(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)

Data: 2010-08-07 03:59:48
Autor: SocPsych WebLab
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
Instytut Psychologii UJ prowadzi badania na temat ocen społecznych
oraz tożsamo¶ci społecznej. Zapraszamy do wypełnienia krótkiego
kwestionariusza online. Badanie nie powinno zaj±ć więcej niż 10 minut.
Osoby zainteresowane - po wypełnieniu kwestionariusza - będ± mogły
otrzymać szersze informacje na temat badania wraz ze wstępnymi
wynikami.

Aby usyskać więcej informacji i wzi±ć udział w badaniu należy wej¶ć na
stronę:
http://www.socialpsychologylab.eu/toz10pl/

Z góry dziękujemy za udział w badaniu!

Data: 2010-08-07 14:15:32
Autor: Piotr M
Dnia 07-08-2010 o 12:59:48 SocPsych WebLab  <administrator@socialpsychologylab.eu> napisał(a):

Instytut Psychologii UJ prowadzi badania na temat ocen społecznych

To macie już jedn± ocenę do przodu - nagana za spam i lito¶ć za tępotę  psychologiczn± ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-07 14:50:28
Autor: Czarek
W dniu 2010-08-07 12:59, SocPsych WebLab napisał/a:

Jak już skończycie robić badania w¶ród swoich pracowników, to udajcie się na http://www.pis.org.pl/main.php - zapewniam, że jest tam bardzo dużo "ciekawych" przypadków.

--
Cz.

Data: 2010-08-07 15:42:23
Autor: josefff
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:i3jktr$vj1$1news.mm.pl...
[...]

A ja proponuje dla rownowagi takze strone PO.
Do przebadania w pierwszej kolejnosci:
Palikot
Niesiolowski
Kutz
Bartoszewski (tzw. profesor)
Sekula

josefff

Data: 2010-08-07 15:47:19
Autor: Piotr M
Dnia 07-08-2010 o 15:42:23 josefff <dzozef@action.pl> napisał(a):

[...]

Ja bym cały parlament na okresowe miesięczne badania skierował, na komisję  psychiatryczno-psychologiczn± :) A w okresie przed jak i samym wyborczym,  to na tygodniowe, dla ich i naszego dobra.

Data: 2010-08-08 20:11:54
Autor: Beny
[...]

Nie zapominaj±c że Jarek ma pierwszeństwo a wszystko to jest zasług± jego brata Lecha
(aa jak macie krzyz to postawcie przed Instytut Psychologii UJ, Bóg zapłać)

Data: 2010-08-08 20:58:47
Autor: Piotr M
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badani u psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
Dnia 08-08-2010 o 20:11:54 Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

(aa jak macie krzyz to postawcie przed Instytut Psychologii UJ, BĂłg  zapÂłaæ)

To ja już protestuje przed usunięciem.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - SzukaĹ‚em, ale nie znalazĹ‚em."

Data: 2010-08-09 07:49:33
Autor: Beny
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.vg4uz9ka13q3bqpiotr-komputer...
Dnia 08-08-2010 o 20:11:54 Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

(aa jak macie krzyz to postawcie przed Instytut Psychologii UJ, Bóg zap3aa)

To ja już protestuje przed usunięciem.

No dobra ale masz beret ? ;)

Data: 2010-08-09 09:44:08
Autor: Piotr M
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badani u psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
Dnia 09-08-2010 o 07:49:33 Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

U¿ytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa³ w wiadomo¶ci
Dnia 08-08-2010 o 20:11:54 Beny <spam@sram.pl> napisaÂł(a):

(aa jak macie krzyz to postawcie przed Instytut Psychologii UJ, BĂłg
zap3aa)

To ja juÂż protestuje przed usuniĂŞciem.

No dobra ale masz beret ? ;)

A nie wypoĹĽyczalni? SzczegĂłlnie w okresie wyborczym?

Data: 2010-08-09 10:35:30
Autor: Beny
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.vg5ufutw13q3bqpiotr-komputer...
Dnia 09-08-2010 o 07:49:33 Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

U?ytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa3 w wiadomo?ci
Dnia 08-08-2010 o 20:11:54 Beny <spam@sram.pl> napisa3(a):

(aa jak macie krzyz to postawcie przed Instytut Psychologii UJ, Bóg
zap3aa)

To ja ju? protestuje przed usunieciem.

No dobra ale masz beret ? ;)

A nie wypożyczalni? Szczególnie w okresie wyborczym?

Zapytam babci ;) ale zdaje mi sie że ich grupa zaopatruje sie sama...

(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)