ogrzewanie - gaz, prąd?

Data: 2009-07-04 15:50:53
Autor: DFpawel
ogrzewanie - gaz, prąd?
R pisze:

Zastanawiam się czy zamiast jakiś bzdurnych opłat przesyłowych nie przejść
na elektrykę tylko, dlatego mam pytania do osób, które mają ogrzewanie
elektryczne:
- jakie są miesięczne koszty ogrzewania w miesiącach zimowych? (oczywiście
rząd wielkości bo zależy od metrażu i instalacji)
- czy są jakieś urządzenia elektryczne co można zamiast pieca gazowego
włączyć do instalacji - taki piec elektryczny?
- jaka jest Wasza opinia?

Czy mogłbyś się podzielić jaki masz piec, jakiej wielkości mieszkanie i jakie koszty masz mniej więcej? Pytam bo ja w nowo wybudowanym mieszkaniu mam mieć właśnie piec gazowy dwufunkcyjny (ogrzewanie mieszkania + ciepła woda) i zastanawiam się na jakie to koszty muszę być przygotowany. Od developera takich informacji nie dostanę.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-07-05 13:25:17
Autor: Sławomir Szyszło
ogrzewanie - gaz, prąd?
Dnia Sat, 04 Jul 2009 15:50:53 +0200, DFpawel <0.pawel@STOP.gazeta.pl>
wklepał(-a):

[...]

Zobacz tu:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/browse_thread/thread/6ddb66e7eb10ecfc/387f865183f96e4c?hl=pl&lnk=gst&q=group%3Apl.rec.dom++zu%C5%BCycie+gazu+-+piec+dwufunkcyjny#

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-06 21:59:53
Autor: DFpawel
ogrzewanie - gaz, prąd?
Sławomir Szyszło pisze:

Zobacz tu:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/browse_thread/thread/6ddb66e7eb10ecfc/387f865183f96e4c?hl=pl&lnk=gst&q=group%3Apl.rec.dom++zu%C5%BCycie+gazu+-+piec+dwufunkcyjny#

Dziękuje za linka, mam nadzieję że u mnie będzie podobnie..

Pozdrawiam
Paweł

ogrzewanie - gaz, prąd?