odwieczny dylemat: jakie moto?

Data: 2010-01-05 22:59:55
Autor: HeniekXl
odwieczny dylemat: jakie moto?

"Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> wrote in message news:hi08gd$j2h$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Pierwsze moto. Nie typ "virago". Nie "szlifierka".
Jakiś turystyk/asfalt/lekki teren. Dłuższe przeloty.
Np. zwiedzić sobie Szkocję. Albo Skandynawię.
Namiot, bety i ja osobiście (trochę ponad 120 kg -
znaczy to ja bez bagażu).
Jestem całkiem zielony w temacie. Proszę o typy
razem z uzasadnieniem jeśli łaska :)

Ja to bym na Twoim miejscu wybrał jakiś czarny. Albo srebrny.
Bardziej serio:
Tiger - asfalt
KTM Adventure - nie asfalt
XL 1000 - ciężki, do długich podróży autostradą, poza asfaltem trochę kiszka
GS 1.2 - wszystko w jednym, niestety cena :/
Przy  tych kryteriach co podałeś wyżej, na wszystkim pozostałym w tym segmencie będziesz wyglądał jak na motorynce
Pzdr

Data: 2010-01-05 23:26:10
Autor: Michał V-R
odwieczny dylemat: jakie moto?
Ja bym polecal Tigera, kumpel w zeszlym roku byl takowym na nordkapie, obrocil chyba troszke ponad tydzien, wjechal w dupe losiowi i wpadl do rowu, ale przezyl i pojechal dalej :-)
cos takiego jak to:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1479133
podaje jako przyklad, nie koniecznie ten egzemplarz i nie koniecznie taki kolor :-)

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-01-06 00:19:39
Autor: Leszek Karlik
odwieczny dylemat: jakie moto?
On Tue, 05 Jan 2010 22:59:55 +0100, HeniekXl <kupabiskupa@gazeta.pl> wrote:

[...]
Przy  tych kryteriach co podałeś wyĹźej, na wszystkim pozostałym w tym  segmencie będziesz wyglądał jak na motorynce

Naprawdę nie rozumiem jaki to problem że się "wygląda jak na motorynce".
No, chyba że ktoś zamiast jeździć stawia sobie w garażu lustro i pozuje
przed nim. :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-01-05 15:21:31
Autor: AZ
On 6 Sty, 00:19, "Leszek Karlik" <les...@hell.pl> wrote:

Naprawdę nie rozumiem jaki to problem że się "wygląda jak na motorynce".
No, chyba że ktoś zamiast jeździć stawia sobie w garażu lustro i pozuje
przed nim. :-)

Mniejsze branie i śmiech ludzi na przystankach autobusowych/
tramwajowych.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-06 12:03:26
Autor: Magic
HeniekXl pisze:

[...]

Na motocyklu się przede wszystkim jeździ, a nie wygląda. A polecanie ciężkich litrów na pierwsze moto to, delikatnie mówiąc, lekkomyślność.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-01-06 12:21:26
Autor: Kefir
odwieczny dylemat: jakie moto? czyli Dakar jedzie ;)
Elou!
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote in message news:hi1qql$ccf$1atlantis.news.neostrada.pl...
HeniekXl pisze:
Przy  tych kryteriach co podałeś wyżej, na wszystkim pozostałym w tym segmencie będziesz wyglądał jak na motorynce

Na motocyklu się przede wszystkim jeździ, a nie wygląda.

Tej, czytasz czy tylko piszesz ;) Przeciez to, oprocz 'co mam sobie kupic na piersze bo jestem wyjontkowy, inny niz wszyscy' i 'olej syntetyczny zepsuje/rozszczelni/whatever mi silnik' najbardziej fundamentalny temat ;)

A polecanie ciężkich litrów na pierwsze moto to, delikatnie mówiąc, lekkomyślność.

Niech zgadne: lepiej lekkie? Co wygralem? :-P

Powazniej i do Autora: poszperaj w archiwum, nawet w ciagu ostatnich 12 miesiecy bylo kilka razy, niemal dokladnie o tym samym. Moja zas rada: sraj na to jak wygladasz, przymierzaj sie do roznych padak, wybierz to na czym sie dobrze czujesz (podoba sie, budzi zaufanie) nie jest zbyt ciezkie. Nie licz ze Twoje pierwsze moto bedzie 'TYM' docelowym na ktorym przez wiele lat bedziez sobie zwiedzal Europe. To ladne lecz nainwniutkie, stad napomknienie o archiwum.
Pierwsze moto ma Cie nauczyc jak ogarniac 2 kolka, jak o nie dbac, wyleczyc z bzdurnego kultu danych katalogowych i wskazac poczatek dlugiej sciezki ktora moze zaprowadzic Cie w teren, moze na szose, a moze na windsurfing lub rower. Recepty na nie nie da Ci najbardziej wytezona burza mozgow wywolana wsrod internautow, bo to suma osobistych (takze i socjalnych) doznan i doswiadczen zbieranych calymi latami.

Data: 2010-01-06 13:29:52
Autor: Piotr
Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:hi1rnn$4so$1news.onet.pl...
[...]

aleeee dales!;)
ladnie, humanistycznie i z ... sercem.
od reki do FAQ (i of korz copyright'by Kefir :-P)

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa

Data: 2010-01-06 14:29:41
Autor: Kefir
odwieczny dylemat: jakie moto? czyli Dakar jedzie ;)
EloU!
"Piotr" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote in message news:hi1vo1$ie0$1news.onet.pl...

[..]

od reki do FAQ (i of korz copyright'by Kefir :-P)

??? Nie pozyczam pieniendzy ;^)

Data: 2010-01-06 15:36:46
Autor: Piotr
odwieczny dylemat: jakie moto? czyli Dakar jedzie ;)
Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:hi2386$u5k$1news.onet.pl...
??? Nie pozyczam pieniendzy ;^)

:-7
:^/
....ale przyjmujesz? ;-)

Data: 2010-01-06 15:05:16
Autor: KLOSZ
Piotr pisze:

aleeee dales!;)
ladnie, humanistycznie i z ... sercem.
od reki do FAQ (i of korz copyright'by Kefir :-P)

Lizus...

A co do tekstu Kefira, to bym jeszcze w ramach propagowania pelnej swiadomosci wyborow uzupelnil:

"

Zdrowko i aby do wiosny
KLOSZ

Data: 2010-01-06 15:27:22
Autor: Piotr
odwieczny dylemat: jakie moto? czyli Dakar jedzie ;)
Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:hi25fe$88b$1atlantis.news.neostrada.pl...
Lizus...

czlowiek stuknie co mysli i juz ...lizus;]

[...]

Ty, ale moze troche optymizmu-- >faq ma od reki zniechecac?
ktos nie wszedl jeszcze na "dluga sciezke" a juz ma myslec o koncu/cmentarzu?

Zdrowko i aby do wiosny

oo wlasnie- i optymizm sie pojawil

KLOSZ

- a gdzie "dobry rocznik"?;))

Data: 2010-01-06 17:54:44
Autor: KLOSZ
OT - odwieczny dylemat: jakie moto? czyli Dakar jedzie ;)
Piotr pisze:

KLOSZ

- a gdzie "dobry rocznik"?;))

Dobry rocznik stoi w garazu i czeka na serwisik w sobote,
a niezly rocznik cos lupie w krzyzu po odsniezaniu, wiec sie nie wychyla ;)

Zdrowko
KLOSZ
--
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ
"To co widzisz to też jest patologia, tylko troche inna niż Twoja..." - tez by KLOSZ

Data: 2010-01-06 18:21:04
Autor: de Fresz
On 2010-01-06 15:27:22 +0100, "Piotr" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> said:

i wskazac poczatek
[...]

Jak będzie myślał o tym cmentarzu, to będzie miał większą szansę tą ścieżką przejść do końca.

de Fresz

Data: 2010-01-06 18:29:30
Autor: Szymon Machel
[...]

Myślę bardzo podobnie, najmłodszy już nie jestem. A co do ścieżki to prawie trafiłeś:)
Do Szkocji, Skandynawii dopłynąłem już na żaglach. I stwierdziłem, że dobrze byłoby
poznac to z "drugiej" strony. Szczególnie Szkocję, gdzie jazda samochodem
po lewej stronie jest irytująca. Myślę, że motorem będzie bardziej znośna.

Szymon
ps. oczywiście, że nie wszystko od razu ma być:)

odwieczny dylemat: jakie moto?