odzież wrocław

Data: 2011-09-10 00:49:38
Autor: przemeKa
odzież wrocław
witam - jestem z małej miejscowości a szukam odzieży motocyklowej a w
tygodniu będę we wrocławiu. Może polecicie jakiś niezadrogi sklepik z
fajnymi kurteczkami oprucz modelki .

Data: 2011-09-10 10:46:40
Autor: buzar
odzież wrocław

Użytkownik "przemeKa" <przemek30@o2.pl> napisał

witam - jestem z małej miejscowości a szukam odzieży motocyklowej a w
tygodniu będę we wrocławiu. Może polecicie jakiś niezadrogi sklepik z
fajnymi kurteczkami oprucz modelki .

jak tanszy to sprobuj przy Stanisławowskiej
to jest, mam wrazenie, sklep producenta(?) importera(?),
ale zakupow nie robilem i co do jakosci,
cen sie nie wypowiadam.

a reszte znajdziesz w necie
np
http://www.motofaza.com/
http://enduromania.pl/
http://www.moto-akcesoria.pl/sklep_motocyklowy_wroclaw
http://www.motorbiker.pl/
http://www.bikersplace.pl/

plus to co przy salonach motocyklowych

kurde, sam nie wiedzialem, ze tego tyle jest...

piotr buzar

Data: 2011-09-10 21:11:08
Autor: Seba
odzież wrocław
Sat, 10 Sep 2011 10:46:40 +0200, *buzar* napisał(a):

[...]

Dodałbym do tego informację, iż we wrześniu jest motobazar u nas na wsi
- który przy całej swojej ułomności gromadzi jednak pewną liczbę
wystawców z tekstyliami - powinno więc się udać skompletować to i owo. Ps. Absolutnie nie trać czasu na wyprawę do Intermotorsu - obsługa i tak
nie znajdzie czasu żeby Ci coś sprzedać.

Sebastian S.

Data: 2011-09-10 23:47:37
Autor: przemeKa
odzież wrocław
On 10 Wrz, 21:11, Seba <seb_beztego_...@gazeta.pl> wrote:
Sat, 10 Sep 2011 10:46:40 +0200, *buzar* napisa (a):

> jak tanszy to sprobuj przy Stanis awowskiej
> to jest, mam wrazenie, sklep producenta(?) importera(?),
> ale zakupow nie robilem i co do jakosci,
> cen sie nie wypowiadam.
>http://www.motofaza.com/
>http://enduromania.pl/
>http://www.moto-akcesoria.pl/sklep_motocyklowy_wroclaw
>http://www.motorbiker.pl/
>http://www.bikersplace.pl/

Doda bym do tego informacj , i we wrze niu jest motobazar u nas na wsi
- kt ry przy ca ej swojej u omno ci gromadzi jednak pewn liczb
wystawc w z tekstyliami - powinno wi c si uda skompletowa to i owo.

Ps. Absolutnie nie tra czasu na wypraw do Intermotorsu - obs uga i tak
nie znajdzie czasu eby Ci co sprzeda .

Sebastian S.

dzięki za info. Zona mi wkłada w oddzielną kieszonkę tysiaka i mam
nadzieje że przez najbliższe dwa tygodnie uda się coś kupić :)

odzież wrocław