oferta pracy

Data: 2010-04-01 12:20:19
Autor: M
oferta pracy
Witam,
czy w ofercie pracy wywieszonej na gablocie moge napisac ,iz oferta dotyczy osob ponizej 30 roku zycia?
Pozdrawiam

Data: 2010-04-01 15:24:23
Autor: Gotfryd Smolik news
oferta pracy
On Thu, 1 Apr 2010, SzalonyKapelusznik wrote:

On 1 Kwi, 12:20, "M" <o...@fg.pl> wrote:
Witam,
czy w ofercie pracy wywieszonej na gablocie moge napisac ,iz oferta dotyczy
osob ponizej 30 roku zycia?

Mozesz.

  Pewnie kolejnym krokiem będzie próba ustalenia, czy za to coś grozi ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-01 07:55:29
Autor: miodu
oferta pracy
On 1 Kwi, 14:24, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:

> Mozesz.

  Pewnie kolejnym krokiem będzie próba ustalenia, czy za to coś grozi ;)

pzdr, Gotfryd

Ten temat to żart? Przecież jako pracodawca mogę sobie chyba ubzdurać
wymagania, łącznie z wielkością biustu kandydatki? Czy może
"dojrzeliśmy" już do poziomu UK, i żeby powiedzieć co się myśli
będziemy musieli kręcić o tym filmy?

Data: 2010-04-01 14:58:44
Autor: januszek
oferta pracy
miodu napisał(a):

Ten temat to żart? Przecież jako pracodawca mogę sobie chyba ubzdurać
wymagania, łącznie z wielkością biustu kandydatki?

Oczywiście, że możesz sobie ubzdurać wymagania dotyczące wielkości biustu kandydatki. Narażasz się jednak na możliwy pozew od kogoś kto poczuł się dyskryminowany ze względu na np płeć (albo jest studentem prawa i z takich pozwów się utrzymuje). Vide: http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90443,4226809.html

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-04-01 09:01:36
Autor: miodu
oferta pracy
On 1 Kwi, 15:58, januszek <janus...@polska.irc.pl> wrote:
miodu napisa (a):

> Ten temat to art? Przecie jako pracodawca mog sobie chyba ubzdura
> wymagania, cznie z wielko ci biustu kandydatki?

Oczywi cie, e mo esz sobie ubzdura wymagania dotycz ce wielko ci
biustu kandydatki. Nara asz si jednak na mo liwy pozew od kogo kto
poczu si dyskryminowany ze wzgl du na np p e (albo jest studentem
prawa i z takich pozw w si utrzymuje). Vide:http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90443,4226809.html

j.

Opadają ręce.

Czyli co, musimy się bawić jako dorośli ludzie w kotka i myszkę,
pisząc "szukamy osoby o miłym, żeńskim głosie" zamiast "szukamy
kobiety"?

Z tego co się orientuję, na zachodzie aby nagrana rozmowa mogła być
dowodem w jakiejkolwiek sprawie, rozmówca musi być poinformowany że
jest nagrywany. Jak to wygląda u nas?

PS. Teraz to mam obawy. Jeśli będę szukał dziewczyny do filmu porno,
muszę napisać "szukam osoby której nic nie odstaje w majtkach"? Czy to
też dyskryminacja?

Data: 2010-04-01 17:51:02
Autor: Jacek_P
oferta pracy
miodu napisal:
PS. Teraz to mam obawy. Jeśli będę szukał dziewczyny do filmu porno,
muszę napisać "szukam osoby której nic nie odstaje w majtkach"?

I co? Zatrudnisz przemodelowanego transwestytę? ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-01 11:08:45
Autor: miodu
oferta pracy
On 1 Kwi, 18:51, Jacek_P <Lato-i-U...@cyf-kr.edu.pl> wrote:

I co? Zatrudnisz przemodelowanego transwestytę? ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Wszystko dla zachowania poprawności politycznej, nieprawdaż!? :)

Data: 2010-04-01 20:25:52
Autor: RadoslawF
oferta pracy
Dnia 2010-04-01 20:08, Użytkownik miodu napisał:

Wszystko dla zachowania poprawności politycznej, nieprawdaż!? :)

Przez takich idiotów (a może cwaniaków) jak ten student ludzie
szukający pracy niepotrzebnie tracą czas i pieniądze na telefony
czy dojazdy na rozmowy kwalifikacyjne w sytuacji kiedy pracodawca
szuka zgrabnej blondynki ale boi sie tego napisać wprost.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-01 19:25:08
Autor: januszek
oferta pracy
miodu napisał(a):

Z tego co się orientuję, na zachodzie aby nagrana rozmowa mogła być
dowodem w jakiejkolwiek sprawie, rozmówca musi być poinformowany że
jest nagrywany. Jak to wygląda u nas?

U nas dowodem moze byc wszystko, wystarczy, ze Sad dopusci to jako dowod.

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-04-01 20:56:27
Autor: jureq
oferta pracy
Dnia Thu, 01 Apr 2010 21:25:08 +0200, januszek napisał(a):

U nas dowodem moze byc wszystko, wystarczy, ze Sad dopusci to jako
dowod.

Tylko, że już kilkukrotnie widziałem w prasie artykuły o sprawach w których sąd odrzucał dowód tylko dlatego, że został zdobyty niezgodnie z prawem. Więc i u nas się zaczyna....

Data: 2010-04-02 14:57:42
Autor: Papa5merf
oferta pracy
Órzytkownik "jureq" napisał:
Tylko, że już kilkukrotnie widziałem w prasie artykuły o sprawach w
których sąd odrzucał dowód tylko dlatego, że został zdobyty niezgodnie z
prawem. Więc i u nas się zaczyna....

tylko że nagrywanie własnej rozmowy nie jest niezgodne z prawem:O)

Data: 2010-04-01 23:17:32
Autor: Gotfryd Smolik news
oferta pracy
On Thu, 1 Apr 2010, miodu wrote:

Ten temat to żart? Przecież jako pracodawca mogę sobie chyba ubzdurać
wymagania, łącznie z wielkością biustu kandydatki?

  Czy Ty kiedyś czytałeś Kodeks Pracy?
(poważnie pytam).

  Nie, umowa o pracę *NIE JEST* "swobodnie kształtowaną umową", w tym
zabroniona jest cała paczka dyskryminacji.
  Uprzedzam, coby potencjalni krytykanci byli łaskawi oddzielić moje
zdanie na temat tego co aktualnie obowiązuje od mojego zdania
na temat czy to jest słuszne (w takim zakresie w jakim formalnie
zapisano w ustawie).

Czy może
"dojrzeliśmy" już do poziomu UK,

  Praktyka odbiega, ale stan prawny jest pewnie *bardzo* podobny.
  Tą "praktykę" ogranicza choćby świadomość prawna, ograniczenia
w wykonywaniu zawodów prawniczych (skutkujących ograniczeniem
dostępności poprzez cenę) tudzież sprawność aparatu sądowego,
skutkująca wysokim prawdopodobieństwem że "oczywiście słuszna"
(z p. widzenia prawa) sprawa może skończyć się za parę lat
i powodowi zwyczajnie może się nie opłacić (spędzi w sądach tyle
czasu, że prościej jakby dał się zaaresztować na tydzień mimo
ze to on ma rację).

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-01 12:24:52
Autor: Madrzejszy od radia.
oferta pracy
M pisze:
Witam,
czy w ofercie pracy wywieszonej na gablocie moge napisac ,iz oferta dotyczy osob ponizej 30 roku zycia?
Pozdrawiam

A coz to za praca ze podstawowym wymaganiem jest wiek ?
Burdel ?

Data: 2010-04-01 12:50:13
Autor: szerszen
oferta pracy

Użytkownik "Madrzejszy od radia." <mtspam@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:hp1s9k$dr$1news.onet.pl...

A coz to za praca ze podstawowym wymaganiem jest wiek ?

chocby np aktor/statysta

Data: 2010-04-01 14:41:16
Autor: qwerty
oferta pracy
Użytkownik "M" <opek@fg.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:4bb47367$1@news.home.net.pl...
Witam,
czy w ofercie pracy wywieszonej na gablocie moge napisac ,iz oferta dotyczy osob ponizej 30 roku zycia?

Ogłoszenie z cyklu: wiek <30 lat, doœwiadczenie 40 letnie?

Data: 2010-04-01 15:02:35
Autor: Maddy
oferta pracy
W dniu 01-04-2010 14:41, qwerty pisze:
Użytkownik "M" <opek@fg.pl> napisał w wiadomości grup
Witam,
czy w ofercie pracy wywieszonej na gablocie moge napisac ,iz oferta
dotyczy osob ponizej 30 roku zycia?

Ogłoszenie z cyklu: wiek <30 lat, doświadczenie 40 letnie?

W tym 20 na stanowisku kierowniczym, oczywiście!

Że też jeszcze w ogóle ktoś takie pytania zadaj. A podobno tacy jesteśmy już cywilizowani i europejscy...

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

oferta pracy