ogranicznie wolnosci wyboru

Data: 2013-02-03 22:41:40
Autor: valdoozz
ogranicznie wolnosci wyboru

Jeżeli niesłusznie, na wiosek oskarżyciela publicznego, sąd skazuje mnie na miesiąc aresztu, to mogę powiedzieć, że na miesiąc niesłusznie została ograniczona moja wolność osobista.

Jeżeli niesłusznie, na wniosek oskarżyciela publicznego, sąd zatrzymuje mi prawo jazdy na miesiąc, to jak nazwać takie nieuzasadnione pozbawienie mnie prawa do kierowania samochodem?

Jak brzmi: "prawo obywatela do przemieszczania się i do wolności wyboru środka transportu" ?

Jeśli udowodniono, że niesłusznie, to oznacza to, że posiadacza p.j. pozbawiono jakiś praw / wolności wyboru?

Jak to nazwać?

Pzdrw

ogranicznie wolnosci wyboru