odwo??anie od wyroku karnego

Data: 2011-02-03 12:55:01
Autor: animka
odwo??anie od wyroku karnego
W dniu 2011-02-03 09:45, cyrena pisze:
czego żądam? wyzszej kary, wiecej
pieniedzy (zeby moc jakos funkcjonowac wynajmujac nastepne mieszkanie
wydalam jakies 12 tysiecy w ciagu 2 tygodni-posciele, lozko, kubek,
talerz, bielizna, ubrania, czyli calkiem podstawowe przedmioty),

Czyli sad nie nakazał oskarzonej zwrócenia Tobie ukradzionych przez nią Twoich rzeczy?
Pozwolił jej sobie to zostawić?

--
animka

Data: 2011-02-03 04:28:37
Autor: cyrena
odwo?anie od wyroku karnego
Czyli sad nie nakazał oskarzonej zwrócenia Tobie ukradzionych przez nią
Twoich rzeczy?
Pozwolił jej sobie to zostawić?

ze skradzionych rzeczy oddala niewielka czesc, a to co odzyskalam nie
nadawalo się do użycia (rozmontowana pralka na czesci, odkurzacz
niekompletny, kilka ksiazek utaplanych w błocie, ze 2 wyszczerbione
kubki, polamana rama łózka). nie chcialam sie rozpisywac jeszcze
bardziej. policja kilka rzeczy odzyskala w ten sam dzien po zgloszeniu
przestepstwa, jakies pierdolu przyniosla na komende, ale tak sobie
wybierala... np. bizuterie mialam w ladnym zamykanym pudełeczku -
oddała tylko złote obrączki. swoja droga mysle, ze ona spora czesc
moich rzeczy ma (ona lub jej rodzina), chodzi mi tu o plyty cd. w
zeznaniach jednego z tragarzy/złodziei jest ze widzial płyty i
chwalił, jaki ladny zestaw to byl. to niestety do mnie nie wróciło.
ale nikt w sadzie sie tym nie zajał. wydaje mi się, że podczas tej
sprawy, tylko ja umiałam czytać ze zrozumieniem. gdyby ktos to
przeczytał i nie mial głeboko w tylku calej sprawy to pewnie inaczej
by sie to potoczylo.
wycena tez jest smieszna, bo np odzyskalam rame łozka, ozdyskalam
odkurzacz i pralke wiec nie mam o co sie pieklic, a to ze sa nie do
uzycia? pani sedzina raczyla wypowiedziec słowa ze jestem mloda i
zaradna wiec szybko sie z tym wszystkim uporam, ze mam prace to stac
mnie na wynajecie adwokata....  skandal!
mimo uplywu czasu jeszcze wciaz podchodze emocjonalnie do tego, ale
nie chce sie dac okrasc po raz kolejny.

Data: 2011-02-03 13:35:27
Autor: Andrzej Ława
odwo?anie od wyroku karnego
W dniu 03.02.2011 13:28, cyrena pisze:

[...]

No i jak nie używać słów typu "kurwy w togach"?!?!

A prawda niestety jest taka, że bez "komercyjnego" adwokata z solidnymi
kontaktami w danym sądzie gucio uzyskasz.

odwo??anie od wyroku karnego