odzyskiwanie zdjęć, widać pliki ale są uszkodzone

Data: 2018-06-23 13:27:12
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
odzyskiwanie zdjęć, widać pliki ale są uszkodzone
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Jun 2018 20:35:46 +0200  doszła do mnie wiadomość  <pfro62$dhp$1@dont-email.me>  od ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>  :
witam

mam problem z kartą pamięci na której są fotografie. Szukam rozwiązania, ale wszystko co znajduje odnosi się do "nieczytelnej" karty i ma na celu "zgranie" plików na dysk kompa. ja te pliki mam na karcie, mam przegrane na kompa, ale nie "otwierają się". Po kliknięciu (różne programy) otrzymuje komunikat że plik jest uszkodzony, nie rozpoznawany przez program, albo nie jest obrazkiem. Czy możecie mi powiedzieć jak je otworzyć, naprawić, odzyskać?

Na początku powinieneś zabezpieczyć kartę przed zapisem i wykonać jej
kopię posektorową(obraz w pliku), DMDE czt Testdisk na to pozwalają.
Pracować tylko na kopii, na oryginale w ostateczności.
Lecisz kolejno ze wszystkimi programami do odzyskwania pracując na
kopii w pliku, pewnie znajdziesz najskuteczniejszy(jeśli jakiś program
nie potrafi działać na posektorowej kopii, to montujesz ją jako dysk
za pomocą OsfMount).

Moje typy w kolejności to:
DMDE(free odzyskuje pliki po jednym, nie zaznaczysz kilku)
Testdik
@ctive file undelete

Pozdrawiam
ToMasz

odzyskiwanie zdjęć, widać pliki ale są uszkodzone