ogórek też ¶piewa

Data: 2017-11-20 17:20:05
Autor: boukun
ogórek też ¶piewa
"Opozycja Totalna" <ciemny.lud@kupi.to> Wrote in message:

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w
wiadomo¶ci news:5e89d598-0c36-4a3d-b2b4-fa76a0c65005googlegroups.com...

Dlaczego ogórek nie ¶piewa?
https://www.youtube.com/watch?v=nfjV5vf4KPU

Ależ ¶piewa! Jako katolicka komunistka Madzia spiewa kolędy!

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/zdjecia/galeria/479820,5,kim-jest-magdalena-ogorek-kandydatka-sld-na-prezydenta.html

Jestem ciekaw czy kiedy¶ zapyta Kwa¶niewskiego dlaczego zmienił
 nazwisko z Stolzman na Kwa¶niewski?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-20 08:32:08
Autor: japanizer
ogórek też śpiewa
On Tuesday, November 21, 2017 at 1:20:07 AM UTC+9, boukun wrote:
> wiadomo¶ci news:5e89d598-0c36-4a3d-b2b4-fa76a0c65005googlegroups.com...

> Jestem ciekaw czy kiedy¶ zapyta Kwa¶niewskiego dlaczego zmienił
 nazwisko z Stolzman na Kwa¶niewski?

Kiedy¶ posiadanie nazwiska żydowskiego oznaczało wyrok ¶mierci -- a jego zmiana często umożliwiała ucieczkę przed tym wyrokiem.

PS. w dowodzie masz wpisane "Boukun", jeste¶ Żydem, czy dlaczego nie używasz swojego prawdziwego imienia i nazwiska? Taki kozak z ciebie.

Data: 2017-11-20 17:36:30
Autor: boukun
ogórek też ¶piewa
japanizer@japanizer.org Wrote in message:
> [...]

PS. w dowodzie masz wpisane "Boukun", jeste¶ Żydem, czy dlaczego nie używasz swojego prawdziwego imienia i nazwiska? Taki kozak z ciebie.

A teraz posiadanie polskiego nazwiska zapewnia im niepodzieln±
 władzę nad Polakami
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-20 08:41:53
Autor: japanizer
ogórek też śpiewa
On Tuesday, November 21, 2017 at 1:36:31 AM UTC+9, boukun wrote:

> A teraz posiadanie polskiego nazwiska zapewnia im niepodzieln±
 władzę nad Polakami

Chodzi ci o typowo polskie nazwisko jak Kowalski, czy typowo rosyjskie nazwisko Macierewicz?

PS. odpowiesz na pytanie? W dowodzie masz wpisane "Boukun", jeste¶ Żydem, czy dlaczego nie używasz swojego prawdziwego imienia i nazwiska? Taki kozak z ciebie.

Data: 2017-11-20 17:48:57
Autor: boukun
ogórek też ¶piewa
> [...]

PS. odpowiesz na pytanie? W dowodzie masz wpisane "Boukun", jeste¶ Żydem, czy dlaczego nie używasz swojego prawdziwego imienia i nazwiska? Taki kozak z ciebie.

O typowo polskie jak Kwa¶niewski Borowski HGW Cimoszewicz Rokita
 Mazowiecki Geremek Suchocka itd itp.
Ps. W dowodzie mam zapisane Ja pani zer
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-21 09:08:03
Autor: Opozycja Totalna
ogórek też ¶piewa
butcher "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Nie mówimy o Kwa¶niewskim tylko o katolickiej komunistce kandyduj±cej swego
czasu z ramienia SLD na prezydenta, a obecnie przygarniętej przez PiS
wiernej córce Ko¶cioła s±cz±cej jad nienawi¶ci w TVPiS Info.

Tu pokombinuj:

http://nieoficjalny2012.blox.pl/2012/03/kalkstein-kaczynski.html

CL

ogórek też ¶piewa