oferta PZU

Data: 2010-04-28 13:36:11
Autor: xbartx
oferta PZU
Dnia Wed, 28 Apr 2010 12:36:48 +0200, MarekZ napisał(a):

Zapisuje siÄ™ ktoĹ› z GrupowiczĂłw, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
akcji. :)

Tak właśnie mi się rzuciło, że całkiem niezła nagonka jest na te akcje. Np w Aliorze dzisiaj do 20.00 czekają na zapisy w oddziałach a przez www i tel nawet do 24.00.

http://preview.tinyurl.com/alior-pzu

Czytając jednak takie artykuły można odnieść wrażenie, że to może być papier czysto spekulacyjny.

http://www.ngi24.pl/article/778/pzu-transatlantyk-przecieki-i-gory-lodowe

Cóż jak zwykle zobaczymy co czas pokaże i kto miał rację. Oczywiście życzę wszystkim inwestorom wieeeeeeelkich zysków.

--
xbartx

Data: 2010-04-28 07:08:56
Autor: mucher
oferta PZU
On Apr 28, 3:36 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Wed, 28 Apr 2010 12:36:48 +0200, MarekZ napisał(a):

> Zapisuje się kto¶ z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

> Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilo¶ć przyznawanych
> akcji. :)

Tak wła¶nie mi się rzuciło, że całkiem niezła nagonka jest na te akcje.
Np w Aliorze dzisiaj do 20.00 czekaj± na zapisy w oddziałach a przez www
i tel nawet do 24.00.

Ba, nawet sms-uja ze "Nie zapisales sie jeszcze na akcje PZU". Swoja
droga zastanawiam sie skad sie to bierze, bo to pierwszy spam smsowy
ktory od nich dostalem.

mucher

oferta PZU