oglądanie porno z dziećmi w internecie

Data: 2009-03-26 11:44:08
Autor: alojzy.zakalec
oglądanie porno z dziećmi w internecie
Czy samo jego oglądanie jest przestępstwem? Jeśli tak to czy
nieumyślne też? Pytam bo w tv mówili, że rząd Niemiec zaostrza walkę z
tym zjawiskiem ale eksperci wskazują, że technicznie nic nie da się
już bardziej zaostrzyć i ze to czysty populizm itd itp więc trochę
mnie to zdziwiło... O co chodzi?

Data: 2009-03-26 19:57:03
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:ded83004-5977-4d1b-82d3-7ffc92bc0cfep11g2000yqe.googlegroups.com...
Czy samo jego oglądanie jest przestępstwem?

Oglądanie nie, ale technicznie byś oglądną przeważnie materiał jest kopiowany na Twój dysk, a [posiadanie takich filmów jest przestępstwem. Pozostaje świadomość popełnienia czynu zabronionego, ale kłopotów można sobie narobić.

Data: 2009-03-26 12:31:21
Autor: alojzy.zakalec
oglądanie porno z dziećmi w internecie
Oglądanie nie, ale technicznie byś oglądną przeważnie materiał jest
kopiowany na Twój dysk, a [posiadanie takich filmów jest przestępstwem.

Ale czy się posiada coś jeśli się o tym nie ma pojęcia?

Data: 2009-03-26 21:15:12
Autor: .B:artek.
oglądanie porno z dziećmi w internecie
Użytkownik wyskrobał(a):
Ale czy się posiada coś jeśli się o tym nie ma pojęcia?

Tak, a czemu nie? Posiadanie to stan faktyczny a nie stan umysłu. Podobnie jak np. ktoś podrzuci Ci narkotyki. Twoją troską jest takie uważanie, żeby nikt tego nie mógł zrobić.

--
..B:artek.

Data: 2009-03-28 10:57:55
Autor: aari^^^
oglądanie porno z dziećmi w internecie
Dnia Thu, 26 Mar 2009 21:15:12 +0100, .B:artek. powiedział:

[...]

Hmm... Podrzucenie komuś narkotyków np. do piwnicy to jest kwestia pięciu minut
i nikt kompletnie nic nie będzie w stanie na to poradzić choćby nie wiem
jak uważał.

--
Bright light is the end of the black light district.

Data: 2009-03-26 21:43:30
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:1103852a-f9d6-49f1-9890-4f06d6ccca9br33g2000yqn.googlegroups.com...
Oglądanie nie, ale technicznie byś oglądną przeważnie materiał jest
kopiowany na Twój dysk, a [posiadanie takich filmów jest przestępstwem.
Ale czy się posiada coś jeśli się o tym nie ma pojęcia?

Posiada się. Kwestia późniejszego udowodnienia, ze się o tym nie miało pojęcia. Oczywiście jest to możliwe, ale kawałek życia może zająć.

Data: 2009-03-27 06:44:06
Autor: alojzy.zakalec
On Mar 26, 9:43 pm, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik <alojzy.zaka...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1103852a-f9d6-49f1-9890-4f06d6ccca9br33g2000yqn.googlegroups.com...

> Ale czy się posiada coś jeśli się o tym nie ma pojęcia?

Posiada się. Kwestia późniejszego udowodnienia, ze się o tym nie miało
pojęcia. Oczywiście jest to możliwe, ale kawałek życia może zająć.

Czyli widzę, że to "zaostrzenie walki z tym zjawiskiem" to stworzenie
furtki do późniejszego znajdowania HAKÓW. Co w czasach hiper-kryzysu
może się przydać jak nic!

Kurcze! W ale syfie nam przyszło żyć!

Data: 2009-03-27 23:31:50
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:a5906c15-2448-4a3a-bde7-25058b95d42by13g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Nie. Tu chodzi o spowodowanie paniki, by nikt sie tego nie tylkał. Jak nikt ogladać nie bedzie, to i nie będą takich filmów kręcić, a przynajmniej mniej. W konsekwencji nbuej dzieci zostanie wykorzystane. Takie przynajmniej są w ogólnych zarysach załozenia akcji. Na ile sie sparwdzą, to już inna rzecz.

Data: 2009-03-27 19:45:13
Autor: Smok Eustachy
oglądanie porno z dziećmi w internecie
Dnia Thu, 26 Mar 2009 19:57:03 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
/.../
[...]

Kurna ja jakiś anormalny jestem. Przeczytałem:
oglądania porno - z dziećmi.
Czyli klient ogląda razem z gówniarzem 7 lat film porno

Data: 2009-03-27 23:26:42
Autor: Robert Tomasik
oglÂądanie porno z dzieĂŚmi w internecie
Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:gqjac9$tl5$6news.onet.pl...
[...]

Nie wiem, czy razem - to też było by źle. Mnie chodziło o to, ze te dzieci są w filmie.

Data: 2009-04-02 11:57:20
Autor: Tapatik
�cie
Użytkownik Smok Eustachy napisał:

Kurna ja jakiś anormalny jestem. Przeczytałem:
oglądania porno - z dziećmi.
Czyli klient ogląda razem z gówniarzem 7 lat film porno

No to jest nas dwĂłch :D

oglądanie porno z dziećmi w internecie