oferta PZU

Data: 2010-04-28 12:36:48
Autor: MarekZ
oferta PZU
Zapisuje się kto¶ z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilo¶ć przyznawanych akcji. :)

Data: 2010-04-28 04:48:34
Autor: luc
oferta PZU
On 28 Kwi, 12:36, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Zapisuje się kto¶ z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilo¶ć przyznawanych
akcji. :)

Zapisałem - my¶lę, że te 10% się wyci±gnie, a że akurat skończyła się
lokata w OF...

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2010-04-28 11:25:06
Autor: Wojciech Bancer
oferta PZU
On 2010-04-28, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

Zapisuje się kto¶ z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)
Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilo¶ć przyznawanych akcji. :)

Ja się zapisałem. :)
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-04-28 12:38:47
Autor: zenek
oferta PZU
MarekZ pisze:
Zapisuje się kto¶ z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilo¶ć przyznawanych akcji. :)

A liczysz sie3 z tym ze po tej wielkiej nagonce okaze sie ze PZU jest na skraju upadlosci i umoczyles kasiore w papierze toaletowym ?

Data: 2010-04-28 12:41:00
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hr937k$6h4$2@news.onet.pl...

A liczysz sie3 z tym ze po tej wielkiej nagonce okaze sie ze PZU jest na skraju upadlosci i umoczyles kasiore w papierze toaletowym ?

Nie liczę się z tym.

Data: 2010-04-28 14:06:38
Autor: glaukonWYTNIJTO
oferta PZU

A liczysz sie3 z tym ze po tej wielkiej nagonce okaze sie ze PZU jest na skraju upadlosci i umoczyles kasiore w papierze toaletowym ?

W pierwszym miesi±cu można tylko zarobic lub nie stracic (je¶li nie brac pod
uwagę alternatywnych odsetek w OF).

Data: 2010-04-28 13:26:05
Autor: xbartx
oferta PZU
Dnia Wed, 28 Apr 2010 12:36:48 +0200, MarekZ napisał(a):

Zapisuje siÄ™ ktoĹ› z GrupowiczĂłw, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
akcji. :)

Ja nie. Ciekawi mnie jednak jak to się wszystko potoczy, bo aktualnie klimat giełdowy robi się trochę nieciekawy dla takiej oferty.

--
xbartx

Data: 2010-04-28 13:36:11
Autor: xbartx
oferta PZU
[...]

Tak właśnie mi się rzuciło, że całkiem niezła nagonka jest na te akcje. Np w Aliorze dzisiaj do 20.00 czekają na zapisy w oddziałach a przez www i tel nawet do 24.00.

http://preview.tinyurl.com/alior-pzu

Czytając jednak takie artykuły można odnieść wrażenie, że to może być papier czysto spekulacyjny.

http://www.ngi24.pl/article/778/pzu-transatlantyk-przecieki-i-gory-lodowe

Cóż jak zwykle zobaczymy co czas pokaże i kto miał rację. Oczywiście życzę wszystkim inwestorom wieeeeeeelkich zysków.

--
xbartx

Data: 2010-04-28 07:08:56
Autor: mucher
oferta PZU
On Apr 28, 3:36 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> Zapisuje się kto¶ z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

> Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilo¶ć przyznawanych

Tak wła¶nie mi się rzuciło, że całkiem niezła nagonka jest na te akcje.
Np w Aliorze dzisiaj do 20.00 czekaj± na zapisy w oddziałach a przez www
i tel nawet do 24.00.

Ba, nawet sms-uja ze "Nie zapisales sie jeszcze na akcje PZU". Swoja
droga zastanawiam sie skad sie to bierze, bo to pierwszy spam smsowy
ktory od nich dostalem.

mucher

Data: 2010-04-28 15:29:39
Autor: Piotr
oferta PZU
W dniu 2010-04-28 12:36, MarekZ pisze:
Zapisuje siÄ™ ktoĹ› z GrupowiczĂłw, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
akcji. :)

a coś wiadomo ile mogą kosztować na start??

Data: 2010-04-28 15:44:27
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "Piotr" <a@b.c> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr9d81$hes$1@ns.master.pl...

a coś wiadomo ile mogą kosztować na start??

A uważasz, że ustalają to w drodze głosowania czy też w formie tajnego protokołu do prospektu?

Data: 2010-04-28 15:56:50
Autor: Tomasz Chmielewski
oferta PZU
Am 28.04.2010 15:44, MarekZ wrote:
Użytkownik "Piotr" <a@b.c> napisał w wiadomości grup

a coś wiadomo ile mogą kosztować na start??

A uważasz, że ustalają to w drodze głosowania czy też w formie tajnego
protokołu do prospektu?

W sumie cena akcji to jest jakas forma tajnego glosowania ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-04-28 16:22:55
Autor: Pyrtek
oferta PZU
Tomasz Chmielewski pisze:

A uważasz, że ustalają to w drodze głosowania czy też w formie tajnego
protokołu do prospektu?

W sumie cena akcji to jest jakas forma tajnego glosowania ;)

JAWNEGO! PrzecieĹĽ widzisz "wiszÄ…ce" oferty.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-04-28 16:52:47
Autor: Tomasz Chmielewski
oferta PZU
Am 28.04.2010 16:22, Pyrtek wrote:
Tomasz Chmielewski pisze:

A uważasz, że ustalają to w drodze głosowania czy też w formie tajnego
protokołu do prospektu?

W sumie cena akcji to jest jakas forma tajnego glosowania ;)

JAWNEGO! PrzecieĹĽ widzisz "wiszÄ…ce" oferty.

A powiesz mi jawnie, od jakiego kursu rozpoczna sie jutro notowania kursu firmy X?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-04-28 19:45:33
Autor: RobertS
oferta PZU
tez sie zapisalem, tak chyba z wrodzonej ciekawosci, kwota nie byla jakas ogromna wiec sie zobaczy

cieszy to, ze nie bedzie juz zadnej redukcji, 30 akcji mogl dostac kazdy ;-)

RobertS

Data: 2010-04-28 17:49:03
Autor: Wojciech Bancer
oferta PZU
On 2010-04-28, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
tez sie zapisalem, tak chyba z wrodzonej ciekawosci, kwota nie byla jakas ogromna wiec sie zobaczy

cieszy to, ze nie bedzie juz zadnej redukcji, 30 akcji mogl dostac kazdy ;-)

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7823628,Skarb_panstwa_przedluza_zapisy_na_PZU_i_dorzuca_5.html

"Pewne jest już, że skarb państwa sprzeda również dodatkowo do 5 proc. akcji PZU, co pozwoli zwiększyć ofertę do maksymalnie 29,9 proc. wszystkich akcji. Oznacza to, że pocz±tkowa pula dla indywidualnych inwestorów zostanie powiększona z 6 mln do 7,746 mln akcji. Pakietów po maksymalnie 30 akcji na głowę wystarczy dla ok. 211 tys. chętnych."

Wierzysz, że będzie tylko 211 tys. chętnych, przy tej całej nagonce? :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-04-28 22:36:57
Autor: Rafał
oferta PZU
Wierzysz, że będzie tylko 211 tys. chętnych, przy tej całej
nagonce? :)

Nie wszyscy kupi± 30, nie wszyscy uprawnieni wezm± pracownicze 50. Któż to wie.

--
Raf

Data: 2010-04-28 19:52:28
Autor: Pyrtek
oferta PZU
Tomasz Chmielewski pisze:

[...]

Sam zobaczysz, jeśli masz dostęp do notowań. Widzisz głosy, liczbę głosujących, wynik sondaży. I nie ma "ciszy wyborczej". Do ostatniej milisekundy. Poza tym - kto Ci każe sprzedawać/kupować na otwarciu? To jest niezalecana technika. Zobaczysz jakie są nastroje i zagłosujesz swoimi pieniędzmi. Masz szansę nawet zobaczyć naocznie jak Twój głos wpłynie na wynik.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-04-28 19:58:20
Autor: Tomasz Chmielewski
oferta PZU
Tomasz Chmielewski pisze:

[...]

Ano wlasnie.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-04-28 20:16:39
Autor: bim-bom
oferta PZU
[...]

Osoby pracuj±ce w PZU z 1999 roku dostały całkiem sporo akcji - wg. dzisiejszego przelicznika wypadało ¶rednio na osobę 200 tys. Więc jak my¶licie, co taki przeciętny pracownik zrobi pierwszego dnia po wypuszczeniu na giełdę? :)

Data: 2010-04-28 20:35:08
Autor: RobertS
oferta PZU

[...]

ten który m±dry to poczeka ze sprzedaż±, poza tym PZU można traktować jako inwestycję długoterminow± i liczyć na dywidendy ;-)

RobertS

Data: 2010-04-28 22:29:11
Autor: Marcin
oferta PZU
Witam

W dniu 2010-04-28 20:16, bim-bom pisze:

[...]

Czesc pracownikow juz dawno nie ma tych akcji. Nie tylko na gieldzie mozna je sprzedac :)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-05-12 12:39:37
Autor: MrMrooz
oferta PZU
bim-bom <julekmen@go2.pl> napisał(a):
> [...]

Osoby pracuj±ce w PZU z 1999 roku dostały całkiem sporo akcji - wg. dzisiejszego przelicznika wypadało ¶rednio na osobę 200 tys. Więc jak my¶licie, co taki przeciętny pracownik zrobi pierwszego dnia po wypuszczeniu na giełdę? :)
Nic, bo przez 3 lata nie może sprzedać akcji. Poza tym, na prawie 1,5 mln akcji dostępnych dla nich, zapisy zostały złożone na trochę ponad 70 tys!

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2010-04-28 22:46:56
Autor: Paweł
oferta PZU
MarekZ wrote:

Zapisuje siÄ™ ktoĹ› z GrupowiczĂłw, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

a co w tej firmie jest fajnego/zdrowego?
panstwowy moloch z przerostem zatrudnienia + ostatnio oglosili strate
w postaci korekty do prospektu emisyjnego. perspektywy rozwoju...?

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
akcji. :)

a ja chyba kupie inne papiery na fali spadkow...

Data: 2010-04-29 14:04:28
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hr92p5$aj4$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilo¶ć przyznawanych akcji. :)

Jednak bez redukcji. Mogłem składać po 30 sztuk. :)

Data: 2010-04-30 10:08:23
Autor: Pete
oferta PZU
W dniu 29.04.10 14:04, MarekZ pisze:
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci grup

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilo¶ć
przyznawanych akcji. :)

Jednak bez redukcji. Mogłem składać po 30 sztuk. :)

Po co? Wiecej bys stracil ;)

--
Pete

Data: 2010-04-30 11:22:32
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hre31p$cgc$1@news.dialog.net.pl...

Jednak bez redukcji. Mogłem składać po 30 sztuk. :)

Po co? Wiecej bys stracil ;)

Mimo wszystko żałuję, że nie składałem po 30. :)

Data: 2010-04-30 10:48:25
Autor: szczurwa
oferta PZU
On 30 Kwi, 11:22, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Mimo wszystko żałuję, że nie składałem po 30. :)

Ja złożyłem na 30 sztuk. Się zobaczy...

Data: 2010-05-01 22:38:33
Autor: schliesky
oferta PZU
MarekZ wrote:
  > Jednak bez redukcji. Mogłem składać po 30 sztuk. :)

A my¶lałem, że jednak będzie redukcja. Zaczynam trochę żałować, że nie wszedłem, ale nadal czekam, aż mi gnojki z funduszy oddadz± kasę, zanim się dam znowu wyleszczyć :-)

Najważniejsze, to wiedzieć kiedy wyj¶ć. Nie problem mieć wirtualne zyski, miałem całkiem przyjemne... Jak szybko zamierzacie sprzedać?

Data: 2010-05-01 23:03:05
Autor: Radoslaw Wroclawski
oferta PZU
schliesky pisze:
Najważniejsze, to wiedzieć kiedy wyj¶ć. Nie problem mieć wirtualne zyski, miałem całkiem przyjemne... Jak szybko zamierzacie sprzedać?
jak dadz± godziwy zysk - może w debiucie, może kilka dni po, a może potrzymamy. W najgorszym przypadku skorzystamy z opcji stabilizacyjnej...

--
Pozdrawiam,

Radosław Wrocławski
http://www.kredytydlafirm.biz/

Data: 2010-05-01 23:51:09
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "schliesky" <thisisnotreal@mail.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hri3gf$bd1$1@inews.gazeta.pl...

Najważniejsze, to wiedzieć kiedy wyj¶ć. Nie problem mieć wirtualne zyski, miałem całkiem przyjemne... Jak szybko zamierzacie sprzedać?

Za wcze¶nie na razie na spekulacje "kiedy sprzedać".

Data: 2010-05-02 09:05:50
Autor: Pyrtek
oferta PZU
MarekZ pisze:
[...]

Głupstwa gadacie.
Nie jest ważne ile się na walorze dotychczas zarobiło/straciło. Ważny jest stan obecny i szacowane perspektywy. Zasada jest prosta: Załóż sobie jaki¶ horyzont. Uważasz, że wzro¶nie - trzymaj (kup/dokup), uważasz, że spadnie - sprzedaj. W tym zakresie jeste¶ wolnym człowiekiem. Nie musisz być wszechwiedz±cy niczym Bóg. Wystarczy, że będziesz cwańszy od większo¶ci ważonej.
Kupowali¶my w IPO, bo zakładali¶my, że do debiutu wzro¶nie. Być może spadnie. Ale tak-czy-siak na debiucie będziemy mieli akcje PZU za blisko 10k. No i teraz możemy (będziemy mogli) sobie gdybać. Ja gdybam, że PZU nie upadnie. Będzie jak PEO, TPS, KGH. Natomiast nowym czynnikiem jest kapitał akcji pracowniczych, które trafi± na parkiet. Oczywi¶cie więcej zarobić (i stracić) można na kontraktach, jeszcze wiecej na forexie. No - ale robi się już wykład z praktyki gry na giełdzie...

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-05-05 09:50:37
Autor: Tomasz Chmielewski
oferta PZU
Am 28.04.2010 12:36, MarekZ wrote:
Zapisuje się kto¶ z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilo¶ć przyznawanych
akcji. :)

Jak debiut bedzie powyzej ceny emisyjnej, to bedzie narzekanie na rzad, ze sprzedal za tanio.

Jak debiut bedzie ponizej ceny emisyjnej, to sie okaze, ze rzad "zrobil wszystkich w ciula" (w spolke z Eureko).

Tak czy tak - zle ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-05-05 09:55:52
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:84cmadFij8U1@mid.uni-berlin.de...

[...]

Prawdziwym dramatem byłby debiut po cenie emisyjnej. To by bowiem oznaczało, że zaszły oba powyższe zdarzenia ł±cznie!

Data: 2010-05-12 10:29:31
Autor: Wojciech Bancer
oferta PZU
On 2010-05-05, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

[...]

A tymczasem debiut dał zarobić przynajmniej te 11%.
Ponad 1k zysku na 9375 zł włożone na 2 tygodnie.
Pokażcie tak± lokatę. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-05-12 12:32:40
Autor: glaukonWYTNIJTO
oferta PZU
A tymczasem debiut dał zarobić przynajmniej te 11%.
Ponad 1k zysku na 9375 zł włożone na 2 tygodnie.
Pokażcie tak± lokatę. :)

Jak to ponad tysi±c? A Belka? Tylko 810... :)

Ja jeszcze potrzymam.

Data: 2010-05-12 10:43:01
Autor: Wojciech Bancer
oferta PZU
On 2010-05-12, glaukonWYTNIJTO@op.pl <glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote:
A tymczasem debiut dał zarobić przynajmniej te 11%.
Ponad 1k zysku na 9375 zł włożone na 2 tygodnie.
Pokażcie tak± lokatę. :)

Jak to ponad tysi±c? A Belka? Tylko 810... :)

Ale to dopiero w kwietniu za rok. I można straty z lat ubiegłych odliczyć. :)
A w międzyczasie te 19% będzie pracować na siebie. ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-05-12 12:41:35
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3461.000026ea.4bea83c8@newsgate.onet.pl...

Ja jeszcze potrzymam.

A ja pomiędzy 8:45 a 9:05 sprzedałem wszystko. Najlepsze zlecenie wskoczyło mi po 355,50 a najgorsze to te z otwarcia.

Powyżej 310,00 raczej nie zamierzam odkupić. :-)

Data: 2010-05-12 09:54:16
Autor: MK
oferta PZU
On 12 Maj, 12:41, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

A ja pomiędzy 8:45 a 9:05 sprzedałem wszystko. Najlepsze zlecenie wskoczyło
mi po 355,50 a najgorsze to te z otwarcia.

Ja sprzedalem po 355,40. po odliczeniu kosztow transakcji i belki
wychodzi 1000 na czysto. Zamknelo sie dzis na 360, wiec ciekawe jak
jutro bedzie.

MK

Data: 2010-05-12 10:44:06
Autor: Wojciech Bancer
oferta PZU
On 2010-05-12, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

A ja pomiędzy 8:45 a 9:05 sprzedałem wszystko. Najlepsze zlecenie wskoczyło mi po 355,50 a najgorsze to te z otwarcia.

Powyżej 310,00 raczej nie zamierzam odkupić. :-)

A Taurona kupujesz? :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-05-12 12:52:28
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrnhul1jm.11cp.proteus@pl-test.org...

A Taurona kupujesz? :)

No wiesz, zależy od ceny i warunków. :) Ale z Tauronem w moim odczuciu to troszkę cięższa sprawa może być niż z PZU. Zależy od ceny i jaka będzie ostateczna wielko¶ć sprzedawanego pakietu, zakładam że warunki będ± podobne jak przy PZU czyli maksymalna pula na jednego klienta.

Data: 2010-05-12 12:45:10
Autor: glaukonWYTNIJTO
oferta PZU
> [...]

Powyżej 310,00 raczej nie zamierzam odkupić. :-)

Ja po prostu nie mam lepszych pomysłów niż trzymac, po sprzedaniu wpłaciłbym z
powrotem do OF i znowu nic by się nie działo. Rok-półtora roku temu przynajmniej
można było poprzerzucac z banku do banku... :)

Data: 2010-05-12 12:50:29
Autor: Tomasz Chmielewski
oferta PZU
On 2010-05-05, MarekZ<brak@adresu.w.pl>  wrote:

[...]

[...]

Znowu rzad wyprzedal nasz majatek za bezcen!

Skandal! Granda! Do kryminalu!

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

[...]