ogrzewanie pod³ogowe w ³azience - wonde czy elektryc zne?

Data: 2009-09-06 16:42:01
Autor: yapann
ogrzewanie pod³ogowe w ³azience - wonde czy elektryc zne?
Jakie ogrzewanie pod³ogowe w ³azience mieszkania (7m2) instalowaæ? Mo¿e kto¶ sie podzieliæ do¶wiadczeniem?

Data: 2009-09-06 17:07:37
Autor: Bbjk
yapann pisze:
Jakie ogrzewanie pod³ogowe w ³azience mieszkania (7m2) instalowaæ? Mo¿e kto¶ sie podzieliæ do¶wiadczeniem?

Ka¿da pliszka... wiêc wodne dzia³a bez zarzutu.
--
B.

Data: 2009-09-06 19:43:27
Autor: Marek Dyjor
yapann wrote:
Jakie ogrzewanie pod³ogowe w ³azience mieszkania (7m2) instalowaæ?
Mo¿e kto¶ sie podzieliæ do¶wiadczeniem?

zale¿y do czego ma sz³u¿yæ.

jesli to ma byæ komfotowanie (ciep³a pod³oga) to elektryczne bo mo¿na go uruchamiaæ przez ca³y rok, a je¶³i ma postac maty pod p³ytkami to ma krótki czas reakcji i wystarczy w³±czyæ jak sie wchodzi do ³azienki i ju¿ po wyj¶ciu z wanny czy natrysku mamy cieplutk± pod³ogê.

Je¶li do ogrzewania to wodna bo ekonomiczniejsza.

ewen do grzania wodna a do komfotowania lektryczna

Data: 2009-09-11 14:49:04
Autor: Sebcio
Marek Dyjor pisze:

uruchamiaæ przez ca³y rok, a je¶³i ma postac maty pod p³ytkami to ma krótki czas reakcji i wystarczy w³±czyæ jak sie wchodzi do ³azienki i ju¿ po wyj¶ciu z wanny czy natrysku mamy cieplutk± pod³ogê.

Ooo, chcia³by¶ ;-) Od w³±czenia do osi±gniêcia komfortowej temperatury by nie czuæ ch³odu po wyj¶ciu z k±pieli mija oko³o 2h - w zale¿no¶ci od grubo¶ci wylewki i tego co pod ni± jest.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-09-11 17:44:54
Autor: Jarek P.
Sebcio <sebcio@nowhere.net> wrote:

Ooo, chcia³by¶ ;-) Od w³±czenia do osi±gniêcia komfortowej temperatury
by nie czuæ ch³odu po wyj¶ciu z k±pieli mija oko³o 2h - w zale¿no¶ci
od grubo¶ci wylewki i tego co pod ni± jest.

Mówisz o elektrycznej?????

J.

Data: 2009-09-14 10:30:28
Autor: Sebcio
ogrzewanie pod³ogowe w ³azience - wonde czy elektryczne?
Jarek P. pisze:

Mówisz o elektrycznej?????

Tak, 170W/m2.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-09-14 02:26:12
Autor: Jarek P.
On 14 Wrz, 10:30, Sebcio <seb...@nowhere.net> wrote:
Jarek P. pisze:

> Mówisz o elektrycznej?????

        Tak, 170W/m2.

I masz j± pod wylewk±? To nic dziwnego, ¿e siê 2 godziny rozgrzewa,
elektryczne maty powinno siê dawaæ w kleju tu¿ pod p³ytkami.

J.

Data: 2009-09-14 12:28:57
Autor: Sebcio
Jarek P. pisze:

I masz j± pod wylewk±? To nic dziwnego, ¿e siê 2 godziny rozgrzewa,
elektryczne maty powinno siê dawaæ w kleju tu¿ pod p³ytkami.

Nie mam pod wylewk±, lecz w³a¶nie w kleju. Po prostu akumulacyjno¶æ wylewki powoduje ¿e pod³oga nie nagrzewa siê tak szybko. Od temperatury otoczenia do temperatury przy której wyj¶cie z gor±cej k±pieli powoduje odczucie neutralnej pod³ogi (ani ciep³a ani zimna) nagrzewa siê dobre ponad godzinê. Inna sprawa ¿e ja lubiê do¶æ ciep³± k±piel... ;-)

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-09-11 20:06:45
Autor: aliali
ogrzewanie pod³ogowe w ³azience - wonde czy elektryczne?
Sebcio <sebcio@nowhere.net> napisa³(a):
Marek Dyjor pisze:

> [...]

Ooo, chcia³by¶ ;-) Od w³±czenia do osi±gniêcia komfortowej temperatury by nie czuæ ch³odu po wyj¶ciu z k±pieli mija oko³o 2h - w zale¿no¶ci od grubo¶ci wylewki i tego co pod ni± jest.

O... A u mnie 30 do 40 minut.

Data: 2009-09-14 10:29:31
Autor: Sebcio
aliali pisze:

[...]

To masz lepiej - ja mam grubsz± wylewkê a i pewnie preferujê cieplejsz± pod³ogê. Poza tym nawet 30 minut to za du¿o, no chyba ¿e kto¶ tyle czasu spêdza w wannie :)

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-09-06 20:23:22
Autor: Jarek P.
yapann <yapann@odwa.pl> wrote:
Jakie ogrzewanie pod³ogowe w ³azience mieszkania (7m2) instalowaæ?
Mo¿e kto¶ sie podzieliæ do¶wiadczeniem?

W mieszkaniu, które zapewne ma centralne ogrzewanie, wodnej pod³ogówki w prosty i ekonomicznie uzasadniony sposób nie zrobisz, wiêc wybór jest prosty.

J.

Data: 2009-09-08 20:16:33
Autor: basti78
ogrzewanie pod³ogowe w ³azience - wonde czy elektr yczne?

we¼ pod uwagê znaczn± ró¿nicê grubo¶ci............. znaaaaaaaaaaaaaaczn±................

je¶li masz typowe mieszkanie, czyli styropian w pod³odze ju¿ jest, to mata to tylko 2mm - wiec nie zauwazysz roznicy, bo moze byæ zatopiona w kleju bezposrednio

wodna to zdrowa rozpierducha i kilka cm w plecy - wiec jesli nie chce miec stopnia wyzej do lazienki to raczej zapomnij

pzdr

ogrzewanie pod³ogowe w ³azience - wonde czy elektryc zne?