off

Data: 2011-10-20 13:52:30
Autor: PM
off
masz hondę sh125i ?

kiedyś rozwazałem zakup, możesz odpowiedziec na 3 pytania?

jakie masz spalanie w miescie?
jaką prędkość rozwijasz?
jest tam alternator?

Data: 2011-10-20 14:39:22
Autor: Arbiter
off

Użytkownik "PM" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości news:j7p3qv$72a$1mx1.internetia.pl...
masz hondę sh125i ?

mam

kiedyś rozwazałem zakup, możesz odpowiedziec na 3 pytania?

jakie masz spalanie w miescie?

latem 2,7-2,9 l/100km. Średnie całościowe z 10tys km 2,86

jaką prędkość rozwijasz?

nie jeżdżę szybko. Miasto 60kmh. Na trasie 70-90 (raczej 80)

jest tam alternator?

300W
http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i
http://www.spritmonitor.de/en/detail/404666.html

Data: 2011-10-20 15:59:27
Autor: PM
off
oki
dzięki.

czy ciepłe powietrze z chłodnicy leci na nogi?

Data: 2011-10-20 16:12:51
Autor: Arbiter
off

Użytkownik "PM" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości news:j7p9fc$c0g$1mx1.internetia.pl...

czy ciepłe powietrze z chłodnicy leci na nogi?

tak, pod motokoc. Fajna sprawa bo powiedzmy w temepraturze 10 stopni na podwórku w nogi ciepło:)

off