odzskodowanie za rozbite auto z oc sprawcy

Data: 2009-05-25 09:30:43
Autor: Jerzy
odzskodowanie za rozbite auto z oc sprawcy
Co można zrobić jeśli przyznana kwota z oc sprawcy jest moim zdaniem zbyt niska ? Jezszce nie mam fizycznie decyzji ale jest już przelew do banku .
--

jurm@is.net.pl
jurm@poczta.onet.pl

Data: 2009-05-25 12:41:41
Autor: SDD

Użytkownik "Jerzy" <jurm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvdhet$3fv$1news.onet.pl...
Co można zrobić jeśli przyznana kwota z oc sprawcy jest moim zdaniem zbyt niska ? Jezszce nie mam fizycznie decyzji ale jest już przelew do banku .

Pewnie wniesc pozew :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-25 14:22:38
Autor: Maverick
odzskodowanie za rozbite auto z oc sprawcy
SDD wrote:
UÂżytkownik "Jerzy" <jurm@poczta.onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:gvdhet$3fv$1news.onet.pl...
Co moÂżna zrobiĂŚ jeÂśli przyznana kwota z oc sprawcy jest moim zdaniem zbyt niska ? Jezszce nie mam fizycznie decyzji ale jest juÂż przelew do banku .

Pewnie wniesc pozew :)

odwolac sie raczej.

BTW. Normalna polityka TU - najpierw daja ok 50% kosztow, po pierwszym sprzeciwie ok 70%, potem ok 80-90%. Dopiero poinformowanie ze albo calosc, albo sad , najlepiej z pieczatka prawnika/radcy prawnego/adwokata zalatwia sprawe.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-25 16:48:31
Autor: Robert Tomasik
[...]

Wezwać do wypłaty kwoty bezspornej (czyli tego, co przyznali) i poinformować, że o pozostałą część składasz pozew do sądu. Broń Boże nie podpisywać oświadczenia, że zrzekasz się pozostałych roszczeń, bo spotkałem się z podkładaniem takiego oświadczenia jako warunku wypłaty tej bezspornej części.

Data: 2009-05-26 14:16:24
Autor: Jerzy

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvebe2$40t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzięki serdeczne wszystkim , którzy zechcieli poradzić - tak zrobie , bo kwota przyzanan za rozbity cały przód nie pokrywa kosztów lakiernika - dzięki
części.

odzskodowanie za rozbite auto z oc sprawcy