oferta z play na przedłużenie bez telefonu...

Data: 2012-09-04 06:36:54
Autor: Miui RomHTC
oferta z play na przedłużenie bez telefonu...
Podpisana została u mowa na nowy numer w Play na 12 miesięcy, ale się machnęli (nie pierwszy raz mam z nimi przeboje) i przysłali złą umowę, z której wynikało, ze jest na czas nieoznaczony, gdyż nie wpisali okresu trwania umowy :)

Chcieli w związku z tym dać wyższą cenę niż w zamówieniu, ale nie mogli bo zamówienie było na niższą kwotę na co miałem dowody na emailu, ich błąd po wielu reklamacjach przyznali się, przez ich błąd umowa stała się umową na czas nieokreślony, po 2 miesiącach dzwonią, celem przedłużenia umowy
i składają propozycję,

 http://www.creativejustyna.pl/play.wav

czy któraś siec może zaoferować coś podobnego?
w cenie 34.50zł
550min do wszystkich, darmowe rozmowy w sieci + jakieś minuty dodatkowo i sms gratis przez kilka miesięcy?

planowałem rezygnację z play, przez ilość reklamacji jaką musiałem składać, ale kuszą ofertą,a nie mogę doszukać się nic korzystniejszego u innych operatorów, może źle szukam?

jak się skuszę na przedłużenie mam nadzieję, ze kruczków nie będzie :) zapierała się Pani konsultant, ze nie ma jak będą znowu zacznie się walka na reklamację, pomału mam tego dosyć narazie 5x walczyłem i wszystko wygrałem, ale wymagało to za dużo mojego czasu, tylko nagranie rozmów mnie uratowało kiedy chcieli naliczyć kilkaset złotych za rozmowy w sieci, które miały być darmowe, oczywiście na innym moim numerze i ciągłe duplikaty smsow, o których mowa w poprzednim poście.

pozdrawiam

Data: 2012-09-04 22:10:06
Autor: krzysztofsf
On 4 Wrz, 15:36, Miui RomHTC <miuirom...@gmail.com> wrote:
tylko nagranie rozmów mnie uratowało
kiedy chcieli naliczyć kilkaset złotych za rozmowy w sieci, które miały być
darmowe, oczywiście na innym moim numerze i ciągłe duplikaty smsow, o których mowa w poprzednim poście.

Ich nagrania, na ktore sie powolalas, czy dysponowalas wlasnymi?

Data: 2012-09-06 02:06:41
Autor: miuiromhtc
W dniu środa, 5 września 2012 07:10:06 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:
> [...]

Ich nagrania, na ktore sie powolalas, czy dysponowalas wlasnymi?

Własne nagrywam wszystko, bo wiem ze lubią wydymac klientów.
I nawet byli pewni, ze mnie wydymali, oddzwonili w bardzo nieuprzejmy sposob stwierdzili ze muszę zapłacić, to otpowiedziałęm, ze domyślalem się nieuczciwego działania ich i kłamast jakie konsultanci mowili przez telefon, pismo mam przygotowane do UKE i wszystkie rozmowy nagrane, nagle Pani zmieniła ton po prosila o kilka dni, ze moze coś się da zrobić i się dało, przeprosili mnie oficjalnie, ze to przypadek incydentalny.

Data: 2012-09-06 22:47:02
Autor: krzysztofsf
On 6 Wrz, 11:06, miuirom...@gmail.com wrote:

> Ich nagrania, na ktore sie powolalas, czy dysponowalas wlasnymi?

Własne nagrywam wszystko, bo wiem ze lubią wydymac klientów.

Dobry zwyczaj. Musdze tez wyrobic w sobie odruch uruchamiania
rejestratora.

oferta z play na przedłużenie bez telefonu...