oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?

Data: 2010-11-08 13:50:18
Autor:
oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
w systemie transakcyjnym pojawiĹ&#65533;a siÄ&#65533; "specjalna" oferta:

kk z limitem 10kzĹ&#65533;
kredyt gotĂłwkowy 20kzĹ&#65533;
kredyt w KO 10kzĹ&#65533;

Ten kanał komunikacji BRE, to zwykła ukryta reklama. Coś jak "Najważniejsze
wydarzenia, artykuły z codziennej prasy polskiej" na antenie Radia Maryja
[przypadkiem omawiają tam artykuły tylko z 1 dziennika - ND].
Ale radio można przestroić na inną stację lub wyłączyć. W mBanku nawet próba
skasowania "komunikatu" bez czytania powoduje wyświetlenie jego treści ;)
Dlatego polecam: nie czytać, nie kasować, nie zaglądać w 'oferty' ;)

Data: 2010-11-09 04:05:33
Autor: p 47

Użytkownik <newsroomy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib8v6q$4ss$1inews.gazeta.pl...
[...]

całkiem na marginesie,- to nie przypadek! poniewaz Nasz dziennik jest własciwie jedynym ogólnopolskim dziennikiem należącym w całości do Polaków!!
Patrz- najpopularniejsze dzienniki i tygodniki wychodzace w Polsce:

"Polska" wydaje PolskaPresse należąca do niemieckiej   Verlagsgruppe Passau GmbH
Polska Dziennik Bałtycki, - jw
Polska Dziennik Łódzki, -jw
 Polska Dziennik Zachodni, -jw
Polska Gazeta Krakowska, -jw
Polska Głos Wielkopolski, -jw
 Polska Gazeta Wrocławska,-jw
Express Ilustrowany-jw
Tele Magazyn, -jw
 Super Tele -jw
 TV Pilot -jw
Moto Express, -jw
 Autogiełda Wielkopolska, -jw
Jarmark, -jw
Motojarmark, -jw
Nasze Miasto, -jw
Echo Miasta , -jw
Dziennik Polski -25%
Fakt, - należący do Niemców  Axel Springer Polska
Przegląd Sportowy , -jw
Newsweek Polska (tygodnik),  -jw
Forbes -jw
Dziewczyna, -jw
 POPCORN, -jw
i szereg innych
  a.. "Claudia", -należący do Niemców Gruner+Jahr Polska
  b.. "Rodzice" , -jw
  c.. "Focus" , -jw
  d.. "Focus Historia" , -jw
  e.. "Gala" - ,- jw
  f.. "Glamour" ,- jw
  g.. "Moje Gotowanie" ,-jw
  h.. "Naj" ,-jw
  i.. "National Geographic Polska" - jw
  j.. "National Geographic Traveler" -jw
  k.. i szereg innych
    a..
      a.. Pani,- należące do Niemców Wydawnictwo Bauer
      b.. Twój Styl, -jw
      c.. SHOW, -jw
      a.. Mam dziecko, -jw
      b.. Świat kobiety, -jw
      c.. Kobieta i Życie, -jw
      d.. Tina, -jw
      a.. Bella Relaks, -jw
      b.. Chwila dla Ciebie, -jw
      c.. Na Żywo, -jw
      d.. Rewia, -jw
      e.. Świat i ludzie, -jw
      f.. Takie jest życie, -jw
      g.. Twoje Imperium, -jw
      h.. Życie na Gorąco, -jw
      a.. Bravo, -jw
      b.. Bravo Girl, -jw
      c.. Bravo Sport, -jw
      d.. Fun Club, -jw
      e.. Twist, -jw
      a.. CD-Action, -jw
      b.. PC Format, -jw
      a.. Imperium TV, -jw
      b.. Kurier TV, -jw
      c.. Super TV, -jw
      d.. Świat Seriali, -jw
      e.. Tele Max, -jw
      f.. Tele Świat, -jw
      g.. Tele Tydzień, -jw
      h.. To & Owo, -jw
      i.. TV 14, -jw
      a.. Auto Moto, -jw
      b.. Motor, -jw
      c.. i szereg innych
      a.. "Dom & Wnętrze"  należący w 100% do Szwajcarów Edipresse Polska
      b.. "Mamo, to ja" ,-jw
      c.. "Przedszkolak",-jw
      d.. "Przyjaciółka" ,-jw
      e.. "Twoje Dziecko" ,-jw
      f.. "Twój Maluszek" ,-jw
      g.. "Uroda" ,-jw
      h.. "Vita" ,-jw
      i.. "Viva!" ,-jw
      j.. i szereg innych
    b.. Rzeczpospolita,- wydawnictwo Presspublica Sp. z o. o. gdzie większość udziałów należy do Brytyjczyków
    c.. "Życie Warszawy",- jw
    d.. Gazety Giełdy Parkiet", -jw
  l.. Gazeta Wyborcza,- Agora.Faktyczna struktura własności jest niejasna, poniewaz znaczna część akcji nalezy do zagranicznych, albo zaleznych od podmiotów zagranicznych fun duszy inwestycyjnych. Wystarczy jednak przypomniec, ze w tej rzekomo"polskiej" firmie, jak ujawniła w czasie składanych pod odpowiedzialnością karną ówczesna prezes Agory Wanda Rapaczyński w czasie zeznań przed komisją ds. Rywina, posiedzenia zarzadu spólki prowadzone sa w języku niepolskim! Niestety prezes nie sprecyzowała, w jakim to języku;-))
    a.. ",
    b.. bezpłatny dziennik "Metro" ,-jw,
    c.. 3 bezpłatnych tygodników regionalnych, -jw
    d.. 14 ogólnopolskich magazynów kolorowych,-jw
    e.. 29 lokalnych rozgłośni radiowych i jednej ponadregionalnej -TOK FM, Roxy FM, Radio Złote Przeboje, Radio Blue FM,-jw
    f.. ogólnopolskiej agencji outdoorowej AMS,,-jw
    g.. portalu Gazeta.pl,,-jw
    h.. i wiele innych
  m..
  n.. Tak to jest z "polskimi"mediami.  Juz w afrykańskich koloniach jest lepiej!!

Data: 2010-11-11 01:55:49
Autor:
p 47 <karolakowie1@wp.pl> napisał(a):

> [...]

  n.. Tak to jest z "polskimi"mediami.  Juz w afrykańskich koloniach jest lepiej!!

Mam tego pełną świadomość. Podałem tylko przykład na 'sprytne zagranie'
marketingowe. Co do prasy w Polsce: Nie tylko ją wydają w większości
zagraniczne koncerny, ale i dystrybuują. Media w Polsce mamy w większości
'polskojęzyczne'... No dobra, koniec OT z mojej strony.
Wracając do tematu: w innym banku, po zalogowaniu, w zakładce Oferty dla
Ciebie mam listę chyba wszystkich produktów detalicznych banku :)) Pełen kosz
na śmieci rodem z Reader's Digest ;)) A jeszcze niedawno widniał tam 'brak ofert'. --

oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?