oferta PZU

Data: 2010-05-05 09:50:37
Autor: Tomasz Chmielewski
oferta PZU
Am 28.04.2010 12:36, MarekZ wrote:
Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
akcji. :)

Jak debiut bedzie powyzej ceny emisyjnej, to bedzie narzekanie na rzad, ze sprzedal za tanio.

Jak debiut bedzie ponizej ceny emisyjnej, to sie okaze, ze rzad "zrobil wszystkich w ciula" (w spolke z Eureko).

Tak czy tak - zle ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-05-05 09:55:52
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:84cmadFij8U1@mid.uni-berlin.de...

[...]

Prawdziwym dramatem byłby debiut po cenie emisyjnej. To by bowiem oznaczało, że zaszły oba powyższe zdarzenia łącznie!

Data: 2010-05-12 10:29:31
Autor: Wojciech Bancer
oferta PZU
On 2010-05-05, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

[...]

A tymczasem debiut dał zarobić przynajmniej te 11%.
Ponad 1k zysku na 9375 zł włożone na 2 tygodnie.
Pokażcie taką lokatę. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-05-12 12:32:40
Autor: glaukonWYTNIJTO
oferta PZU
A tymczasem debiut dał zarobić przynajmniej te 11%.
Ponad 1k zysku na 9375 zł włożone na 2 tygodnie.
Pokażcie taką lokatę. :)

Jak to ponad tysiąc? A Belka? Tylko 810... :)

Ja jeszcze potrzymam.

Data: 2010-05-12 10:43:01
Autor: Wojciech Bancer
oferta PZU
On 2010-05-12, glaukonWYTNIJTO@op.pl <glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote:
A tymczasem debiut dał zarobić przynajmniej te 11%.
Ponad 1k zysku na 9375 zł włożone na 2 tygodnie.
Pokażcie taką lokatę. :)

Jak to ponad tysiąc? A Belka? Tylko 810... :)

Ale to dopiero w kwietniu za rok. I można straty z lat ubiegłych odliczyć. :)
A w międzyczasie te 19% będzie pracować na siebie. ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-05-12 12:41:35
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.000026ea.4bea83c8@newsgate.onet.pl...

Ja jeszcze potrzymam.

A ja pomiędzy 8:45 a 9:05 sprzedałem wszystko. Najlepsze zlecenie wskoczyło mi po 355,50 a najgorsze to te z otwarcia.

Powyżej 310,00 raczej nie zamierzam odkupić. :-)

Data: 2010-05-12 09:54:16
Autor: MK
oferta PZU
On 12 Maj, 12:41, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

A ja pomiędzy 8:45 a 9:05 sprzedałem wszystko. Najlepsze zlecenie wskoczyło
mi po 355,50 a najgorsze to te z otwarcia.

Ja sprzedalem po 355,40. po odliczeniu kosztow transakcji i belki
wychodzi 1000 na czysto. Zamknelo sie dzis na 360, wiec ciekawe jak
jutro bedzie.

MK

Data: 2010-05-12 10:44:06
Autor: Wojciech Bancer
oferta PZU
On 2010-05-12, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

A ja pomiędzy 8:45 a 9:05 sprzedałem wszystko. Najlepsze zlecenie wskoczyło mi po 355,50 a najgorsze to te z otwarcia.

Powyżej 310,00 raczej nie zamierzam odkupić. :-)

A Taurona kupujesz? :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-05-12 12:52:28
Autor: MarekZ
oferta PZU
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhul1jm.11cp.proteus@pl-test.org...

A Taurona kupujesz? :)

No wiesz, zależy od ceny i warunków. :) Ale z Tauronem w moim odczuciu to troszkę cięższa sprawa może być niż z PZU. Zależy od ceny i jaka będzie ostateczna wielkość sprzedawanego pakietu, zakładam że warunki będą podobne jak przy PZU czyli maksymalna pula na jednego klienta.

Data: 2010-05-12 12:45:10
Autor: glaukonWYTNIJTO
oferta PZU
> [...]

Powyżej 310,00 raczej nie zamierzam odkupić. :-)

Ja po prostu nie mam lepszych pomysłów niż trzymac, po sprzedaniu wpłaciłbym z
powrotem do OF i znowu nic by się nie działo. Rok-półtora roku temu przynajmniej
można było poprzerzucac z banku do banku... :)

Data: 2010-05-12 12:50:29
Autor: Tomasz Chmielewski
oferta PZU
On 2010-05-05, MarekZ<brak@adresu.w.pl>  wrote:

[...]

[...]

Znowu rzad wyprzedal nasz majatek za bezcen!

Skandal! Granda! Do kryminalu!

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

[...]