oferta wakacyjna

Data: 2016-06-07 12:27:38
Autor: mietek
oferta wakacyjna
nie wiecie czy Orange planuje swoja wakacyjna ofertę internetowa 6GB za 6 zł?, było by super

Mietek

Data: 2016-06-07 08:47:48
Autor: krzysztofsf
oferta wakacyjna
W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 12:27:59 UTC+2 użytkownik mietek napisał:
nie wiecie czy Orange planuje swoja wakacyjna ofertę internetowa 6GB za 6 zł?, było by super

Dla prepeidow wprowadzili juz internet elasyczny, 1 GB - 1 zl.

Data: 2016-06-07 22:51:37
Autor: ToMasz
oferta wakacyjna
W dniu 07.06.2016 o 17:47, krzysztofsf pisze:
[...]

czy możesz coś więcej napisać? "internet eleastyczny" google zna tylko w play ale tam jest 10zł za 10 giga. co i tak jest dobrą ofertą. odwiedziłem dzisiaj wszystkich opów. jak ostatnie debile reklamują internet z tabletem modecom, za 79zł, zamiast najtańsza ofertę. nie wiem czy naprawdę polacy to tacy debile, że kupią drogo usługę i dodatkowo sprzęt na raty, ale taki sprzęt, że mnie by musieli dopłacać abym używał.
reasumując. 25giga za 29,99 - odpada. czy jest coś lepszego niż 10za10 w playu?

ToMasz

Data: 2016-06-08 08:29:50
Autor: Uncle Pete
oferta wakacyjna
[...]

Nazywa się "Pakiet Internet bez limitu (elastyczna)". Faktycznie, dobrze go schowali. U mnie pojawia się dopiero jak zaloguję na stronę Orange i wybiorę "Dodawaj pakiety i obniżaj koszty".

Piotr

Data: 2016-06-08 05:35:20
Autor: h.sliwinski
oferta wakacyjna

[...]

Chyba jestem ślepy; rzucisz linkiem do tej zakładki?

--
Heniek

Data: 2016-06-08 16:37:50
Autor: ALEX MR
oferta wakacyjna
W dniu 8.06.2016 o 14:35, h.sliwinski@gmail.com pisze:

[...]

Słabo szukasz  :-P
http://www.orange.pl/kid,4004523779,id,4004791776,title,Elastyczny-Pakiet-Internetowy,helparticle.html

--
ALEX MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2016-06-08 07:48:14
Autor: h.sliwinski
oferta wakacyjna

Słabo szukasz  :-P
http://www.orange.pl/kid,4004523779,id,4004791776,title,Elastyczny-Pakiet-Internetowy,helparticle.html

Fakt ;-)
Nie mniej jednak Play przebija; daje np.10GB na 30 dni, a nie jak tu na 10 dni.
Nie każdy tyle zużyje w ciągu 10 dni.

--
Heniek

Data: 2016-06-08 08:05:58
Autor: krzysztofsf
oferta wakacyjna
W dniu środa, 8 czerwca 2016 16:48:16 UTC+2 użytkownik h.sli...@gmail.com napisał:
> [...]

Fakt ;-)
Nie mniej jednak Play przebija; daje np.10GB na 30 dni, a nie jak tu na 10 dni.

Wszystko zalezy od potrzeb. wg mnie oferta swietna, zwlaszcza jesli korzystamy z niej na koncie waznym rok i sporadycznie korzystamy mobilnie z multimediow. Np. ogladajac filmy w trakcie jazdy pociagiem.

Data: 2016-06-08 11:33:09
Autor: h.sliwinski
oferta wakacyjna

> [...]
> Wszystko zalezy od potrzeb. wg mnie oferta swietna, zwlaszcza jesli korzystamy z niej na koncie waznym rok i sporadycznie korzystamy mobilnie z multimediow. Np. ogladajac filmy w trakcie jazdy pociagiem.

Niby tak, ale chcąc przez dłuższy czas korzystać z neta stawiam na Play.

--
Heniek

Data: 2016-06-08 16:52:14
Autor: ALEX MR
oferta wakacyjna
W dniu 8.06.2016 o 16:48, h.sliwinski@gmail.com pisze:

[...]

Nie chcę Ci psuć dobrego humoru, ale ja używam właśnie *Play*. Więc nie musisz mi tłumaczyć, że jest to sensowna oferta :-)
BTW do Play trzeba doliczyć 19zł za aktywację :-/

Data: 2016-06-08 11:30:23
Autor: h.sliwinski
oferta wakacyjna

> [...]
BTW do Play trzeba doliczyć 19zł za aktywację :-/

Nie popsułeś :-)
Według mnie nawet aktywacja nie psuje oferty Play.
Chociaż sam mam OFnK :-)

--
Heniek

Data: 2016-06-07 10:32:24
Autor: Kris
oferta wakacyjna
W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 12:27:59 UTC+2 użytkownik mietek napisał:
nie wiecie czy Orange planuje swoja wakacyjna ofertę internetowa 6GB za 6 zł?, było by super
Planuje ,- ale ma być 18GB za 4,99
Niedługo ogłoszą jak gimbaza na ulice wylegnie.

oferta wakacyjna