oferta PZU

Data: 2010-04-29 14:04:28
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr92p5$aj4$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych akcji. :)

Jednak bez redukcji. Mogłem składać po 30 sztuk. :)

Data: 2010-04-30 10:08:23
Autor: Pete
oferta PZU
W dniu 29.04.10 14:04, MarekZ pisze:
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości grup

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość
przyznawanych akcji. :)

Jednak bez redukcji. Mogłem składać po 30 sztuk. :)

Po co? Wiecej bys stracil ;)

--
Pete

Data: 2010-04-30 11:22:32
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hre31p$cgc$1@news.dialog.net.pl...

Jednak bez redukcji. Mogłem składać po 30 sztuk. :)

Po co? Wiecej bys stracil ;)

Mimo wszystko żałuję, że nie składałem po 30. :)

Data: 2010-04-30 10:48:25
Autor: szczurwa
oferta PZU
On 30 Kwi, 11:22, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Mimo wszystko żałuję, że nie składałem po 30. :)

Ja złożyłem na 30 sztuk. Się zobaczy...

Data: 2010-05-01 22:38:33
Autor: schliesky
oferta PZU
MarekZ wrote:
  > Jednak bez redukcji. Mogłem składać po 30 sztuk. :)

A myślałem, że jednak będzie redukcja. Zaczynam trochę żałować, że nie wszedłem, ale nadal czekam, aż mi gnojki z funduszy oddadzą kasę, zanim się dam znowu wyleszczyć :-)

Najważniejsze, to wiedzieć kiedy wyjść. Nie problem mieć wirtualne zyski, miałem całkiem przyjemne... Jak szybko zamierzacie sprzedać?

Data: 2010-05-01 23:03:05
Autor: Radoslaw Wroclawski
oferta PZU
schliesky pisze:
Najważniejsze, to wiedzieć kiedy wyjść. Nie problem mieć wirtualne zyski, miałem całkiem przyjemne... Jak szybko zamierzacie sprzedać?
jak dadzą godziwy zysk - może w debiucie, może kilka dni po, a może potrzymamy. W najgorszym przypadku skorzystamy z opcji stabilizacyjnej...

--
Pozdrawiam,

Radosław Wrocławski
http://www.kredytydlafirm.biz/

Data: 2010-05-01 23:51:09
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "schliesky" <thisisnotreal@mail.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hri3gf$bd1$1@inews.gazeta.pl...

Najważniejsze, to wiedzieć kiedy wyjść. Nie problem mieć wirtualne zyski, miałem całkiem przyjemne... Jak szybko zamierzacie sprzedać?

Za wcześnie na razie na spekulacje "kiedy sprzedać".

Data: 2010-05-02 09:05:50
Autor: Pyrtek
oferta PZU
MarekZ pisze:
[...]

Głupstwa gadacie.
Nie jest ważne ile się na walorze dotychczas zarobiło/straciło. Ważny jest stan obecny i szacowane perspektywy. Zasada jest prosta: Załóż sobie jakiś horyzont. Uważasz, że wzrośnie - trzymaj (kup/dokup), uważasz, że spadnie - sprzedaj. W tym zakresie jesteś wolnym człowiekiem. Nie musisz być wszechwiedzący niczym Bóg. Wystarczy, że będziesz cwańszy od większości ważonej.
Kupowaliśmy w IPO, bo zakładaliśmy, że do debiutu wzrośnie. Być może spadnie. Ale tak-czy-siak na debiucie będziemy mieli akcje PZU za blisko 10k. No i teraz możemy (będziemy mogli) sobie gdybać. Ja gdybam, że PZU nie upadnie. Będzie jak PEO, TPS, KGH. Natomiast nowym czynnikiem jest kapitał akcji pracowniczych, które trafią na parkiet. Oczywiście więcej zarobić (i stracić) można na kontraktach, jeszcze wiecej na forexie. No - ale robi się już wykład z praktyki gry na giełdzie...

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

oferta PZU