odtwarzacz / transmitter mp3

Data: 2010-03-09 12:36:51
Autor: monika
odtwarzacz / transmitter mp3
trochę nie ta grupa, ale może mi ktoś pomoże

chodzi o transmitter tego typu (one nie mają konkretnego modelu)
http://www.allegro.pl/item926532746_fm_transmiter_usb_mp3_audio_sd_pilot_gratis.html
albo coś takiego:
http://www.automuza.pl/sklep/?p=productsMore&iProduct=567&sName=transmiter-fm-usb-aux-sd
http://www.motoallegro.pl/item933490841_933490841.html
http://tradersagent.co.za/product_fmtransmitter.html

(konkretnie ten przegubowy model z prostokątnym srebrnym pilotem)

może ktoś ma coś podobnego i jest w stanie mi powiedzieć, jak w tym urządzeniu wyłącza się random play? najpierw miałam ustawione random, a w wyniku manipulacji klawiszami uzyskałam odtwarzanie jednego pliku w kółko (repeat).

jak ustawić odtwarzanie po kolei?

w opakowaniu była niby jakaś instrukcja odbita na ksero, ale nie ma w niej mowy o takich funkcjach, a jak widać ten playerek je posiada... :(

monika

Data: 2010-03-09 14:23:39
Autor: Bydlę
On 2010-03-09 12:36:51 +0100, monika <monika12321@poczta.onet.pl> said:

trochę nie ta grupa,

Nie ta.

 ale może mi ktoś pomoże

chodzi o transmitter(...)

Zapytaj sprzedawcę - wszak on napisał, że da się przełączać.
Więc będzie wiedział jak to zrobić.

--
Bydlę

Data: 2010-03-10 09:30:58
Autor: LEPEK
On 2010-03-09 12:36:51 +0100, monika <monika12321@poczta.onet.pl> said:

trochę nie ta grupa,

Nie ta.

A podaj jakąś właściwszą, na której której w tym roku rozpoczęto minimum 3 wątki...

 ale może mi ktoś pomoże

chodzi o transmitter(...)

Zapytaj sprzedawcę - wszak on napisał, że da się przełączać.
Więc będzie wiedział jak to zrobić.

Widzę, że nie zmieniasz strategii odpowiedzi: zapytaj gdzie indziej, przeczytaj przepisy, itp. To może i nie jest nieprawda, ale to nie żadna pomoc z twojej strony.

A, i jeśli ktoś podpisuje się "monika", to wielce prawdopodobne, że jest kobietą.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-03-10 10:32:23
Autor: Bydlę

On 2010-03-09 12:36:51 +0100, monika <monika12321@poczta.onet.pl> said:

trochę nie ta grupa,

Nie ta.

A podaj jakąś właściwszą,

Dobrą pointą jest końcówka dowcipu o pukającym do dentysty pacjencie, któremu wydawało się, że jest ćmą...

chodzi o transmitter(...)

Zapytaj sprzedawcę - wszak on napisał, że da się przełączać.
Więc będzie wiedział jak to zrobić.

Widzę, że nie zmieniasz strategii odpowiedzi

Tak, skoro ktoś już znalazł sprzedawcę, to 40 sekund pozwoliłoby zadać mu pytanie. Zauważ, że nie trzeba siedzieć przy komputerze czekając na odpowiedź. :)

: zapytaj gdzie indziej,

 A ty zlikwidowałbyś wszystkie kierunkowskazy?

 przeczytaj przepisy,

Bo nieznajomość prawa szkodzi.
Temu kto nie czyta.
Boli cię, że zachęcam do czytania i myślenia?

 itp.

Tu postanowiłeś pominąć całą resztę.
Bo nie pasuje ci do tezy?
;>

 To może i nie jest nieprawda,

Twoja wypowiedź? Tak.

A, i jeśli ktoś podpisuje się "monika", to wielce prawdopodobne, że jest kobietą

I czego tym razem nie rozumiesz?

Zapytaj sprzedawcę - wszak on napisał, że da się przełączać.
Więc będzie wiedział jak to zrobić.

Autorka podała adresa aukcji, an której sprzedawca sprzedaje coś takiego i opisuje, że działa tryb random.
Sprzedawca jest w tym zdaniu rodzaju męskiego.
Miałem pisać, że sprzedawca będzie wiedziała?

Jeśli chcesz się czepiać, to może jakoś z sensem?

--
Bydlę

Data: 2010-03-10 11:35:48
Autor: LEPEK
On 2010-03-10 09:30:58 +0100, LEPEK <nobody@nowhere.net> said:

A podaj jakąś właściwszą,

Dobrą pointą jest końcówka dowcipu o pukającym do dentysty pacjencie, któremu wydawało się, że jest ćmą...

I widzisz - znów nie dajesz odpowiedzi, tylko kierujesz "gdzieś". Z resztą dowcipu nie znam, ale nie czuję potrzeby poznania, OK?
Taki sprzęt używany jest głównie w samochodach, a nie w domu, prawda? To ma się pytać na forum audiofili?! A pytania dot. przepisów (ruchu drogowego) mają iść tylko na pl.soc.prawo?
To podasz właściwa grupę dla takiego zapytania, czy nie (tylko pisz zwięźle)?

Tak, skoro ktoś już znalazł sprzedawcę, to 40 sekund pozwoliłoby zadać mu pytanie. Zauważ, że nie trzeba siedzieć przy komputerze czekając na odpowiedź. :)

Ale wybrał inną drogę, bo uważa (jak widać słusznie), że na grupie, na której bardzo prawdopodobne jest znalezienie innego użytkownika takiego sprzętu uzyska odpowiedź na pytanie. Wg.

[...]

Irytuje, że nie mając wiedzy na dany temat piszesz ogólniki uważając, że jesteś mądrzejszy od reszty.

 To może i nie jest nieprawda,

Twoja wypowiedź? Tak.

Nie - twoja. Rzeczywiście - sprzedawca takiego sprzętu pewnie (choć nie przeceniałbym ich) ma wiedzę na temat używania różnych jego funkcji. Jakkolwiek nie jest to jedyne źródło informacji na ten temat.

A, i jeśli ktoś podpisuje się "monika", to wielce prawdopodobne, że jest kobietą

I czego tym razem nie rozumiesz?

A tu mi się popieprzyło ;)

Pozdr,

Data: 2010-03-10 13:37:27
Autor: monika
odtwarzacz / transmitter mp3
problem był taki, że sprzedawcy tego nie wiedzą. nawet firma, która hurtowo sprowadza te transmittery do polski. na stronach chińskich (no, umówmy się, że jednak anglojęzycznych ;) również nie było nigdzie czegoś, co przypominałoby manual - nawet dla modeli podobnych. po prostu to taniocha, dostarczana "as is".

grupa była ostatnią deską ratunku i zapewniam, że najpierw wymęczyłam google na wszystkie strony.

a tak nawiasem: czytuję wiele forów właśnie anglojęzycznych, poświęconych różnym tematykom - i tylko w polsce można notorycznie trafić na
"a co to, google dzisiaj nie działa?"
"zapytaj sprzedawcę"
"nie ta grupa"

itp.

na forach zagranicznych nie ma aż takiej paranoi restrykcyjno-administracyjnej. kto tam zagląda, ten wie. ludzie są po prostu życzliwi na tyle, że jeśli nie znają odpowiedzi, to przynajmniej nie zaśmiecają neta niechcianymi, oczywistymi a bezużytecznymi odpowiedziami typu "jak ci komp nie działa, to zatrudnij informatyka".

mówi się, że w polsce panuje biurokracja, rządy administracji oraz bardzo często niewolnicze trzymanie się (absurdalnych) przepisów. jak widać, te cechy tkwią po prostu w nas i manifestują się spontanicznie u osób typu bydlę.

Data: 2010-03-10 17:36:32
Autor: Marcin N
[...]

Każdy Polak to urodzony urzędnik. ;)

Co do transmitera - też na próbę taki kupiłem i zdecydowanie odradzam.
Terkocze - nie umie prawidłowo rozkodowywać MP3 bez względu na stopień kompresji. Na opakowaniu napisali, że czyta WMA - nieprawda.

Generalnie - nie do użytku.

Data: 2010-03-10 16:40:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 10 Mar 2010 17:36:32 +0100, Marcin N napisał(a):

Co do transmitera - też na próbę taki kupiłem i zdecydowanie odradzam.
Terkocze - nie umie prawidłowo rozkodowywać MP3 bez względu na stopień kompresji. Na opakowaniu napisali, że czyta WMA - nieprawda.

co do samochodów - kiedyś kupiłem trabanta. Ciasny, rdzewieje i psuje się.
Nie kupujcie samochodów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-10 18:46:33
Autor: J.F.
odtwarzacz / transmitter mp3
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
[...]

Akurat mam tak samo wygladajacy [ponoc jest pare wersji] jak na podanym allegro i generalnie dziala.
MP3 gra, WMA o ile mnie pamiec nie myli tez.

Ma klopoty z polskimi znakami w nazwach plikow,  ma klopoty z kartami SD [dobrze dziala z SDHC].
Nie pokazuje/przeskakuje katalogow [wszystkie utwory po prostu ponumerowane].

Jest klopot ze znalezieniem wolnej czestotliwosci, z zaklocaniem kanalu w dluzszej trasie. Ale generalnie dziala.

J.

Data: 2010-03-10 22:36:39
Autor: Bydlę
On 2010-03-10 13:37:27 +0100, monika <monika12321@poczta.onet.pl> said:

problem był taki, że sprzedawcy tego nie wiedzą.

A zapytałaś?

mówi się, że w polsce panuje biurokracja, rządy administracji oraz bardzo często niewolnicze trzymanie się (absurdalnych) przepisów.

Tak, sugestia, by zapytać sprzedawcę, to biurokracja jak jasna cholera, że o  trzymanu się przepisów nie wspomnę.

(kto zaczął, że to nie ta grupa? ty? ale to moja wina?)

--
Bydlę

Data: 2010-03-10 22:41:16
Autor: Bydlę

On 2010-03-10 09:30:58 +0100, LEPEK <nobody@nowhere.net> said:

A podaj jakąś właściwszą,

Dobrą pointą jest końcówka dowcipu o pukającym do dentysty pacjencie, któremu wydawało się, że jest ćmą...

I widzisz - znów nie dajesz odpowiedzi, tylko kierujesz "gdzieś".

Bo liczyłem na to, że znasz ten stary, dobry i pasujący jak jasna cholera do sytuacji, żart.
Mam cię przeprosić za to?
Przepraszam.

 Z resztą dowcipu nie znam, ale nie czuję potrzeby poznania, OK?

To dlaczego mnie atakujesz za brak końcówki?
(ciach ileśtamliniitekstu na temat dwóch zdań: autorki o tym, że wie iż to nie ta grupa i potwierdzenia jej tego)

A tu mi się popieprzyło ;)

Nie przejmuj się.

--
Bydlę

Data: 2010-03-09 20:00:14
Autor: Amber
odtwarzacz / transmitter mp3
przytrzymaj przycisk play/pause przez jakieś 3 - 4 sekundy aż pipnie 2x. przełącza cyklicznie "random, repeat, po kolei". :)

odtwarzacz / transmitter mp3