odtwarzacz na amplitunerze?

Data: 2010-05-05 10:17:19
Autor: Heraklit
odtwarzacz na amplitunerze?
czy umieszczanie odtwarzacz bezpośrednio na grzejącym się amplitunerze?
Mój odtwarzacz nie ma nóżek dystansowych i umieszczony na amplitunerze
zakrywa otwory wentylacyjne tegoż amplitunera. Dotykają gorącego
amplitunera i teraz również gorącego odtwarzacz boję się, że któryś z
nich zakończy żywot przed upływem gwarancji. Czy były już wypadki
uszkodzeń przy takim położeniu zestawu? --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-05-05 10:08:28

Data: 2010-05-05 10:19:49
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Heraklit napisał:
Mój odtwarzacz nie ma nóżek dystansowych i umieszczony na amplitunerze
zakrywa otwory wentylacyjne tegoż amplitunera.

A nie można położyć amplitunera na odtwarzaczu?

Data: 2010-05-05 10:26:19
Autor: Heraklit
odtwarzacz na amplitunerze?
Był 5 maj (środa), gdy o godzinie 10:19 *Bartłomiej Zieliński* w pocie
czoła naskrobał(a):

Użytkownik Heraklit napisał:
Mój odtwarzacz nie ma nóżek dystansowych i umieszczony na amplitunerze
zakrywa otwory wentylacyjne tegoż amplitunera.

A nie można położyć amplitunera na odtwarzaczu?
niestety, z prozaicznego powodu nie można: jest krótszy.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-05-05 10:24:42

Data: 2010-05-05 10:47:03
Autor: gebi
Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:19dkaddn4gq5a.unwd91u7pub5$.dlg40tude.net...
Mój odtwarzacz nie ma nóżek dystansowych i umieszczony na amplitunerze (...)
Dokleić mu cztery gumowe nóżki?

Data: 2010-05-05 11:38:55
Autor: Dariusz Zygmunt
W dniu 5/5/2010 10:17 AM, Heraklit pisze:

czy umieszczanie odtwarzacz bezpośrednio na grzejącym się amplitunerze?

Przecież w instrukcji masz napisane ile powinno być wolnego miejsca z każdej strony urządzenia, zwykle jest to parę centymetrów ...

Mój odtwarzacz nie ma nóżek dystansowych i umieszczony na amplitunerze
zakrywa otwory wentylacyjne tegoż amplitunera.

.... więc nóżki raczej nie wystarczą.

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-05-05 12:50:28
Autor: ApanasBudriszko
W dniu 2010-05-05 10:17, Heraklit pisze:
[...]

ależ skąd, a to że w instrukcji napisali 10 ? 12 ? czy 18 cm wolnej przestrzeni nad amplitunerem to tak dla zmyły chyba ...

1. Przegrzejesz amplituner
2. Przegrzejesz odtwarzacz

Martwiłbym się gdyby to się stało po gwarancji a nie przed jej upływem, skracasz życie i jednemu i drugiemu. Odradzam nawet nóżki to zbyt mało.

Amplituner zapewne się wyłączy a odtwarzacz w bardzo szybkim tempie zmusi cię do napisania kolejnego posta w stylu "płyty przeskakują czy laser czy krasnoludki ? "

Data: 2010-05-05 13:45:30
Autor: Heraklit
odtwarzacz na amplitunerze?
Był 5 maj (środa), gdy o godzinie 12:50 *ApanasBudriszko* w pocie czoła
naskrobał(a):

ależ skąd, a to że w instrukcji napisali 10 ? 12 ? czy 18 cm wolnej przestrzeni nad amplitunerem to tak dla zmyły chyba ...

znaczy się też nie masz położonego odtwarzacza na amplitunerze?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-05-05 13:44:37

Data: 2010-05-05 13:49:32
Autor: Dariusz Zygmunt
W dniu 5/5/2010 1:45 PM, Heraklit pisze:
[...]

Na pewno ma tak jak wszyscy, ampli, na nim odtwarzacz a na wierzchu serwetkę w ludowe wzory i doniczkę z kwiatkiem  ;-)

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-05-05 14:06:57
Autor: gebi
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <inny@adres.net> napisał w wiadomości news:hrrm0e$nq7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja! Ja mam DVD na osobnej półeczce i jakieś 10-12cm wolnego nad amplitunerem, ale chciałbym sobie jeszcze przywieźć magnetowid dla kilku starych nagrań tylko, że wtedy musiałbym półeczkę wyjąć i położyć wszystko na kupie ;-)

Data: 2010-05-05 14:40:53
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik gebi napisał:
wtedy musiałbym półeczkę wyjąć i położyć wszystko na kupie ;-)

To będzie trochę nieładnie pachniało ;-)

Data: 2010-05-05 15:41:04
Autor: gebi
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:hrrp0l$kuu$1polsl.pl...
Użytkownik gebi napisał:
wtedy musiałbym półeczkę wyjąć i położyć wszystko na kupie ;-)
To będzie trochę nieładnie pachniało ;-)
Ale co zrobisz, jak mus, to mus :-)

Tak naprawdę to przywiozę go tylko, żeby zgrać trochę filmów z VHS na komputer, więc pewnie nawet nie postawię go pod telewizorem. Później powędruje na strych.
(Hmm, bloga jakiegoś sobie tutaj zrobiłem).

Data: 2010-05-05 17:03:59
Autor: Street Fighter
[...]

ja mialem :) bo chwilowo nie mam ampli. Ale ogolnie np. pionek dv400 zaslania 2/3 gory, ale tylko polowe dziurek wentylacyjnych. Jesli ampli nie idzie pelna para, czyli tylko jest w uzytku standardowym 20%-40% mocy, to nei problm. Bo nie grzeje sie zbytnio i wystarcza mu 50% otworow wentylacyjnych.

Data: 2010-05-05 21:24:30
Autor: ApanasBudriszko
W dniu 2010-05-05 17:03, Street Fighter pisze:

[...]

Ale biednym tanim bebechom odtwarzacza już może nie wystarczać :-)

Data: 2010-05-05 23:35:14
Autor: Street Fighter
Użytkownik ApanasBudriszko napisał:
[...]

tanie sie wymieni ;)

Data: 2010-05-05 21:23:18
Autor: ApanasBudriszko
W dniu 2010-05-05 13:45, Heraklit pisze:

znaczy się też nie masz położonego odtwarzacza na amplitunerze?

Oczywiście że nie, nigdy żadnego nie miałem tak ustawionego i dzięki temu moje odtwarzacze działaja dłuuuugo.

Zawsze jest dodatkowa pułeczka, otwory wentylacyjne po bokach (jeśli mało miejsca. teraz jest male ustepstwo - zostawiłem tylko 5 cm pomiedzy amplitunerem a pułką, na ktorej stoi stary CD

Data: 2010-05-08 22:51:27
Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/PL
odtwarzacz na amplitunerze?
  Czy były już wypadki
uszkodzeń przy takim położeniu zestawu?

Miałem półtora roku temu taki wypadek, ampli pioneer vsx-505rds
tak nagrzewał mantę emperora IV, że aż emperora popsuł, dvd nie
rozpoznawało żadnych płyt. Na szczęście naprawili na gwarancji,
potem wydziobałem otwór w dykcie z tyłu i, ja profan, nie oglą-
dam już dvd z dźwiękiem na ampli, dźwięk idzie tylko na tv.
Gwarancja jak wszystko co dobre się skończyła :-( .
Więc zalecam ostrożność i pozdrawiam
Piotr Sadrakuła

Data: 2010-05-10 22:25:29
Autor: Piotr Podsiadły
Piotr Sadrakula/Lodz/PL pisze:
 Czy były już wypadki
uszkodzeń przy takim położeniu zestawu?

Miałem półtora roku temu taki wypadek, ampli pioneer vsx-505rds
tak nagrzewał mantę emperora IV, że aż emperora popsuł,

A Manty to nie psują sie tak ot, po prostu?
Pytam zupełnie bez złośliwości, bo co i rusz słyszy się opinię ze Manty się psują i już.

żeby nie było OT, u mnie na Pioneerze vsx-808rds stoi DV-525 już jakieś 10 lat. Na nim jeszcze PVR, a na nim blu-ray, wszystko działa bez problemu. Wydaje mi się że większym problemem jest kurz zbierający się w odtwarzaczu niż ciepło.

Pozdrawiam
PJP

Data: 2010-05-11 08:47:49
Autor: Heraklit
odtwarzacz na amplitunerze?
Był 10 maj (poniedziałek), gdy o godzinie 22:25 *Piotr Podsiadły* w
pocie czoła naskrobał(a):

żeby nie było OT, u mnie na Pioneerze vsx-808rds stoi DV-525 już jakieś 10 lat.
może Twója 808 się nie grzeje tak, jak obecny sprzęt? Mam 919-kę
Pioneera i jest naprawdę gorący.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-05-11 08:46:40

Data: 2010-05-13 07:29:52
Autor:
Heraklit <wet_12@poczta.onet.pl> napisał(a):
Był 10 maj (poniedziałek), gdy o godzinie 22:25 *Piotr Podsiadły* w
pocie czoła naskrobał(a):

Witam
> żeby nie było OT, u mnie na Pioneerze vsx-808rds stoi DV-525 już jakieś > 10 lat. może Twója 808 się nie grzeje tak, jak obecny sprzęt? Mam 919-kę
Pioneera i jest naprawdę gorący.

Oj niestety, grzeje się dość mocno, czasem wyciągam z odtwarzacza naprawdę
gorące płyty...

Pozdrawiam
PJP

Data: 2010-05-11 18:08:13
Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/PL
odtwarzacz na amplitunerze?

A Manty to nie psują sie tak ot, po prostu?
Pytam zupełnie bez złośliwości, bo co i rusz słyszy się opinię ze Manty
się psują i już.

Drogi Piotrze,

chyba nie, oglądałem wtedy Wanted [Ach, ta Angelina] i było głośno.
Po zresetowaniu się płyty dotykałem obudowy urządzeń, obie były
bardzo gorące, ta od Manty nawet jakby bardziej.
Pozdrawiam - Piotrek

Data: 2010-05-13 07:40:39
Autor:
odtwarzacz na amplitunerze?
Piotr Sadrakula/Lodz/PL <pqrs@gazeta.pl> napisał(a): Witam
chyba nie, ogl=B1da=B3em wtedy Wanted [Ach, ta Angelina] i by=B3o g=B3o=B6=
no.
Po zresetowaniu si=EA p=B3yty dotyka=B3em obudowy urz=B1dze=F1, obie by=B3=
bardzo gor=B1ce, ta od Manty nawet jakby bardziej.
Jeśli Manta stoi na amplitunerze to chyba ma prawo być cieplejsza. Nie dość że
generuje własne ciepło to jeszcze zbiera trochę tego, które unosi się z
amplitunera. Chyba nie zostaje nic innego jak zamienić je miejscami, jeśli
Manta zniesie ciężar amplitunera, albo wstawić coś pomiędzy...

Pozdrawiam
PJP

--

odtwarzacz na amplitunerze?