ograniczony dostęp do cmentarza?????!!!!!!

Data: 2009-07-25 13:47:21
Autor: scream
ograniczony dostęp do cmentarza?????!!!!!!
Dnia Sat, 25 Jul 2009 12:21:42 +0200, w napisał(a):

Pytanie jest proste czy zarządca cmentarza (proboszcz parafii) może ograniczać dostęp do cmentarza i nakładać za to opłaty. Jak to wygląda od strony prawa.

Nie wiem czy może, ale wiem że to jest praktyka dość powszechna. W
Warszawie dostęp do Cmentarza Północnego ma tylko kilka firm
zlokalizowanych w poblizu, a wszystkie inne firmy spoza okolicy też muszą
płacić za możliwość wjazdu i pracy na jego terenie. Sprawa tym dziwniejsza,
ze przecież cmentarz jest komunalny!

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

ograniczony dostęp do cmentarza?????!!!!!!