odziez kolarska na slasku

Data: 2010-07-04 22:27:02
Autor: marcin.
odziez kolarska na slasku
Witam,

Byłem w kilku sklepach rowerowych, w celu zakupienia stroju kolarskiego i  dostępnych było kilka (3/4) modeli w największych rozmiarach. Bardzo  proszę o namiary na jaki¶ sklep z dobrym i dużym wyborem odzieży  kolarskiej na terenie Sl±ska (szczególnie Bytom, Chorzów, Katowice).

Dziękuje.

--
marcin.

Data: 2010-07-04 23:23:23
Autor: marcin.
odziez kolarska na slasku
Dnia 04-07-2010 o 22:27:02 marcin. <silentofrain.kill@spam.gmail.com>  napisał(a):

[...]

Albo kto¶ kojarzy jaki¶ sklep internetowy, gdzie s± w ofercie komplety  rozmiaru S/M z przeważaj±cym kolorem białym.

--
marcin.

Data: 2010-07-04 23:35:56
Autor: Konrad Kosmowski
odziez kolarska na slasku
** marcin. <silentofrain.kill@spam.gmail.com> wrote:

[...]

W praktycznie dowolnym? Poszukaj tego co Cię interesuje, jak znajdziesz to
zakup tam gdzie jest najtaniej i tyle.

Pamiętaj, że w przypadku zakupów zdalnie (przez Internet, na telefon)
przysługuje Ci bodajże 10 dni na bezwarunkowy zwrot towaru (bez podania
przyczyny, oczywi¶cie koszt wysyłki pokrywasz Ty), a w przypadku gdy sprzedawca
nie poinformuje Cię o tym termin się wydłuża bodajże do 3 miesięcy.

http://www.google.pl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=zakupy+internet+prawa

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-07-05 14:22:59
Autor: Nuel
odziez kolarska na slasku

Pamiętaj, że w przypadku zakupów zdalnie (przez Internet, na telefon)
przysługuje Ci bodajże 10 dni na bezwarunkowy zwrot towaru (bez podania
przyczyny, oczywi¶cie koszt wysyłki pokrywasz Ty)

Warunkiem jest to, ze towar nie może nosić znamion użytkowania.

Pozdrowka
Nuel

Data: 2010-07-04 23:59:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
odziez kolarska na slasku
marcin. bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skre¶lić):
[...]

Twomark w Chorzowie
Decathlon
Summit Sport (Katowice, plac Wolno¶ci) jak tam byłem miał wyprzedaż różnych
rzeczy, może ciuchów na rower też. Pamiętam, że wybór mieli spory.

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

odziez kolarska na slasku