odzyskanie kodu PUK lub nr karty SIM dla konkretnego nr Orange

Data: 2014-08-25 11:19:07
Autor: zarząd komplementariusza
odzyskanie kodu PUK lub nr karty SIM dla konkretnego nr Orange
Od kilku lat używałem niezarejestrowanej SIM sieci Orange

ściślej: była zarejestrowana na orange.pl, ale nigdy nie
została dla niej wypełniona papierowa karta rejestracyjna

Ostatnio chcąc włożyć tę kartę do nowszego telefonu
niefachowo pociąłem ją nożyczkami, teraz żaden telefon
jej nie rozpoznaje, a w salonie odmówiono mi wymiany
i lub rejestracji karty bo nie umiałem podać nr seryjnego
tejże karty (nr seryjny znajdował się w tej części karty,
która została ucięta nożyczkami)

czy istnieje jakakolwiek możliwość zarejstrowania teraz
tej karty na mnie, ewentualnie ustalenia jej PUK?

Data: 2014-08-25 21:38:12
Autor: NICE
W dniu 25.08.2014, 20:19, zarząd komplementariusza pisze:
[...]

jesli istnieje jakakolwiek mozliwosc zalogowania sie do konta tej karty z poziomu www w orange to jestes w domu. Jesli zniszczyles karte nie zarejestrowana w zaden sposob jestes w przyslowiowej dupie . Ja przycinalem kiedys karte do ajfona z play i skonczylo sie nowym numerem prepaid

Pawel

Data: 2014-08-25 12:48:55
Autor: zarząd komplementariusza
odzyskanie kodu PUK lub nr karty SIM dla konkretnego nr Orange
jesli istnieje jakakolwiek mozliwosc zalogowania sie do konta tej karty z poziomu www w orange to jestes w domu.

owszem, potrafię się zalogować do konta tej karty na orange.pl

proszę o instrukcję co powinienem zrobić

Data: 2014-08-26 01:40:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
odzyskanie kodu PUK lub nr karty SIM dla konkretnego nr Orange

"zarząd komplementariusza" bb5ff59b-2fd9-4602-82dd-cacdf2b06aa9@googlegroups.com

: czy istnieje jakakolwiek możliwość zarejstrowania teraz
: tej karty na mnie, ewentualnie ustalenia jej PUK?

Była o tym mowa na tej grupie przed paroma miesiącami -- ponoć
można udowodnić swoje prawa do takiej karty choćby poprzez
podanie historii doładowań czy ostatnich rozmów.

Wątek

   Przenoszenie numeru.

z maja tego roku.

odzyskanie kodu PUK lub nr karty SIM dla konkretnego nr Orange