odtwarzanie przez usb na tv

Data: 2009-06-06 02:08:40
Autor: Mo
odtwarzanie przez usb na tv
Witam

Mam usb z nagraniami, jakie urzadzenie potrzebuje aby wlozyc do niego pendriva a dalej podpiac do tv? Wiem ze mozna kupic tanie dvd z wejsciem na usb, ale taki player jest za duzy aby go schowac za tv, a odtwarzanie i tak bedzie tylko z usb. Jest cos malego i taniego w co mozna wpuscic pendriva a dalej do tv?
A moze sam pendrive w wyjsciej chociazby scart? Cena do 200-300zl Pozdrawiam.

Data: 2009-06-06 02:41:46
Autor: Tomasz Jabłczyński
odtwarzanie przez usb na tv
Mo wysmarował/a:

Jest cos malego i taniego w co mozna wpuscic pendriva a dalej do tv?
A moze sam pendrive w wyjsciej chociazby scart? Cena do 200-300zl

Np. Popcorn Hour, ale kosztuje 5 razy tyle co chcesz wydać.
Najtańszym  rozwiązaniem będzie (jeżeli chcesz to upchnąć za
telewizor) kupienie np. Philipsa DVP5990 (bardzo dobry
odtwarzacz, z alternatywnym softem - wręcz idealny), wymontowanie
płyty głównej z portem USB z obudowy (ok. 15x15 cm), zapakować w
jakąś obudowę własnego pomysłu i schować za telewizor :)

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... japkoo@idea.net.pl

Data: 2009-06-06 23:50:28
Autor: Jerzy Pastusiak
odtwarzanie przez usb na tv
On Sat, 6 Jun 2009, Tomasz Jabłczyński wrote:
Najtańszym  rozwi±zaniem będzie (jeżeli chcesz to upchn±ć za
telewizor) kupienie np. Philipsa DVP5990 (bardzo dobry
odtwarzacz, z alternatywnym softem - wręcz idealny),

Potwierdzam.
Obraz idealny, hdmi, usb 2.0, cena do 200-300 zl, ripowanie z CD.

z alternatywnym softem

Jakiego uzywasz, jakis link?
Bo mam to od niedawna (jakis link).

jp

Data: 2009-06-07 07:36:39
Autor: Tomasz Jabłczyński
odtwarzanie przez usb na tv
Jerzy Pastusiak wysmarował/a:

z alternatywnym softem

Jakiego uzywasz, jakis link?
Bo mam to od niedawna (jakis link).

http://vb6rocod.euracks.com/dvp5990_12.php

Jest zdecydowanie lepszy od oryginalnego, obsługuje polskie znaki w
napisach, wy¶wietla długie nazwy plików... Wada: Po zmianie nie ma
powrotu do oryginalnego, ale w sumie nie ma co żałować :)

Data: 2009-06-07 22:38:55
Autor: Jerzy Pastusiak
odtwarzanie przez usb na tv
On Sun, 7 Jun 2009, Tomasz Jabłczyński wrote:
| http://vb6rocod.euracks.com/dvp5990_12.php
| napisach, wy¶wietla długie nazwy plików... Wada: Po zmianie nie ma
| powrotu do oryginalnego, ale w sumie nie ma co żałować :)

Dzieki.

Pzdr.J.P.

Data: 2009-06-06 08:28:58
Autor: Jan Rudziński
odtwarzanie przez usb na tv
Cześć wszystkim

http://www.allegro.pl/item646511115_tv_hd_media_player_usb_2_0_hdmi_argosy.html

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.astercity.net/~janekr

Data: 2009-06-06 10:36:21
Autor: Mo
odtwarzanie przez usb na tv

Dzieki za odpowiedzi, argosy znam ale jest to prawie 400zl z przesylka, jest jeszcze rozwiazanie w postaci kupna np. malej manty za 150zl z usb.

Pozdrawiam Mo

Data: 2009-06-06 23:55:19
Autor: Jerzy Pastusiak
odtwarzanie przez usb na tv
On Sat, 6 Jun 2009, Mo wrote:
rozwiazanie w postaci kupna np. malej manty za 150zl z usb

chyba ma usb 1.1
moze byc problem z odtwarzaniem wiekszych "bitrate"

jp

Data: 2009-06-06 12:03:38
Autor: nom
odtwarzanie przez usb na tv
poszukaj czegos w rodzaju tego
http://allegro.pl/item639158313_centrum_multimedialne_2_5_z_pilotem_nowosc.html
ten ma czytnik kart pamieci SD, ale nie ma chyba wejscia USB
Ten ma wejscie USB i SD:
http://www.coltech.com.cn/9878.htm

Data: 2009-06-06 18:09:31
Autor: Padre
odtwarzanie przez usb na tv
nom pisze:
poszukaj czegos w rodzaju tego
http://allegro.pl/item639158313_centrum_multimedialne_2_5_z_pilotem_nowosc.html ten ma czytnik kart pamieci SD, ale nie ma chyba wejscia USB

Obawiam się że karta SD jest widoczna tylko po podłączeniu do komputera - w opisie jest sformułowanie "funkcja czytnika kart"

odtwarzanie przez usb na tv