oferta firmowa orange przejscie z abonamentu na mix

Data: 2010-06-06 11:34:45
Autor: wspolna-flaszka.pl
oferta firmowa orange przejscie z abonamentu na mix
Witam!
Przechodze w poniedzialek z abonamentu na mix (firma) , kwota zobowiazania jest identyczna
wiec mam prawo, pytanie mam nastepujace. Posiadam obecnie kolo 130 srodkow na wykorzystanie w abonamencie czy one przepadna czy przejda na mixa ?

Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!
http://dumpingowiec.pl

Data: 2010-06-06 12:08:25
Autor: Skylla
[...]

Nie wiem na 100%, ale z reguły przepadają środki przy zmianie typu oferty.

oferta firmowa orange przejscie z abonamentu na mix