ogrodzenie betownowe

Data: 2011-04-20 19:18:12
Autor: Mirek
ogrodzenie betownowe

.... i w zwiazku z tym mam pytanie.
Czy te ogrodzenie są trwałe? Dochodziły mnie słuchy, że
jest ono zrobione z betonu wibrowanego, przez co niby bardziej
trwałego. Mam jednak co do tego pewne watpliwości, ponieważ
widziałam juz takie ogrodzenia popękane. Ile ono wogole postoi, w
przybliżeniu?
Słyszałam tez, ze
poniewaz przesła sa 2m to pomimo wtopionego 'rusztowania'
chwieją sie na tej, badz co badz sporej dlugosci.
Ach no i, czy niefachowiec postawi takie ogrodzenie.
Prosze o rady
pozdrawiam

Skorko, nie idź tą drogą! To brzydkie jest.

Data: 2011-04-20 10:49:46
Autor: skorka
ogrodzenie betownowe
On 20 Kwi, 19:18, "Mirek" <mmil...@wytnijto.neostrada.pl> wrote:
Skorko, nie idz ta droga ! To brzydkie jest.

Podalam przykladowy wzor, sa inne ladniejsze.
A co proponujesz w miare taniego?

Data: 2011-04-20 19:57:12
Autor: Mirek
ogrodzenie betownowe

Uzytkownik "skorka" <plathx@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:ec7a830f-1430-4a4e-ac55-323e2f5161faj25g2000vbr.googlegroups.com...
On 20 Kwi, 19:18, "Mirek" <mmil...@wytnijto.neostrada.pl> wrote:
Skorko, nie idz ta droga ! To brzydkie jest.

Podalam przykladowy wzor, sa inne ladniejsze.
A co proponujesz w miare taniego?

Wszystkie tego typu betonowe ogrodzenia sa brzydkie (oczywiscie to tylko moja subiektywna opinia). Jak planujesz cos takiego to pamietaj, ze bedziesz na to patrzec przez dluzszy czas (i sasiedzi tez)
Proponuje klasyczna siatke metalowa pomalowana na neutralny kolor. Jak chcesz sie odgrodzic od otoczenia to jakis zywoplot lub pnacza.
Wazne aby ogrodzenie robil czlowiek z doswiadczeniem, jak majster odwali fuszerke to po pierszej zimie bedzie krzywo.

Data: 2011-04-20 21:17:51
Autor: Borys Pogoreło
ogrodzenie betownowe
Dnia Wed, 20 Apr 2011 19:57:12 +0200, Mirek napisał(a):

Wszystkie tego typu betonowe ogrodzenia sa brzydkie (oczywiscie to tylko moja subiektywna opinia). Jak planujesz cos takiego to pamietaj, ze bedziesz na to patrzec przez dluzszy czas (i sasiedzi tez)

 Dodałbym do tego, że wiele MPZP zabrania takich ogrodzeń (i słusznie, bo
tylko szpecą okolicę). To by należało też sprawdzić, jeśli nie ma się
pewności, że można.

Proponuje klasyczna siatke metalowa pomalowana na neutralny kolor. Jak chcesz sie odgrodzic od otoczenia to jakis zywoplot lub pnacza.

 Albo siatka a na niej zielone :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-04-20 23:49:09
Autor: skorka
ogrodzenie betownowe
On 20 Kwi, 19:57, "Mirek" <mmil...@wytnijto.neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "skorka" <pla...@tlen.pl> napisal w wiadomoscinews:ec7a830f-1430-4a4e-ac55-323e2f5161faj25g2000vbr.googlegroups.com...> On 20 Kwi, 19:18, "Mirek" <mmil...@wytnijto.neostrada.pl> wrote:

> [...]

Wazne aby ogrodzenie robil czlowiek z doswiadczeniem, jak majster odwali
fuszerke to po pierszej zimie bedzie krzywo.

Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?
O to sie wzielam zalamalam :(
O sosiadow i ich preferencje co do mego ogrodzenie to
juz dawno nie dbam i gdyby to jedynie odemnie zalezało
to postawilabym o takie
http://www.dombal.com.pl/panele/panele-nowoczesne/panele-zaluzja.html
tak wiem jestem odludkiem, ale ale jak powszechnie wiadomo, deska sie
zsechnie i wciagnie
gabaryt lacznie z zakladka.
Jeszcze cos takiego mi chodzi po glowie, bodajże w nomi to
sprzedaja.
http://www.ogrodzeniapanelowe.eu/10-Ogrodzenia-wysokie.html

Data: 2011-04-21 09:38:01
Autor: Mirek
ogrodzenie betownowe

Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?

Tu masz interesujący wątek : http://archiwum.polityka.pl/art/15-najbrzydszych-rzeczy-w-nowej-polsce,428744.html

Data: 2011-04-21 01:18:01
Autor: p჌rform჌rka
ogrodzenie betownowe
On 21 Kwi, 09:38, "Mirek" <mmil...@wytnijto.neostrada.pl> wrote:
Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?

Tu masz interesuj cy w tek :http://archiwum.polityka.pl/art/15-najbrzydszych-rzeczy-w-nowej-polsc...

No kurna, zaprawde jakby masz racje, coś
jak katakumba za zycia.
No to sie kompletnie zalamałam, bo nie o
garsc luxusu dla ubogich mi chodzilo  a o
szybkie i skuteczne odgrodzenie sie od cudzych
psow, kotow, chudych kurczakow i ...
ewentualna ciekawosci międzysąsiedzka, jakoze
sasiedzwo mam niemalze  sklejona ze mna - stare
budownictwo. No i wiele innych takich czynnikow.
No nic, bede sie rozgladac z czyms inszym.

Data: 2011-04-22 21:59:39
Autor: Przesmiewca
ogrodzenie betownowe
skorka <plathx@tlen.pl> napisał(a):

Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?

Jestem tego samego zdania. Mam pdoworko to ogradzam czym chce.
NI\ie znosze szeregu niczym nie rozniacych sie domkow, jak blokowisko.
A ze komus sie nie spodoba plot? Jego problem, kto powiedzial, ze akurat sasiada
jest ladniejszy? To kwestia gustu.

Data: 2011-04-25 02:01:42
Autor: kkk
ogrodzenie betownowe
On 22 Kwi, 21:59, Przesmiewca <przesmie...@vpp.com.pl> wrote:

Jestem tego samego zdania. Mam pdoworko to ogradzam czym chce.

No i tu się możesz mylić :).
Jak już ktoś napisał trzeba sprawdzić MPZP przy np betonowych, bo
później mały donosik od niezadowolonego sąsiada, któremu się jednak to
o(d)grodzenie nie spodoba i będzie kosztowało............

Data: 2011-04-21 12:07:39
Autor: Gregorius
ogrodzenie betownowe
W dniu 2011-04-20 19:57, Mirek pisze:

Wszystkie tego typu betonowe ogrodzenia sa brzydkie (oczywiscie to tylko
moja subiektywna opinia). Jak planujesz cos takiego to pamietaj, ze bedziesz
na to patrzec przez dluzszy czas (i sasiedzi tez)

Pewnych zalet jednak nie można im odmówić - są tanie i dobrze "izolują od sąsiadów". Również nie przepadam za tym typem ogrodzenia, ale całkowicie rozmyślnie chce użyć "betonki" na jednej krawędzi działki, żeby odgrodzić się szczelnie od zapyziałej działki sąsiedniej. Od swojej strony posadzę żywopłot i myślę, że będzie dobrze.

--
Gregorius

ogrodzenie betownowe