ogrzewanie - gaz, prąd?

Data: 2009-07-07 22:26:14
Autor: R
ogrzewanie - gaz, prąd?
Witajcie!

Kurcze, przepraszam z góry jak wywołałem niepotrzebne emocje i niesnaski, chciałem się tylko dowiedzieć i skalkulować czy płacąc zamiast opłaty abonamentowej/przesyłowej i innych podataków za gaz (bez nośnika) czy nie opłaca się lepiej zapłacić jeden raz tego "podatku" w innym medium, a przeznaczając ten "podatek" na nośnik czy nie wyszłoby na to samo.

Nie miałem zamiaru wszczynać kłótni na grupie, jak tak wyszło, to przepraszam, ale tylko się biernie przysłuchiwałem, ale jako ten interesariusz tematu mogę powiedzieć i podsumować, że wyciągnąłem wniosek z całej dyskusji, że zamiana gazu na prąd jest w tym momencie nieopłacalna, bo płacąc zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku "myto" czyli podatek za abo/przesył/itd. to na razie nadal i tak bardziej niestety się opłaca hajcować gazem niż prądem - taki mój wniosek, może źle dedukuję za co przepraszam jak kogoś uraziłem, może złe wnioski wyciągnąłem z dyskusji, nie mniej jednak chciałbym:

SERDECZNIE WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ, ZA PODZIELENIE SIĘ DOŚWIADCZENIEM, DYSKUSJĘ I POŚWIĘCONY CZAS! pO 100kroć DZIĘKI!

Data: 2009-07-07 22:56:08
Autor: Ikselka
ogrzewanie - gaz, prąd?
Dnia Tue, 7 Jul 2009 22:26:14 +0200, R napisał(a):

Witajcie!

Kurcze, przepraszam z góry jak wywołałem niepotrzebne emocje i niesnaski,

Daj sobie spokój z przeprosinami.
Przepraszać to można za wywołanie lawiny - ale ta jest bezmyślną masą,
której spadnięcie można było przewidzieć ludzkim umysłem. Ludzka masa jest
nieprzewidywalna.

ogrzewanie - gaz, prąd?