ogłoszenie?

Data: 2011-09-18 00:57:55
Autor: Bydlę
ogłoszenie?
On 2011-09-17 20:12:24 +0000, gadacz <gadacz_usenet@o2.pl> said:

czytam opis i poradzić sobie z nim nie mogę?

To daj znać, gdy już będziesz wiedział, czy możesz, czy nie.
;>

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 01:19:15
Autor: gadacz
ogłoszenie?
On 2011-09-17 20:12:24 +0000, gadacz <gadacz_usenet@o2.pl> said:

czytam opis i poradzić sobie z nim nie mogę?

To daj znać, gdy już będziesz wiedział, czy możesz, czy nie.
;>

a Ciebie to wszędzie pełno ;)

pozdr
gadacz

ps. nie pije więcej ;)

Data: 2011-09-18 08:50:22
Autor: Bydlę
ogłoszenie?

On 2011-09-17 20:12:24 +0000, gadacz <gadacz_usenet@o2.pl> said:

czytam opis i poradzić sobie z nim nie mogę?

To daj znać, gdy już będziesz wiedział, czy możesz, czy nie.
;>

a Ciebie to wszędzie pełno ;)

A co, "Ta winda jest na górze. Teraz pan ma relaks." i tego będę się trzymał.
;-)

ps. nie pije więcej ;)

Nie rób tego! Producenci i budżet licz± na ciebie!

--
Bydlę

ogłoszenie?