oferta z play na przedłużenie bez telefonu...

Data: 2012-09-04 22:10:06
Autor: krzysztofsf
oferta z play na przedłużenie bez telefonu...
On 4 Wrz, 15:36, Miui RomHTC <miuirom...@gmail.com> wrote:
tylko nagranie rozmów mnie uratowało
kiedy chcieli naliczyć kilkaset złotych za rozmowy w sieci, które miały być
darmowe, oczywiście na innym moim numerze i ciągłe duplikaty smsow, o których mowa w poprzednim poście.

Ich nagrania, na ktore sie powolalas, czy dysponowalas wlasnymi?

Data: 2012-09-06 02:06:41
Autor: miuiromhtc
W dniu środa, 5 września 2012 07:10:06 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:
> [...]

Ich nagrania, na ktore sie powolalas, czy dysponowalas wlasnymi?

Własne nagrywam wszystko, bo wiem ze lubią wydymac klientów.
I nawet byli pewni, ze mnie wydymali, oddzwonili w bardzo nieuprzejmy sposob stwierdzili ze muszę zapłacić, to otpowiedziałęm, ze domyślalem się nieuczciwego działania ich i kłamast jakie konsultanci mowili przez telefon, pismo mam przygotowane do UKE i wszystkie rozmowy nagrane, nagle Pani zmieniła ton po prosila o kilka dni, ze moze coś się da zrobić i się dało, przeprosili mnie oficjalnie, ze to przypadek incydentalny.

Data: 2012-09-06 22:47:02
Autor: krzysztofsf
On 6 Wrz, 11:06, miuirom...@gmail.com wrote:

> Ich nagrania, na ktore sie powolalas, czy dysponowalas wlasnymi?

Własne nagrywam wszystko, bo wiem ze lubią wydymac klientów.

Dobry zwyczaj. Musdze tez wyrobic w sobie odruch uruchamiania
rejestratora.

oferta z play na przedłużenie bez telefonu...