oferuję pracę

Data: 2010-02-23 23:44:45
Autor: Gunia
oferuję pracę
Masz niespełnione marzenia? Potrzebujesz dodatkowej gotówki? Chcesz
szybko i bez dużego wysiłku zarobić spore pieniądze? Tak. Ta praca
jest właśnie dla ciebie. Pilnie poszukuje pracownika do obsługi e-
mail, aby sprostać dynamicznemu wzrostowi. Oferuję pracę, która
pozwoli zarobić Ci na kieszonkowe lub dorobić do pensji. Elastyczny
czas pracy, uzależniony od Twoich potrzeb (komputerowy marketing
Internetowy). Praca w domu!!! Jeśli tylko masz komputer, stałe łącze
internetowe, doświadczenie w obsłudze komputera, poruszasz się dobrze
po środowisku internetowym odważ się zarobić niezłą kasę!
Wynagrodzenie zależne od zaangażowania i poświęconego czasu.
Poświęcając kilkanaście godzin tygodniowo możesz zarobić od 1000 do
5000zł. Oferuję bezpłatny kurs przygotowawczy i zero wkładu
własnego!!!! Czekam na maile - aga.wu@interua.eu

Data: 2010-02-24 09:10:26
Autor: f
oferuję pracę

Użytkownik "Gunia" <aga.wu@interia.eu> napisał w wiadomości news:956b397c-5c43-4f3d-89bb-2a398e57ee16o30g2000yqb.googlegroups.com...
Pilnie poszukuje pracownika do obsługi e-
mail, > Czekam na maile - aga.wu@interua.eu

Następny naiwniak, który dał się wciągnąć w spamerski biznes i szuka naiwnych do piramidy.

Data: 2010-02-25 02:24:00
Autor: Ranger
oferuję pracę
f pisze:

[...]

Słuchajcie powiedzcie o co chodzi w tych ogłoszeniach, bo na wszystkich możliwych forach tym spamują a nigdzie nie wyczytałem na czym konkretnie polega robienie tym w chuja.
:)

Data: 2010-02-25 04:27:46
Autor: SzalonyKapelusznik
oferuję pracę
On 25 Lut, 02:24, Ranger <n...@finaro.pl> wrote:
f pisze:

> [...]

Słuchajcie powiedzcie o co chodzi w tych ogłoszeniach, bo na wszystkich
możliwych forach tym spamują a nigdzie nie wyczytałem na czym konkretnie

Na tym ze masz w bazie "zweryfikowany" adres do spamowania i/lub
sprzedjesz patent na zarabianie w postaci piramidy za 5 zlotych.

Data: 2010-02-25 05:46:09
Autor: januszek
oferuję pracę
Ranger napisał(a):

Słuchajcie powiedzcie o co chodzi w tych ogłoszeniach, bo na wszystkich możliwych forach tym spamują a nigdzie nie wyczytałem na czym konkretnie polega robienie tym w chuja.

Zgłoś się więc sam a potem opisz sprawę ;PPP

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-02-25 10:05:10
Autor: kris
oferuję pracę
Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości news:slrnhoc3kr.7qa.januszekgimli.mierzwiak.com...
..

Zgłoś się więc sam a potem opisz sprawę ;PPP

To nic nie da. Wielokrotnie sie zgłaszałem bo byłem ciekaw tych ich bzdur;)))
Nigdy nie odpisali
Nawet spamerzy są u nas nieprofesjonalni

Krzysiek

oferuję pracę