oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?

Data: 2010-11-06 14:11:34
Autor: RobertS
oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?
klient ma konto w mBanku od kilku lat, cały czas wpływają tam wynagrodzenia (z umowy o pracę na czas nieokreślony, firma to polska SA), zero debetów

w systemie transakcyjnym pojawiła się "specjalna" oferta:

kk z limitem 10kzł
kredyt gotówkowy 20kzł
kredyt w KO 10kzł

klient składa wniosek o kredyt gotówkowy w wysokości 1800 zł! (mniej niż 1-miesięczny wpływ), po godzinie info z odmową, dlaczego?

żadnych komorników na głowie nie ma, w BIK czysto, więc o co chodzi?

macie jakiś pomysł?

RobertS

Data: 2010-11-06 14:19:58
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib3k69$12ot$2@opal.icpnet.pl...

[...]

Może podejrzenie dotyczące stanu zdrowia psychicznego klienta, skoro mając do wyboru KK, odnawialny i gotówkowy, wybiera gotówkowy - jeśli już trzeba by szukać jakiegoś racjonalnego argumentu? Ale ogólnie to z tego co na grupie pisano mBank słynie z takich zagrań.

Data: 2010-11-06 15:17:44
Autor: RobertS
oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?

Może podejrzenie dotyczące stanu zdrowia psychicznego klienta, skoro
mając do wyboru KK, odnawialny i gotówkowy, wybiera gotówkowy.

celowo właśnie gotówkowy bo niektórzy mają problem z dostępną kasą (wydają tyle ile się da), a gotówkowy to rata miesięczna, którą trzeba spłacić i po sprawie

RobertS

ps
następny wniosek był o odnawialny i wynik taki sam, kk mogłaby być szkodliwa dla posiadacza więc wniosku nie złożono

Data: 2010-11-06 14:55:51
Autor: Krzysztof Halasa
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

[...]

Moze byc dolny limit, rozny dla roznych rodzajow kredytow.
Aczkolwiek 1k8 chyba powinno byc wieksze od takiego limitu.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-11-06 15:02:39
Autor: Kamil Joñca
oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

klient ma konto w mBanku od kilku lat, ca³y czas wp³ywaj± tam
wynagrodzenia (z umowy o pracê na czas nieokre¶lony, firma to polska
SA), zero debetów

w systemie transakcyjnym pojawi³a siê "specjalna" oferta:

kk z limitem 10kz³
kredyt gotówkowy 20kz³
kredyt w KO 10kz³

klient sk³ada wniosek o kredyt gotówkowy w wysoko¶ci 1800 z³! (mniej
ni¿ 1-miesiêczny wp³yw), po godzinie info z odmow±, dlaczego?

¿adnych komorników na g³owie nie ma, w BIK czysto, wiêc o co chodzi?

A sprawdzi³ ten bik? Mo¿e jednak co¶ ma, tylko o tym nie wie?
KJ

EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

Data: 2010-11-06 15:05:51
Autor: george

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:ib3k69$12ot$2opal.icpnet.pl...
[...]

nie bardzo wiem dlaczego ludzie zakładają że coś jest "personalizowane" ?
Siedzi informatyk, zakłada jakiegoś SQL'a z 3 conditionami i system śle tych ofert miliony do kolejki komunikatow w eKoncie. Konkretna weryfikacja wniosku jest juz pewnie obrabiana wstępnie automatem a potem ręcznie dla tych co "zareaguja". Teraz należy sie tylko skupić na tym co odrzuciło te 1800, komputer czy człowiek. Sądzę zę komputer bo nie przeszło weryfikacji minimalnej prowizji za udzielenie, w stosunku do kosztów precedury.

If ( Kredyt.Gotowkowy.CalculateProwizja(1800) < Kredyt.Gotowkowy.ProcedureMinimalCost )
{
    return System.Reject("thank you very much").
}
else
{
    Kredyt.Gotowkowy.ManualCheck()
}

george

Data: 2010-11-07 13:53:09
Autor: Budzik
oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?
Osobnik posiadaj±cy mail george___@vp.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

nie bardzo wiem dlaczego ludzie zak³adaj± ¿e co¶ jest
"personalizowane" ? Siedzi informatyk, zak³ada jakiego¶ SQL'a z 3
conditionami i system ¶le tych ofert miliony do kolejki komunikatow w
eKoncie. Konkretna weryfikacja wniosku jest juz pewnie obrabiana
wstêpnie automatem a potem rêcznie dla tych co "zareaguja". Teraz
nale¿y sie tylko skupiæ na tym co odrzuci³o te 1800, komputer czy
cz³owiek. S±dzê zê komputer bo nie przesz³o weryfikacji minimalnej
prowizji za udzielenie, w stosunku do kosztów precedury.

Nie bardzo wiem, dlaczego to informatyk mia³by konstruowac takie oferty.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2010-11-09 03:09:13
Autor: p 47

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4cd560c1$0$22803$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale jednak jakoś to jest personalizowane, bo np. ja otrzymałem podobną ofertę, ale ze znacznie wyższymi limitami

Data: 2010-11-06 15:40:42
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-06 14:11, RobertS pisze:
[...]

Bo to mBank?
W moim przypadku pracownik zadzwonił proponujac KK, podał limit o który moge wnioskować, wyrazilem zgode (z podanym przez pracownika limitem). Nastepnie musialem juz tylko czekac na papierki które niestety jakos nie mogły dotrzec. W koncu zniecierpliwiony zadzwonilem do mBanku i dowiedzialem sie ze wniosek został odrzucony :D

Na drugi dzien udalem sie do konkurencji gdzie z marszu na podstawie zaswiadczenia z pracy dostalem 1.5 raza wyzszy limit niz w mBanku gdzie konto mialem 5 lat i co miesiac dostawali przelew pensji.

W tamtym czasie nie mialem zadnych kredytów, zadnych rat nic co obciazaloby negatywnie BIK. Za to wczesniej 4 lata posiadalem regularnie splacana mBankowa KK classic.

Moim zdaniem nie warto sie nad przyczynami, powiedzmy ze to mBankowe procedury :P

Data: 2010-11-08 13:50:18
Autor:
oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisa³(a):
w systemie transakcyjnym pojawiÅ&#65533;a siÄ&#65533; "specjalna" oferta:

kk z limitem 10kzÅ&#65533;
kredyt gotówkowy 20kzÅ&#65533;
kredyt w KO 10kzÅ&#65533;

Ten kana³ komunikacji BRE, to zwyk³a ukryta reklama. Co¶ jak "Najwa¿niejsze
wydarzenia, artyku³y z codziennej prasy polskiej" na antenie Radia Maryja
[przypadkiem omawiaj± tam artyku³y tylko z 1 dziennika - ND].
Ale radio mo¿na przestroiæ na inn± stacjê lub wy³±czyæ. W mBanku nawet próba
skasowania "komunikatu" bez czytania powoduje wy¶wietlenie jego tre¶ci ;)
Dlatego polecam: nie czytaæ, nie kasowaæ, nie zagl±daæ w 'oferty' ;)

Data: 2010-11-09 04:05:33
Autor: p 47
oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?

U¿ytkownik <newsroomy@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ib8v6q$4ss$1inews.gazeta.pl...
[...]

ca³kiem na marginesie,- to nie przypadek! poniewaz Nasz dziennik jest w³asciwie jedynym ogólnopolskim dziennikiem nale¿±cym w ca³o¶ci do Polaków!!
Patrz- najpopularniejsze dzienniki i tygodniki wychodzace w Polsce:

"Polska" wydaje PolskaPresse nale¿±ca do niemieckiej   Verlagsgruppe Passau GmbH
Polska Dziennik Ba³tycki, - jw
Polska Dziennik £ódzki, -jw
 Polska Dziennik Zachodni, -jw
Polska Gazeta Krakowska, -jw
Polska G³os Wielkopolski, -jw
 Polska Gazeta Wroc³awska,-jw
Express Ilustrowany-jw
Tele Magazyn, -jw
 Super Tele -jw
 TV Pilot -jw
Moto Express, -jw
 Autogie³da Wielkopolska, -jw
Jarmark, -jw
Motojarmark, -jw
Nasze Miasto, -jw
Echo Miasta , -jw
Dziennik Polski -25%
Fakt, - nale¿±cy do Niemców  Axel Springer Polska
Przegl±d Sportowy , -jw
Newsweek Polska (tygodnik),  -jw
Forbes -jw
Dziewczyna, -jw
 POPCORN, -jw
i szereg innych
  a.. "Claudia", -nale¿±cy do Niemców Gruner+Jahr Polska
  b.. "Rodzice" , -jw
  c.. "Focus" , -jw
  d.. "Focus Historia" , -jw
  e.. "Gala" - ,- jw
  f.. "Glamour" ,- jw
  g.. "Moje Gotowanie" ,-jw
  h.. "Naj" ,-jw
  i.. "National Geographic Polska" - jw
  j.. "National Geographic Traveler" -jw
  k.. i szereg innych
    a..
      a.. Pani,- nale¿±ce do Niemców Wydawnictwo Bauer
      b.. Twój Styl, -jw
      c.. SHOW, -jw
      a.. Mam dziecko, -jw
      b.. ¦wiat kobiety, -jw
      c.. Kobieta i ¯ycie, -jw
      d.. Tina, -jw
      a.. Bella Relaks, -jw
      b.. Chwila dla Ciebie, -jw
      c.. Na ¯ywo, -jw
      d.. Rewia, -jw
      e.. ¦wiat i ludzie, -jw
      f.. Takie jest ¿ycie, -jw
      g.. Twoje Imperium, -jw
      h.. ¯ycie na Gor±co, -jw
      a.. Bravo, -jw
      b.. Bravo Girl, -jw
      c.. Bravo Sport, -jw
      d.. Fun Club, -jw
      e.. Twist, -jw
      a.. CD-Action, -jw
      b.. PC Format, -jw
      a.. Imperium TV, -jw
      b.. Kurier TV, -jw
      c.. Super TV, -jw
      d.. ¦wiat Seriali, -jw
      e.. Tele Max, -jw
      f.. Tele ¦wiat, -jw
      g.. Tele Tydzieñ, -jw
      h.. To & Owo, -jw
      i.. TV 14, -jw
      a.. Auto Moto, -jw
      b.. Motor, -jw
      c.. i szereg innych
      a.. "Dom & Wnêtrze"  nale¿±cy w 100% do Szwajcarów Edipresse Polska
      b.. "Mamo, to ja" ,-jw
      c.. "Przedszkolak",-jw
      d.. "Przyjació³ka" ,-jw
      e.. "Twoje Dziecko" ,-jw
      f.. "Twój Maluszek" ,-jw
      g.. "Uroda" ,-jw
      h.. "Vita" ,-jw
      i.. "Viva!" ,-jw
      j.. i szereg innych
    b.. Rzeczpospolita,- wydawnictwo Presspublica Sp. z o. o. gdzie wiêkszo¶æ udzia³ów nale¿y do Brytyjczyków
    c.. "¯ycie Warszawy",- jw
    d.. Gazety Gie³dy Parkiet", -jw
  l.. Gazeta Wyborcza,- Agora.Faktyczna struktura w³asno¶ci jest niejasna, poniewaz znaczna czê¶æ akcji nalezy do zagranicznych, albo zaleznych od podmiotów zagranicznych fun duszy inwestycyjnych. Wystarczy jednak przypomniec, ze w tej rzekomo"polskiej" firmie, jak ujawni³a w czasie sk³adanych pod odpowiedzialno¶ci± karn± ówczesna prezes Agory Wanda Rapaczyñski w czasie zeznañ przed komisj± ds. Rywina, posiedzenia zarzadu spólki prowadzone sa w jêzyku niepolskim! Niestety prezes nie sprecyzowa³a, w jakim to jêzyku;-))
    a.. ",
    b.. bezp³atny dziennik "Metro" ,-jw,
    c.. 3 bezp³atnych tygodników regionalnych, -jw
    d.. 14 ogólnopolskich magazynów kolorowych,-jw
    e.. 29 lokalnych rozg³o¶ni radiowych i jednej ponadregionalnej -TOK FM, Roxy FM, Radio Z³ote Przeboje, Radio Blue FM,-jw
    f.. ogólnopolskiej agencji outdoorowej AMS,,-jw
    g.. portalu Gazeta.pl,,-jw
    h.. i wiele innych
  m..
  n.. Tak to jest z "polskimi"mediami.  Juz w afrykañskich koloniach jest lepiej!!

Data: 2010-11-11 01:55:49
Autor:
oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?
p 47 <karolakowie1@wp.pl> napisa³(a):

> [...]

  n.. Tak to jest z "polskimi"mediami.  Juz w afrykañskich koloniach jest lepiej!!

Mam tego pe³n± ¶wiadomo¶æ. Poda³em tylko przyk³ad na 'sprytne zagranie'
marketingowe. Co do prasy w Polsce: Nie tylko j± wydaj± w wiêkszo¶ci
zagraniczne koncerny, ale i dystrybuuj±. Media w Polsce mamy w wiêkszo¶ci
'polskojêzyczne'... No dobra, koniec OT z mojej strony.
Wracaj±c do tematu: w innym banku, po zalogowaniu, w zak³adce Oferty dla
Ciebie mam listê chyba wszystkich produktów detalicznych banku :)) Pe³en kosz
na ¶mieci rodem z Reader's Digest ;)) A jeszcze niedawno widnia³ tam 'brak ofert'. --

oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?