og艂oszenie?

Data: 2011-09-19 09:54:52
Autor: Dman-666
og艂oszenie?
Tak se patrze i patrze jak gadacz nawija makaron na uszy:
http://moto-addict.otomoto.pl/alfa-romeo-spider-C20717715.html

czytam opis i poradzi膰 sobie z nim nie mog臋? o co kwa ma膰 chodzi?
niby firma "rodzima", ale co艣 z tym jest nie tak.

Spotka艂 si臋 kto艣 z Was z takimi og艂oszeniami?
Wygl膮da to jak jaka艣 艣ciema, albo si臋 myl臋?

Jesli cena jest:

-atrakcyjna
-auto na fotkach wyglada super
-brak telefonu
-czesto jest strona www "niby" autokomisu, ale jak poczytasz opisy aut bedziesz wiedzial ;>
-czasami pisza, ze "formularz kontaktowy nie dziala, prosze pytania wysylac na [adres email]

to oznacza walek stary jak swiat. Jesli wyslesz zapytanie dostaniesz cos w tym guscie (przerabialem to rok temu, teraz wiem jak omijac ten szit. Ale czyta sie fajnie, szczegolnie wersje "polskawom"):

Hello,

I am sorry,for my late answer!!!!!!!!!

I am sorry but I do not speak well Polish and this is the reason that I writing you in English
Let me begin with a general description about the car, I must tell you that it is in perfect working condition ,never involved in any accident, without any scratches or mechanical problems.
First i must tell you that I`m located in Greece & the car is here with me.
I lived and worked in Poland.
The tax for registering the car in Greece is too big, also is a big economical crisis here for all.

I realize that is a cheap price for such a car but my special situation makes me do things that I wouldn't do in normal circumstances.
In what city are you located?
If you can not come here to pick up the car i can ship it to your location and you will have 5 days inspection period until you decide to buy it or not.
Please let me know if we can do this and I will explain you how we can make the transaction step by step.
 Thank you !
Spiros

Witam,
Przykro mi, dla mojego zmar艂ego odpowied藕 !!!!!!!!!

Przykro mi, ale nie znam dobrze polskiego i to jest pow贸d, 偶e pisz臋 si臋 w j臋zyku angielskim
Zaczn臋 od og贸lnego opisu o samoch贸d, to musz臋 powiedzie膰, 偶e jest w idealnym stanie pracy, nie uczestnicz膮cych w wypadku, bez 偶adnych rys lub problem贸w mechanicznych.

Po pierwsze musz臋 powiedzie膰, 偶e I `m znajduj膮ce si臋 w Grecji i samoch贸d jest tutaj ze mn膮.
I mieszka艂 i pracowa艂 w Polska.

Podatek od rejestracji samochodu w Grecji jest zbyt du偶y, jest te偶 du偶y kryzys gospodarczy tutaj dla wszystkich.

Zdaj臋 sobie spraw臋, 偶e to niska cena za taki samoch贸d, ale m贸j szczeg贸lnej sytuacji sprawia, 偶e robi膮 rzeczy, kt贸rych bym nie zrobi艂, w normalnych warunkach.
W jakim mie艣cie jest zlokalizowany?
Je艣li nie mo偶esz przyj艣膰 tutaj, aby odebra膰 samoch贸d mo偶e i wys艂a膰 go do lokalizacji i b臋dziesz mia艂 5 dniowy okres kontroli, dop贸ki nie zdecydujesz si臋 na zakup, czy nie.
Prosz臋 da膰 mi zna膰, je艣li mo偶emy to zrobi膰 i wyja艣ni臋, w jaki spos贸b mo偶emy zrobi膰 krok po kroku transakcji.
 Dzi臋kujemy!

Spiros

dla mnie cudo! ;>

--