oferta PZU

Data: 2010-04-28 20:16:39
Autor: bim-bom
oferta PZU
W dniu 2010-04-28 12:36, MarekZ pisze:
Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
akcji. :)

Osoby pracujące w PZU z 1999 roku dostały całkiem sporo akcji - wg. dzisiejszego przelicznika wypadało średnio na osobę 200 tys. Więc jak myślicie, co taki przeciętny pracownik zrobi pierwszego dnia po wypuszczeniu na giełdę? :)

Data: 2010-04-28 20:35:08
Autor: RobertS
oferta PZU

[...]

ten który mądry to poczeka ze sprzedażą, poza tym PZU można traktować jako inwestycję długoterminową i liczyć na dywidendy ;-)

RobertS

Data: 2010-04-28 22:29:11
Autor: Marcin
oferta PZU
Witam

W dniu 2010-04-28 20:16, bim-bom pisze:

[...]

Czesc pracownikow juz dawno nie ma tych akcji. Nie tylko na gieldzie mozna je sprzedac :)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-05-12 12:39:37
Autor: MrMrooz
oferta PZU
bim-bom <julekmen@go2.pl> napisał(a):
> [...]

Osoby pracujące w PZU z 1999 roku dostały całkiem sporo akcji - wg. dzisiejszego przelicznika wypadało średnio na osobę 200 tys. Więc jak myślicie, co taki przeciętny pracownik zrobi pierwszego dnia po wypuszczeniu na giełdę? :)
Nic, bo przez 3 lata nie może sprzedać akcji. Poza tym, na prawie 1,5 mln akcji dostępnych dla nich, zapisy zostały złożone na trochę ponad 70 tys!

Pozdrawiam
Michał M

--

oferta PZU