oferta sporządzenia skargi do Trybunału w Strasburgu

Data: 2012-02-09 01:14:03
Autor: Adam Gramowski
oferta sporządzenia skargi do Trybunału w Strasburgu
Witam

Zainteresowany jestem kancelarią prawną, która sporządziłaby
ewentualną skargę do Trybunału w Strasburgu. Zainteresowanych proszę
się zapoznać z treścią skargi kasacyjnej tutaj:
http://bartfx.com/kasacja.doc (280 kB)
z uzupełnieniem tutaj:
http://bartfx.com/uzupelnienie.doc (50 kB)
oraz z wyrokiem Sądu Najwyższego tutaj:
http://bartfx.com/wyrokSN.pdf (4.9 MB)

Proszę o odpowiedź osoby wyłącznie doświadczone w pisaniu skarg do
Trybunału w Strasburgu, zainteresowany jestem kompleksowym
prowadzeniem sprawy. Proszę o określenie się co do swojego
doświadczenia, ewentualnego terminu sporządzenia, kosztów i zasad
finansowania.

Informuję, że posiadam w tym zakresie inne wyroki SN jak i Sądów
Apelacyjnych w tym Sądu Polubownego. Ich treść prześlę osobom
zainteresowanym.

Wojciech G. bartfx@bartfx.com telefon 667947245

oferta sporządzenia skargi do Trybunału w Strasburgu