odzyskiwanie zdjęć, widać pliki ale są uszkodzone

Data: 2018-06-16 21:25:55
Autor: mordazy
odzyskiwanie zdjęć, widać pliki ale są uszkodzone
Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 13 Jun 2018 20:35:46 +0200
is the real date, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

witam

mam problem z kart± pamięci na której s± fotografie. Szukam rozwi±zania, ale wszystko co znajduje odnosi się do "nieczytelnej" karty i ma na celu "zgranie" plików na dysk kompa. ja te pliki mam na karcie, mam przegrane na kompa, ale nie "otwieraj± się". Po kliknięciu (różne programy) otrzymuje komunikat że plik jest uszkodzony, nie rozpoznawany przez program, albo nie jest obrazkiem. Czy możecie mi powiedzieć jak je otworzyć, naprawić, odzyskać?

Pozdrawiam
ToMasz

Ciężka sprawa. Dużo rzeczy mogło pój¶ć nie tak.
Zacznij od sprawdzenia aparatu który zapisał zdjęcia na karcie - wsadĽ
czyst± kartę i zobacz czy zapisuje dobrze. Je¶li pliki s± uszkodzone
podobnie do tych na karcie - kaplica.
Można by spróbować programu do odzyskiwania danych, który pomija
tablicę alokacji plików - może tu się co¶ skiep¶ciło. Najlepiej byłoby
zrobić obraz karty 1:1 i próbować wyci±gn±ć dane z obrazu.
Aha, czy karta nie była wkładana do jakiego¶ obcego kompa? Ransomware,
te rzeczy...

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.

                 Na poczatku Bog stworzyl
              niebo, ziemie i palnik IFK-120.

odzyskiwanie zdjęć, widać pliki ale są uszkodzone