odzyskałem skradzione moto!

Data: 2010-09-24 21:06:46
Autor: ArturVF500
odzyskałem skradzione moto!
krotkie story - poltora roku temu pewien osobnik przywlaszczyl sobie mojego cerberka - opisywalem to w tamtym okresie; mimo ze pokazalem palcem kto sie do tego przyczynil po kilku miesiacach policja oczywiscie umorzyla sledztwo z powodu niewykrycia sprawcy, ale ja nie umorzylem - dokladnie po roku i 2 miesiacach odnalazlem sprzeta na allegro - przemalowany, ale wszystkie akcesoria na miejscu, wiec nietrudno bylo rozpoznac; minely kolejne 3mc zanim policja potwierdzila ze sprzet jest moj; nieststy moto ma juz przebite numery wiec czeka mnie droga przez meki - co prawda nie wyrejestrowalem sprzeta i placilem caly czas OC ale mimo wszystko musze nabic nowy numer, zrobic nowe tablice, nowy DR itp... ale mimo wszystko jest dobrze, mam nadzieje ze do wiosny przywroce sprzeta do stanu sprzed kradziezy;) Bazujac na doswiadczeniach z tego przypadku - polecam miec jak najwiecej dobrych fotek sprzeta - jakies najmniejsze rysy na karterach, wszystkie mozliwe numery seryjne, nieseryjne elementy - bardzo mi to pomoglo w odzyskaniu moto - i generalnie, jak zginie - nie odpuszczac! przegladanie co kilka dni allegro duzo czasu nie zajmuje a jak widac daje efekty;)
pozdrawiam
Artur

Data: 2010-09-25 13:50:32
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-09-24 21:06, ArturVF500 pisze:
[...]

To tylko pogratulowac, ze sie udalo, szkoda tylko, ze po takim czasie. A co ze sprawca kradziezy? Dobrali sie do niego? Jak nie, to ja na twoim miejscu zebralbym oddzial palkowiczow i mu przetlumaczyl, ze po cudze lapy sie nie wyciaga

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-09-25 14:34:06
Autor: Michał Gut
odzyskałem skradzione moto!
a potem pojdzie siedziec za zlecenie pobicia.

trzeba zalatwic zeby policja sie nim zajela a poza tym imo powinien sprobowac wystosowac pozew cywilny za utrate wartosci moto, dewastacje (przemalowanie), za niemoznosc dysponowania swoją maszyną, pewnie jeszcze cos ciekawego znajdziesz. chociazby koszty przerejestrowania, ubezpieczenia oc, odtworzenia numerow i przywrocenia do stanu pierwotnego - wszystkie uszkjodzone lub bardziej zuzyte elementy wymien na jego koszt(tzn ty zaplac a potem papuga odbierze).

jesli nie ma zadnego majątku to staniesz sie mu wrzodem na dupie - mając takiego delikwenta, policję która zidentyfikowała moto itd to masz całkiem prostą drogę. Wynajmij papuge która za ciebei za to poprowadzi (delikwent za papuge zaplaci jak przegra).

gratulacje btw:)
sir

Data: 2010-09-25 17:15:10
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-09-25 14:34, Michał Gut pisze:
a potem pojdzie siedziec za zlecenie pobicia.
  a musi sie przyznawac, ze to on? Juz nie przesadzaj

[...]

Bedzie to mozliwe, o ile tamten typ zostanie skazany prawomocnym wyrokiem, inaczej moze sie Artur w dupe pocalowac

Data: 2010-09-26 00:25:40
Autor: jeszua
On 25 Wrz, 17:15, Michał V-R <michal...@o2.pl> wrote:
Bedzie to mozliwe, o ile tamten typ zostanie skazany prawomocnym
wyrokiem, inaczej moze sie Artur w dupe pocalowac

istnieje pojecie paserstwa nieumyslnego. a potem niech sobie facet,
ktory kupil moto z przebitymi numerami, z powodztwa cywilnego sciga
tego, kto mu sprzedal
natomiast szczesliwy wlasciciel moze zarowno przylaczyc sie do procesu
wytoczonego nielegalnemu posiadaczowi z urzedu (nie wiem, czy taki
bedzie - strzelam), jako oskarzyciel posilkowy i domagac sie
zasadzenia obowiazku naprawienia szkody, jak rowniez ma prawo wytoczyc
sprawcy na wlasna reke proces cywilny o odszkodowanie

powodzenia  ;)
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2010-09-26 09:49:13
Autor: ArturVF500

Użytkownik "jeszua" <jeszua@gmail.com> napisał w wiadomości news:7c1b7049-fd8f-470a-8886-2671ca7588caa15g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

nieststy tak jak napisal Michal moge cmoknac kolesia dopoki nie zostanie skazany za kradziez - wtedy oczywiscie pozywam go z cywilnego o wszystko; jak na razie zamieszane jest w to kilka osob i co najwyzej mozna postawic im zarzut pasertwa wiec jestem w ciemnej dupie.. ale wazne ze sprzet jest w miare dobrym stanie

pozdrawiam
Artur

Data: 2010-09-26 12:31:17
Autor: Michał Gut
odzyskałem skradzione moto!
ależ wszystko ok, obywatel ktoremu odebrano moto skradzione prawdopodobnie je tylko kupił. po nitce do kłębka znajdziesz właściwego:) to kwestia czasu tylko:)

Data: 2010-09-26 12:53:38
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-09-26 12:31, Michał Gut pisze:
ależ wszystko ok, obywatel ktoremu odebrano moto skradzione
prawdopodobnie je tylko kupił. po nitce do kłębka znajdziesz
właściwego:) to kwestia czasu tylko:)

No nie sadze, bo Ci co sprzedaja w 90% maja podrobione rowniez dokumenty tozsamosci, lub uzywaja nie swoich, tez skradzionych.

Data: 2010-09-25 19:07:24
Autor: Tomek Wozniakowski
odzyska�em skradzione moto!
   Czesc :)

[...]

Milo przeczytac, ze sie udalo :)
Szkoda, ze sprzet swoje po drodze przeszedl - zycze Ci cierpliwosci w tej drodze przez meke i powodzenia w odzyskaniu wszystkich swoich nakladow.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

odzyskałem skradzione moto!