odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem

Data: 2012-06-25 15:19:26
Autor: Tom01
odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem
W dniu 25.06.2012 15:11, LUKAS pisze:
nawazniejsze rzecz. Umozliwialo streamowanie obrazu i dzwieku po
Wi-Fi , tak aby to mam na ekranie laptopa bylo tez na ekranie TV, oczywiscie
full hd, ale sprawa jasna.

Strumień z rozdzielczością FullHD po WiFi - jeśli ma się nie ciąć, to ciężka sprawa.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2012-06-25 15:27:57
Autor: Chris
odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem
Tom01 nabazgrał(a):

[...]

Mam w domu, bez problemu.

Data: 2012-06-25 15:51:11
Autor: Tom01
odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem
W dniu 25.06.2012 15:27, Chris pisze:
Mam w domu, bez problemu.

W jakim sensie bez problemu? Jeśli urzadzenia to tego kosztują 4-cyfrowe kwoty w EUR a i to nie ma gwarancji, że się nie przytnie, to co u Pana działa bez problemu? WiFi b/g ma przepustowość do ok 2MB/s, co jest zdecydowanie za mało żeby przepchnąć strumień FullHD. A przecież po sieci lata coś jeszcze, nie tylko strumień z obrazem. Przykładowo z satelity kanał HD idzie strumieniem 5MB/s. Można poeksperymentować z WiFi n, ale też nie ma pewności, że będzie dobrze. Chyba że to obrazy statyczne, bo o przesłaniu w ten sposób filmu, póki co, nie ma co marzyć.

Data: 2012-06-25 16:04:06
Autor: LUKAS
odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem
Dziala na 100 % pełen przekaz strumieniowy w FULL HD, dowodem na to jest apple TV i chociazby to http://airparrot.com/
Program , dzieki ktoremu obraz z maca jest streamowany o Wi Fi do apple TV i dokladnie to co na ekranie maca to i na TV widac.

Filmy, obrazy, muzyka

natomiast to urzadzenie co napisal o nim Chris to nie wiadomo czy ma streamowanie obrazu, bo nic w tym linku o tym nie ma. Ponadto brak wi fi i brak miejsca na dysk , a cena prawie 500 , wiec to tak sobie...

Data: 2012-06-25 18:22:17
Autor: Tom01
W dniu 25.06.2012 16:04, LUKAS pisze:
Dziala na 100 % pełen przekaz strumieniowy w FULL HD, dowodem na to jest
apple TV i chociazby to http://airparrot.com/

Niestety to tylko pięknie jest napisane. Ale, owszem jest kopia obrazu tego co na komputerze i prawdopodobnie zadowoli wymagania większości użytkowników.

Data: 2012-06-25 21:28:15
Autor: Piter
odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem
Za duzo papki reklamowej wciagasz rzeczywistosc jest troche bardziej przyziemna. jeszcze do niedawna mozna bylo wciagnac za 1zl nboxa BSKA przerobka w zaleznosci od trafienia ale ogolnie to za 300zl kupisz gotowy tuner, Wifi na tym buja ma toto RJ45 stream leci ale po WiFi o FHD mozesz zapomniec bo tnie klatki nawet po kablu.

Ewentualnie rapsbery Pi ale to chyba jest niedostepne od reki.

Data: 2012-06-26 09:12:13
Autor: Chris
[...]

W sensie zadanego pytania przez kolegę LUKAS, tak trudno zrozumieć ??
Mam laptopa sieciówka N + router WiFi N + player BD spięty kablem z routerm z którego sygnał idzie na TV.

Bez problemu oglądam filmy FullHD odpalając player BD który łączy się z routerem a ten po WiFi pobiera dane FILM z laptopa i bez problemu pokazuje to na TV bez żadnych skoków czy zacinania się, zacina się jedynie jak gram w diablo3 ale wtedy 720P leci z jakimś serialem w tle :)  tak wieć przestań teoryzwoać że trzeba sprżetu za XXXXXXX baniek żeby to działało.

Data: 2012-06-26 09:46:19
Autor: Tom01
W dniu 26.06.2012 09:12, Chris pisze:
:)  tak wieć przestań teoryzwoać że trzeba sprżetu za XXXXXXX baniek
żeby to działało.

Zgryźliwość nie jest potrzebna.

Nie teoretyzuję, tylko zajmuję się takimi instalacjami do celów profesjoalnych. Np kamera FullHD na sali operacyjnej i konieczność transmisji obrazu z niej na monitor w sali szkoleniowej. Oczywiście inwestor nie przewidział okablowania. Da sie przesłać obraz, ale na pewno nie 1:1, czyli drobne szczegóły znikają, są przycięcia. Konsumenckie a nawet i profesjonalne bezprzewodowe urządzenia video stosują bardzo silna kompresję, żeby to przepchnąć przez wąskie gardło. Wydaje się, że działa, ale to nie jest to co tygryski lubia najbardziej. Stąd wykładnikiem są wymagania użytkownika i być może w Pana przypadku jest to satysfakcjonujące, ale formalnie WiFi ma za małą przepustowość aby przesłać nieskomresowany i ciągły strumień FullHD. Po lanie nawet są problemy, aczkolwiek już w tym przypadku różnica jest na poziomie profesjonalnym. Efekt 1:1 jest tylko przy osobnej instalacji przewidzianej do video.

Data: 2012-06-26 10:51:55
Autor: Chris
[...]

Ale tu cały czas mówiły o warunkach domowych a nie profesjonalnej transmisji TV.

Zresztą jeśli chodzi o telewizję to mam jakieś doświadczenie w tej branży, 10 lat studia graficznego w tym obsługa różnych imprez live w TV, konferencji itd. więc troszkę ten temat znam. Druga sprawa że na razie nie widziałem żeby ktoś się bawił z przesyłem bezprzewodowym jeśli chodzi o profesjonany przekaz dla celów telewizyjnych chyba że coś się zmieniło bo już odszedłem z branży jakiś czas temu (rodzina ważnijsza niż non-stop wyjazdy w plenery i siedzenia po 20h nad zmontowaniem czegoś na szybko dla naszej kochnej tv)

Data: 2012-07-01 15:28:51
Autor: Irokez
Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jsbt7d$sb4$1inews.gazeta.pl...

Ale tu cały czas mówiły o warunkach domowych a nie profesjonalnej
transmisji  TV.

Acha, czyli ma być FullHD w sygnale wyjściowym i to wystarcza. Nie ma znaczenia że kompresja spowodowała jakość VHS'a?
Bo w ten sposób to można przegrać kasetę magnetofonową na CD i puszczając tak nagrany sygnał mieć jakość CD.
Albo trzymając się Video, przegrywam materiał z VHS'a na BR i odtwarzając mam jakość BR :)

--
Irokez.

Data: 2012-07-02 09:45:54
Autor: Chris
odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem
Irokez nabazgrał(a):

[...]

Pierolisz panie ....

Data: 2012-06-26 18:27:13
Autor: qwerty
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jsbnce$7sg$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Na prawdę nie widzisz różnicy między skompresowanym filmem (full hd ma ~ 20 Mbps), a nieskompresowanym full hd?
Bez problemu potrafię w kilka minut skopiować materiał 1080p, skoro nie mogę pracować płynnie w 1920x1080x32@60 (mimo wynegocjowanych 240-270 Mbps) zdalnie.

Data: 2012-06-27 09:46:07
Autor: Chris
odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem
qwerty nabazgrał(a):

[...]

Naprawdę nie widzisz że autorowi posta chodziło o domowe warunki i oglądanie filmów/seriali MKV z laptopa na TV. 20 Mbps to już dobry transfer, większość produkcji ma ok 10 Mbps ...

odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem