odtwarzacz na amplitunerze?

Data: 2010-05-08 22:51:27
Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/PL
odtwarzacz na amplitunerze?
  Czy były już wypadki
uszkodzeń przy takim położeniu zestawu?

Miałem półtora roku temu taki wypadek, ampli pioneer vsx-505rds
tak nagrzewał mantę emperora IV, że aż emperora popsuł, dvd nie
rozpoznawało żadnych płyt. Na szczęście naprawili na gwarancji,
potem wydziobałem otwór w dykcie z tyłu i, ja profan, nie oglą-
dam już dvd z dźwiękiem na ampli, dźwięk idzie tylko na tv.
Gwarancja jak wszystko co dobre się skończyła :-( .
Więc zalecam ostrożność i pozdrawiam
Piotr Sadrakuła

Data: 2010-05-10 22:25:29
Autor: Piotr Podsiadły
Piotr Sadrakula/Lodz/PL pisze:
 Czy były już wypadki
uszkodzeń przy takim położeniu zestawu?

Miałem półtora roku temu taki wypadek, ampli pioneer vsx-505rds
tak nagrzewał mantę emperora IV, że aż emperora popsuł,

A Manty to nie psują sie tak ot, po prostu?
Pytam zupełnie bez złośliwości, bo co i rusz słyszy się opinię ze Manty się psują i już.

żeby nie było OT, u mnie na Pioneerze vsx-808rds stoi DV-525 już jakieś 10 lat. Na nim jeszcze PVR, a na nim blu-ray, wszystko działa bez problemu. Wydaje mi się że większym problemem jest kurz zbierający się w odtwarzaczu niż ciepło.

Pozdrawiam
PJP

Data: 2010-05-11 08:47:49
Autor: Heraklit
odtwarzacz na amplitunerze?
Był 10 maj (poniedziałek), gdy o godzinie 22:25 *Piotr Podsiadły* w
pocie czoła naskrobał(a):

żeby nie było OT, u mnie na Pioneerze vsx-808rds stoi DV-525 już jakieś 10 lat.
może Twója 808 się nie grzeje tak, jak obecny sprzęt? Mam 919-kę
Pioneera i jest naprawdę gorący.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-05-11 08:46:40

Data: 2010-05-13 07:29:52
Autor:
Heraklit <wet_12@poczta.onet.pl> napisał(a):
Był 10 maj (poniedziałek), gdy o godzinie 22:25 *Piotr Podsiadły* w
pocie czoła naskrobał(a):

Witam
> żeby nie było OT, u mnie na Pioneerze vsx-808rds stoi DV-525 już jakieś > 10 lat. może Twója 808 się nie grzeje tak, jak obecny sprzęt? Mam 919-kę
Pioneera i jest naprawdę gorący.

Oj niestety, grzeje się dość mocno, czasem wyciągam z odtwarzacza naprawdę
gorące płyty...

Pozdrawiam
PJP

Data: 2010-05-11 18:08:13
Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/PL
odtwarzacz na amplitunerze?

A Manty to nie psują sie tak ot, po prostu?
Pytam zupełnie bez złośliwości, bo co i rusz słyszy się opinię ze Manty
się psują i już.

Drogi Piotrze,

chyba nie, oglądałem wtedy Wanted [Ach, ta Angelina] i było głośno.
Po zresetowaniu się płyty dotykałem obudowy urządzeń, obie były
bardzo gorące, ta od Manty nawet jakby bardziej.
Pozdrawiam - Piotrek

Data: 2010-05-13 07:40:39
Autor:
odtwarzacz na amplitunerze?
Piotr Sadrakula/Lodz/PL <pqrs@gazeta.pl> napisał(a): Witam
chyba nie, ogl=B1da=B3em wtedy Wanted [Ach, ta Angelina] i by=B3o g=B3o=B6=
no.
Po zresetowaniu si=EA p=B3yty dotyka=B3em obudowy urz=B1dze=F1, obie by=B3=
bardzo gor=B1ce, ta od Manty nawet jakby bardziej.
Jeśli Manta stoi na amplitunerze to chyba ma prawo być cieplejsza. Nie dość że
generuje własne ciepło to jeszcze zbiera trochę tego, które unosi się z
amplitunera. Chyba nie zostaje nic innego jak zamienić je miejscami, jeśli
Manta zniesie ciężar amplitunera, albo wstawić coś pomiędzy...

Pozdrawiam
PJP

--

odtwarzacz na amplitunerze?