oferta Play "umowa bez telefonu"

Data: 2009-06-15 21:30:57
Autor: Radosny
oferta Play "umowa bez telefonu"
Przechodze do Play dla firm i mam problem z wyborem promocji. Telefony mam nowe i zastanawiam się nad promocją "Umowa bez telefonu" na 12 miesięcy. W abonamencie jest tam pakiet o takiej definicji "Abonent otrzymuje Bezpłatny pakiet minut na połączenia głosowe oraz wideo na numery w Sieci Telekomunikacyjnej P4, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4"

Tymczasem na stronie www w tej samej taryfie piszą "Liczba minut do Play i na stacjonarne"

W cenniku jest też definicja: "Pakiet Minut Play - określona liczba minut przyznana w ramach danego Abonamentu, która może być wykorzystana na połączenia głosowe i wideo w Sieci Telekomunikacyjnej P4 oraz połączenia głosowe do wszystkich krajowych sieci stacjonarnych"

Ale regulamin promocji jest nadrzędny w stosunku do innych zapisów (a tam ani słowa o stacjonarnych).

Cz ktoś korzystał z tej promocji i może potwierdzić czy stacjonarne są w ramach pakietu minut do play?
--
Radosny

oferta Play "umowa bez telefonu"