oferta "prawie" private bankingu: gdzie?

Data: 2010-08-26 21:40:42
Autor: Krzysztof
oferta "prawie" private bankingu: gdzie?

<bastek72@onet.pl> wrote in message news:63df.0000015d.4c76b555newsgate.onet.pl...
jest do ulokowania ok. 200.000zł a
wkrótce 350.000zł na rachunkach oszczędnościowych.
czy w private bankingu ktoś zaproponuje np. dodatkowy pkt procentowy,
na rachunku oszczędnościowym? Bo jeśli "korzyścią" ma być zawracanie
gitary i konieczność opędzania sie od "rewelacyjnych" struktur, to
ja po prostu dziekuję.

W sytuacji, w ktorej czesc bankow oferuje konta oszcz na 4-4.5%, czyli powyzej WIBOR i podstawowej stopy NBP, nie liczylbym na wiecej.
Generalnie, chyba pb polega na doradzaniu i oferowaniu alternatywnych inwestycji(choc jak pokazuje historia nie zawsze takie inwestycje sa korzystne dla klientow- sprawa Citi i obligacje Lehman Brothers). Wydaje mi sie, ze jezeli myslimy o tradycyjnym lokowaniu w lokaty bankowe to caly ten pb nie ma sensu, wystarczy popatrzyc na stawki lokat i to w roznych walutach oferowane np. przez HSBC dla tych niby 'lepszych' klientow i zobaczymy spora roznice do ofert standardowych lokat np. walutowych mniejszych bankow typu Alior czy Getin.

Data: 2010-08-26 22:02:20
Autor: bastek72
> [...]

W sytuacji, w ktorej czesc bankow oferuje konta oszcz na 4-4.5%, czyli powyzej WIBOR i podstawowej stopy NBP, nie liczylbym na wiecej.

mam 16 pytań:
..1) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 6,0% jest osiągalne?
..2) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 5,9% jest osiągalne?
..3) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 5,8% jest osiągalne?
..4) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 5,7% jest osiągalne?
..5) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 5,6% jest osiągalne?
..6) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 5,5% jest osiągalne?
..7) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 5,4% jest osiągalne?
..8) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 5,3% jest osiągalne?
..9) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 5,2% jest osiągalne?
10) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 5,1% jest osiągalne?
11) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 5,0% jest osiągalne?
12) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 4,9% jest osiągalne?
13) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 4,8% jest osiągalne?
14) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 4,7% jest osiągalne?
15) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 4,6% jest osiągalne?
16) czy niemarketingowe, rzeczywiste, bezbelkowe 4,5% jest osiągalne?

mówimy oczywiście o rachunku oszczędnościowym lub czymś podobnym np.
lokacie jednodniowej, dwudniowej, innej nie-tracącej odsetek przy zerwaniu

Data: 2010-08-26 22:29:26
Autor: glaukonWYTNIJTO
[...]

5% w Polbanku - do 50 tys., do końca sierpnia promocja na drugie 50 tys. pod
warunkiem zrezygnowania z wyciągów papierowych. Oferta dla osób fizycznych, nie
wiem, jak dla firm. --

Data: 2010-08-26 23:31:15
Autor: Krzysztof

<bastek72@onet.pl> wrote in message news:63df.00000165.4c76c84cnewsgate.onet.pl...
> [...]

mówimy oczywiście o rachunku oszczędnościowym lub czymś podobnym np.
lokacie jednodniowej, dwudniowej, innej nie-tracącej odsetek przy zerwaniu

4.5% netto dostaniesz w Openie(Getin) i Meritum, wiecej jest w Polbanku-5%, ale bylbym ostrozny, ze wzgledu na sytuacje w Grecji, a poza tym nie wiem jak te greckie gwarancje odnosza sie do firm. Moze jeszcze cos wyzej niz 4.5% dostaniesz w niektorych bankach spoldzielczych, ale ich oferta czesto jest lokalna.

Data: 2010-08-26 23:52:32
Autor: Krzysztof
> [...]

mówimy oczywiście o rachunku oszczędnościowym lub czymś podobnym np.
lokacie jednodniowej, dwudniowej, innej nie-tracącej odsetek przy zerwaniu

Jezeli prowadzisz dzialalnosc to chyba interesuja cie odsetki brutto, bo wtedy i tak rozliczasz je na innych zasadach a nie ma to zwiazku z 'belka'.
Wowczas mozesz popytac w bankach o lokaty overnight dla wiekszych kwot lub ewentualnie na kilka dni, ale tak jak pisalem w innym poscie, rynek jest rozregulowany i niektore banki daja wiecej niz stopy miedzybankowe. Dawniej zawsze tak bylo, ze lokaty negocjowalne byly na lepszych warunkach, teraz niekoniecznie.

Data: 2010-08-27 00:01:04
Autor: bastek72
oferta "prawie" private bankingu: gdzie?
działalność przynosi zysk, także ksiegowy, stąd odsetki gdyby nawet kasa leżała na firmowym byłyby opodatkowane

co innego gdyby działalność przynosiła bieżące dochody
a miałbym np. prawo do amortyzacji i ciągle był ksiegowo
pod kreską wtedy podatku nie musiałbym naliczyć zapłacić

widzę także że banki dają mniejszy procent firmom niż ludziom
np. db[/] 3% oszczędna firma 4,09 oszczędny czlowiek

czeka mnie rozbijanie na bezbelkowe rachunki z jednodniową
kapitalizacją np. 15 rachunków eurobanku, 3 deutsche pbc, itd.

zdziwił mnie negatywnie bzwbk, brakiem bezbelkowego, brakiem
jednodniowej i oprocentowaniem 3,25 dla niskiej kwoty oszczędn.

czyli za wyższe saldo na rachunku dadzą wyższy procent na rachunku ale niestety nie mnie tylko Vincentowi :) (Rostowskiemu rzecz jasna)
bo dadza 4,00 ale 0,76 zabierze fiskus i zostanie 3,24 albo
od razu 3,25 przy niższej kwocie. Tak nędza i tak nędza. Bezsens.

Data: 2010-08-27 00:12:00
Autor: Krzysztof

<bastek72@onet.pl> wrote in message news:63df.00000172.4c76e420newsgate.onet.pl...
czeka mnie rozbijanie na bezbelkowe rachunki z jednodniową
kapitalizacją np. 15 rachunków eurobanku, 3 deutsche pbc, itd.

Meritum-nieograniczona liczba kont oszczednosciowych i wiecej niz EB czy DB

oferta "prawie" private bankingu: gdzie?