oferta z roamingiem - już chyba nie warto?

Data: 2016-09-27 10:27:11
Autor: ddddddddd
oferta z roamingiem - już chyba nie warto?
Witam,
nic się nie zmieniło i od czerwca 2017 znikną dodatkowe stawki za połączenia w ramach UE?
Kończy mi się umowa firmowa, nie potrzebuję telefonów - chyba na razie nie ma sensu przedłużać, lepiej zaczekać na oferty po czerwcu - wtedy tmobile może być korzystniejsze bo do swojej strefy roamingowej dorzucają kilka krajów spoza UE (m.in. Macedonia, Albania)

Łukasz

Data: 2016-09-27 10:42:24
Autor: J.F.
Użytkownik "ddddddddd"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nsdago$vnv$1@dont-email.me...
nic się nie zmieniło i od czerwca 2017 znikną dodatkowe stawki za połączenia w ramach UE?

Chyba sie cos zmienia
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/komisja-europejska-wycofuje-propozycje-ws-braku-roamingu-przez-90-dni/85jpvh

Aczkolwiek nadal tam 15 czerwca 2017 figuruje.

[...]

Ale wtedy T-mobile moze zmienic oferte ...

J.

oferta z roamingiem - już chyba nie warto?