ogrzewanie foteli - jak to jest w praktyce zrobione?

Data: 2017-12-09 21:00:35
Autor: Budzik
ogrzewanie foteli - jak to jest w praktyce zrobione?
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

witam
chcę miec ogrzewane fotele i basta. mam matę grzewczą z norauto,
trzecią chyba już, bo wytrzymują rok, może półtora. ale za każdą
wiosną trzeba ją zwijać magazynować, każdą jesienią rozkładać.
trzyma sie fotela na słowo honoru.
Zrobiłbym to sam, porządnie, ale nie wiem jakiego rodzaju ogrzewania
mam szukać. w macie jest to drucik cieńki jak włos, w zwykłej
izolacji, zapętlony chaotycznie. Miałem w rękach coś o grubości i
sztywności spinacza biurowego - obawiam się że za twarde. teraz na
intenrnecie oglądam jakies włókno węglowe w izolacji - wydaje sie
odporne mechanicznie, ale ma 3mm grubości. co jest seryjnie
montowane w fotelach jako element grzewczy?

W jednym z odcinków samochód marzen kup i zrób Klimek montował coś takiego :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

ogrzewanie foteli - jak to jest w praktyce zrobione?