ogladam te czarna msze...

Data: 2009-07-07 20:37:56
Autor: konserwator
ogladam te czarna msze...
nad grobem czarnego co chcial zostac bialym i brakuje im tylko czarnego papieza a imie jego Czarny Alibaba...
Zalosny spektakl ludzi z kompleksami a przemowienie pastora to juz kompletne dno.
Nie zostanie Waszym przywodca i jego czas przeminie jak wielu takich "gwiazdorow" od siedmiu bolesci. Czekam tylko na opinie "Zbyszka" Holdysa z "husta na glowie" i co on wyspiewa i co nam powie.
Chyba czasu na to ogladanie szkoda ...ladna pogoda i szas na spacer a nie ogladanie oszolomow...

Data: 2009-07-07 12:34:22
Autor: Grzegorz Z.
ogladam te czarna msze...
Jestem wszelako pewien że co by o owym jehowicie i pedofilu nie
powiedzieć, to gdyby mu dać do zaśpiewania "oj maluśki maluśki" to
zrobiłby to dziesięć razy lepiej od tego waszego wikarego i uszu by to
tak nie kaleczyło

Data: 2009-07-07 21:37:05
Autor: konserwator
ogladam te czarna msze...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f5cdaeff-013c-4cf8-a1d8-a4b8b86aa4eaa36g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

ale wolal spiewac o lepszym swiecie dla "ciebie i dla mnie" a tego z przymenoscia sluchali roznej masci dyktatorzy i mordercy...
mordercy nie sluchaja "maluskiego"...

Data: 2009-07-07 23:46:34
Autor: Adam
ogladam te czarna msze...

[...]
Ten pedofil nie był Świadkiem Jehowy tylko ewangelikiem (stąd ten oszalały pastor ze swym przemówieniem).
AC

Data: 2009-07-08 02:52:44
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
ogladam te czarna msze...
Grzegorz Z. wrote:

[...]

Wcale by lepiej nie zaśpiewał, bo całe piękno "oj maluśka" polega na tym, że
nie śpiewa go żaden Jakson, Pavarotti, Carreras, czy nawet Maria Callas
albo Edyta Górniak, tylko właśnie zwykli ludzie o głosie wikarego.
--
Pit

Data: 2009-07-08 11:24:06
Autor: cytryna
ogladam te czarna msze...
[...]

Faktycznie coś z jego maluśkim było nie tak. Uszy to on sobie na własne życzenie kaleczył aż mu odpadły podobnie jak nos. A wikary, jak wikary czeka na awans na proboszcza.

Data: 2009-07-07 15:31:11
Autor: Antenka
ogladam te czarna msze...
Rzeczywiście te ckliwe wystąpienia były poniżej poziomu...nie mam
zdania o tym facecie...No cóż jedyne,   co mogę powiedzieć to to, że
jego wszystkie dziwactwa były odzwierciedleniem jego koszmarnego
dzieciństwa. To tłumaczy wszystko.

Antenka

Data: 2009-07-07 22:09:47
Autor: jadrys
ogladam te czarna msze...
konserwator pisze:
[...]

Oj podpadł ci ten Jackson.. Czepiasz się jego życia, jego muzyki a teraz na dodatek śmierci i pogrzebu..  Czy ty naprawdę wiesz o co masz do niego pretensje?

Data: 2009-07-07 22:55:05
Autor: konserwator
ogladam te czarna msze...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h30a2i$rt0$1news.onet.pl...
konserwator pisze:
[...]

o to ze byl palantem i wielu palantow uwierzylo, ze jest kims wyjatkowym
O to tylko...

Data: 2009-07-07 23:33:47
Autor: jadrys
ogladam te czarna msze...

konserwator pisze:

[...]

No ale dla tych wielu może był kimś wyjątkowym.. Jednak jego płyty rozchodziły się jak świeże bułki. A może są pełni podziwu i uznania dla tego że odniósł tak oszałamiający sukces.. I może to właśnie oni mają rację że Jackson był kimś wyjątkowym..

Data: 2009-07-08 02:44:22
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
ogladam te czarna msze...
jadrys wrote:

konserwator pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Postaram się Was pogodzić. ;)

[...]

Był wyjątkowym palantem.

Jednak jego płyty rozchodziły się jak świeże bułki. A może są pełni podziwu i uznania dla
tego że odniósł tak oszałamiający sukces.. I może to właśnie oni mają
rację że Jackson był kimś wyjątkowym..

PS ... ale muzę tworzył świetną. I niech nikt nie próbuje mi zaprzeczyć,
wszak o gustach się nie dyskutuje. ;)
--
Pit

Data: 2009-07-08 11:14:32
Autor: jadrys
ogladam te czarna msze...
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

konserwator pisze:

[...]

Palant który w młodym wieku dorobił się milionów, o ile nie miliardów?  Dlaczegoż to nie ja jestem takim palantem..

[...]

A jednak pisząc że tworzył "świetną muzę" nie uniknąłeś tematu gustów. Powinieneś raczej napisać - "tworzył muzę"  bez "świetną"..

Data: 2009-07-09 13:23:47
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
ogladam te czarna msze...

jadrys wrote:
[...]

To było wyrażenie mojej prywatnej opinii. Gdyby ktoś zaczął ją podważać, to
byłaby dopiero dyskusja na temat gustów.

Powinieneś raczej napisać - "tworzył muzę"  bez "świetną"..

No wiesz? Ja też czasami tworzę muzę, ale bez przesady... ;)
--
Pit

Data: 2009-07-09 14:11:50
Autor: jadrys
ogladam te czarna msze...

jadrys wrote:

[...]

Właśnie prywatna opinia o czymś ( uroda panienek, smak alkoholu itd.) to jest to co nazywają gustem..

Powinieneś raczej napisać - "tworzył muzę"  bez "świetną"..

No wiesz? Ja też czasami tworzę muzę, ale bez przesady... ;)

Pewnie tylko skromność Ci nie pozwala dodać -"świetną".. :-D

Data: 2009-07-09 15:50:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
ogladam te czarna msze...

jadrys wrote:

[...]

No tak, ale to jest gust, a nie dyskusja o gustach. :)

Powinieneś raczej napisać - "tworzył muzę"  bez "świetną"..

No wiesz? Ja też czasami tworzę muzę, ale bez przesady... ;)

Pewnie tylko skromność Ci nie pozwala dodać -"świetną".. :-D

Ja to nazywam uszami, ale niech Ci będzie, że skromność. ;)
--
Pit

Data: 2009-07-08 00:03:47
Autor: boukun
ogladam te czarna msze...

konserwator pisze:
[...]

I pomyśleć, że mu setki katolickich księży i całe światowe media nie naganiały werbalnie słuchaczy...

boukun

Data: 2009-07-08 11:33:45
Autor: cytryna
ogladam te czarna msze...

> [...]

o to ze byl palantem i wielu palantow uwierzylo, ze jest kims wyjatkowym

W Polsce mamy analogiczna sytuację jak w USA, tutaj tez palant udaje cudotwórcę, chociaż idzie mu jak pannie z Placu Pigalle w deszcz. Takie
czasy nastały, a ten oszalały pastor ćwiczył pewnie speech na okoliczność intronizacji innego ewangielika działającego jako TW Docent vel Karol.

Data: 2009-07-08 00:00:24
Autor: boukun
ogladam te czarna msze...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h3058e$j0c$1nemesis.news.neostrada.pl...
nad grobem czarnego co chcial zostac bialym i brakuje im tylko czarnego papieza a imie jego Czarny Alibaba...
Zalosny spektakl ludzi z kompleksami a przemowienie pastora to juz kompletne dno.

Pooglądaj sobie papieża spacerującego z laską po górach, to ukoi twoje cierpienia...

boukun

ogladam te czarna msze...