oferta PZU

Data: 2010-04-28 12:38:47
Autor: zenek
oferta PZU
MarekZ pisze:
Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych akcji. :)

A liczysz sie3 z tym ze po tej wielkiej nagonce okaze sie ze PZU jest na skraju upadlosci i umoczyles kasiore w papierze toaletowym ?

Data: 2010-04-28 12:41:00
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr937k$6h4$2@news.onet.pl...

A liczysz sie3 z tym ze po tej wielkiej nagonce okaze sie ze PZU jest na skraju upadlosci i umoczyles kasiore w papierze toaletowym ?

Nie liczę się z tym.

Data: 2010-04-28 14:06:38
Autor: glaukonWYTNIJTO
oferta PZU

A liczysz sie3 z tym ze po tej wielkiej nagonce okaze sie ze PZU jest na skraju upadlosci i umoczyles kasiore w papierze toaletowym ?

W pierwszym miesiącu można tylko zarobic lub nie stracic (jeśli nie brac pod
uwagę alternatywnych odsetek w OF).