(offtopic) kolano - ostrzezenie przed "chirurgiem"

Data: 2018-06-05 14:09:27
Autor: zbrochaty
(offtopic) kolano - ostrzezenie przed "chirurgiem"

https://groups.google.com/forum/?nomobile=true#!searchin/pl.rec.rowery/bark$20zbrochaty%7Csort:date/pl.rec.rowery/aIZT2Yy3nfI/nXgI9UYauTkJ

W powyszszym linku opisalem 10 lat temu goscia w klinice na Skrze w Wwie, ktory na podstawie swistka z kiepskim USG chcial mnie usilnie naciagnąc na operację barku za 8000 zł (wtedy). Ucieklem spod noza, poszedlem do innego, rehabilitowalem bark i dzis po latach wydaje mi sie ze jest nawet mocniejszy od "zdrowego". W kazdym razie pływam po 2-3 km kraulem u nic nie napierd...

Pisze to dlatego gdyz gosc mial duzy tupet i jak widac ma zaciecie do marketingu i zabral sie za krojenie gwiazd...
Dzis natknalem sie na artykul w Wyborczej (jest za paywallem, ale mozna chyba bezplatnie przeczytac 10 artykulow) o Jerzym Janowiczu - to taki tenisista, jakby ktos nie wiedzial.
Janowicz juz raczej nie bedzie gral, gdyz pan Konrad Slynarski spieprzyl mu kolano. Omijac prosze szerokim lukiem - jakby jakas kontuzja sie przydazyla

http://wyborcza.pl/7,154903,23483748,jerzy-janowicz-probuje-ostatni-raz-jesli-nie-bede-mogl-grac.html

Data: 2018-06-05 14:47:02
Autor: zbrochaty
(offtopic) kolano - ostrzezenie przed "chirurgiem"
Omijac prosze szerokim lukiem - jakby jakas kontuzja sie przydazyla
                                                           przydarzyla
                                                           ~~~~~~~~~~~
Sorry, rzadko sie zdarza, ale tylko na klawiaturze,  n i g d y  pisane recznie. Nie wiem jakie jest tego wytlumaczenie...

Data: 2018-06-07 08:18:45
Autor: andrzej.ozieblo
(offtopic) kolano - ostrzezenie przed "chirurgiem"
W dniu wtorek, 5 czerwca 2018 23:47:03 UTC+2 użytkownik zbro...@gmail.com

Pewnie Ci się źle wcisnął jeden klawisz. Mnie się niestety zdarza, choć przyznaję, że mistrzem ortografii w młodości nie byłem, wręcz przeciwnie. Nieznane było wtedy pojęcie dyslektyka czy dysgrafika, ale pewnie bym się łatwo do niego zakwalifikował. Potem było lepiej, bo trening nawet tumana wyuczy, ale od kilku lat znów jest gorzej. Jakiś czas temu napisałem tu "skurzane" i nic mnie po oczach nie biło. :)

Data: 2018-06-07 09:11:06
Autor: blount
On Tuesday, June 5, 2018 at 11:47:03 PM UTC+2, zbro...@gmail.com wrote:
> [...]
Sorry, rzadko sie zdarza, ale tylko na klawiaturze,  n i g d y  pisane recznie. Nie wiem jakie jest tego wytlumaczenie...

Pewnie dlatego, że nie używasz polskich znaków.

Pozdr,

Data: 2018-06-08 09:03:03
Autor: cytawa
  blount pisze:

Sorry, rzadko sie zdarza, ale tylko na klawiaturze,  n i g d y  pisane recznie. Nie wiem jakie jest tego wytlumaczenie...

Pewnie dlatego, że nie używasz polskich znaków.

Znane mi sa te problemy. Tez czasami glupieje, i nie wiem jak napisac. Zamykam oczy i pisze recznie, prawie zawsze bezblednie. Polskich liter na grupie nie uzywam i brak ogonkow u innych nic mi nie przeszkadza. bardziej mnie denerwuje, ze musze czasem zaznaczac fragmenty i dopasowywac do nich odpowiednie kodowanie.
Oczywiscie cierpie z tego powodu, bo gdy pisze inne teksty, to ogonkuje jak najbardziej ale bardzo czesto nawyki mi sie mieszaja. Cale szczescie, ze podpowiadaczki sa niezle.

Mam kilka zasad. Nigdy nie uzywam polskich znakow w nazwach plikow, adresach i linkach internetowych. Mozna sobie narobic niezlego balaganu w komputerze.
Poniewaz przenosze pliki i dane miedzy roznymi platformami i aplikacjami (android, widnowsy, telefony a nawet DOS) to musze powiedziec, ze polskie znaki to masakra. Ale tego nie zmienie i trzeba z tym zyc.

Jan Cytawa

Data: 2018-06-07 13:18:08
Autor: kawoN
W dniu 05.06.2018 o 23:47, zbrochaty@gmail.com pisze:

Sorry, rzadko sie zdarza, ale tylko na klawiaturze,  n i g d y  pisane recznie. Nie wiem jakie jest tego wytlumaczenie...

Mi wraz z wiekiem częściej się zdarza - a kiedyś byłem mistrzem
ortografii :-)

Na lekarzy chirurgów trzeba uważać. To ich zawód i dla nich
oczywistym jest leczenie przez krojenie. A za 8 tys. to tym bardziej.

pozdr.
kawoN

(offtopic) kolano - ostrzezenie przed "chirurgiem"