og?oszenia na w?asnej stronie jaki rycza?t?

Data: 2011-02-03 21:01:15
Autor: zlotowinfo
og?oszenia na w?asnej stronie jaki rycza?t?
chciałbym zrobić drobne ogłoszenia na stronie,
płatnością sms, tylko nie wiem jaka stawka ryczałtu

doczytałem że reklama jest wogóle wyłączona z ryczałtu
i jak jest handel to by do tego trzeba dodać jeszcze reklama co wogole jest wylaczone z ryczałtu jak rozumiem?

og?oszenia na w?asnej stronie jaki rycza?t?