oglądałem samochód miernikiem - pomoc

Data: 2016-11-07 09:34:22
Autor: tck
oglądałem samochód miernikiem - pomoc

Użytkownik "maly" <malyuka21@op.pl> napisał w wiadomości news:58203273$0$656$65785112news.neostrada.pl...
chce kupic samochod, ogladałem go czujnikiem lakieru, z jednej strony ma ok 100-120 mikronow, po drugiej stronie sa od 170-240, w jednym miejscu jest 299, gosc otworzył dzwi tam gdzie było malowane i w srodku wartosci normalne tj 90-110. Mowili że to jest druga wartstwa lakieru bo był przyrysowany.
slyszałem ze jak bedzie szpachla to bedzie wykazywac powyzej 350 mikronow
Czy warto brac taki samochod?

posprawdzaj progi, słupki- jak same drzwi były robione to nic strasznego, drzwi w razie w można wymienić

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl -- -

Data: 2016-11-07 09:36:46
Autor: tck

Użytkownik "tck" <tck@top.Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości news:nvpeaa$39s$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -

przepraszam za spamera... się po aktualizacji domyślnie włącza...

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl