oh yeah!

Data: 2012-08-17 19:21:27
Autor: Grzegorz Z.
oh yeah!
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/2808_10151021201929366_660409953_n.jpg

"W tym samym czasie działaczki ukraińskiej grupy feministycznej w geście
protestu przeciwko inkwizycji moskiewskiej w centrum Kijowa piłą
mechaniczną ścięły wielki krzyż"

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-17 20:59:04
Autor: Grzegorz Z.
oh yeah!
Gringo napisał:

[...]

Wygląda na to, że treraz tylko kobiety mają jaja i mogą uratować świat.

Dokładnie.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-17 21:03:44
Autor: Marek Czaplicki
oh yeah!
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 17 sierpień 2012 20:56:

Wygląda na to, że treraz tylko kobiety mają jaja i mogą uratować świat.

Oczywiście. Jaj mają kury i kobiety, mężczyźni mają jądra. :)

Data: 2012-08-17 21:48:55
Autor: mkarwan
oh yeah!
Grzegorz Z.:
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Grzegorz Z.:
"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.religia
Subject: oh yeah!
Date: Fri, 17 Aug 2012 19:21:27 +0200

Data: 2012-08-17 22:05:22
Autor: K.S.
oh yeah!
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k0m776$53u$1usenet.news.interia.pl...
> [...]
|
| Grzegorz Z.:
| "Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i

|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Czemu się czepiasz Grzegorza Z!?
To wielki humanista, który pragnie uwolnić ludzkość od brzemienia 10 Przykazań - i wszelkich innych.
Co przewiduje wzamian?
Niezbyt wiadomo, ale nie przypominam sobie by choć raz źle się wyraził o komunistach.
==============================

Data: 2012-08-17 22:28:26
Autor: Grzegorz Z.
oh yeah!
mkarwan napisał:

Grzegorz Z.:
"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

To cytat z powieści Iwaszkiewicza, ciemniaku.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-18 00:50:07
Autor: Chiron
oh yeah!

Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k0m9h7$mno$1dont-email.me...
mkarwan napisał:

Grzegorz Z.:
"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

To cytat z powieści Iwaszkiewicza, ciemniaku.

Czy to ten facio, który tak pokochał Gierka, że kazał się pochować w górniczym mundurze?

--

Chiron

Data: 2012-08-18 01:14:34
Autor: Grzegorz Z.
oh yeah!

mkarwan napisał:

[...]

Żeby tylko Prezes na to nie wpadł.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-18 08:18:58
Autor: Przemysław M.
oh yeah!

mkarwan napisał:

[...]

Ten stary biseks udawał bezpartyjnego, a duszą i ciałem był za komuną.
Skoro troll mkarwan zna "twórczość" tego biskesa na wyrywki oznacza jedno:
to stary komuch.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-08-18 08:22:57
Autor: Trybun
oh yeah!
W dniu 2012-08-18 08:18, Przemysław M. pisze:
Skoro troll mkarwan zna "twórczość" tego biskesa na wyrywki oznacza jedno: to stary komuch.

Brawo, już myślałem że "m" nie ma żadnej pozytywnej cechy.

Data: 2012-08-18 10:30:55
Autor: Chiron
oh yeah!

mkarwan napisał:

[...]

To był ziemianin, kolaborujący z każdą władzą. Nie był z całą pewnością za komuna- i nie byłby chyba za żadną władzą- za wyjątkiem królewskiej może.No oczywiście z nim jako królem najlepiej. Jednak- co by nie powiedzieć- był  z pewnością jednym z najlepszych pisarzy, jeśli chodzi o talent. Czy można kogoś uznać za komucha dlatego, że zna go na wyrywki? Z pewnością- przesłanka to żadna. Jeśli jeszcze w latach 70 zdawał maturę, i miał dobry lub więcej z języka polskiego- to nie ma raczej możliwości, żeby Iwaszkiewicza nie znał. Ja np nie cierpię jako osoby zaprzedanej każdej władzy, z całego serca czerwonej Szymborskiej, ale wiele jej wierszy lubię- a "Nic dwa razy"- od gdzieś 40 lat znam na pamięć. A i wiele innych fragmentów mogę zacytować. Jeśli uważasz, że robi to ze mnie komucha- to co Ci na to poradzę?

--

Chiron

Data: 2012-08-18 10:33:11
Autor: u2
oh yeah!
W dniu 2012-08-18 10:30, Chiron pisze:
[...]

Kompletnie wtedy olewalem tworczosc czerwonego ziemianina i czerwonej
baronowej i jakos mature zdalem :-)

Data: 2012-08-18 10:54:53
Autor: trolling tone
oh yeah!
W dniu 2012-08-18 10:33, u2 pisze:
[...]

Nie Ty jeden zdałeś maturę przy wsparciu łutu szczęścia, widać to na
każdym kroku, nie bardzo jest się czym chwalić. Co Ci szkodziło chociaż
spróbować coś przeczytać? Nie jestem człowiekiem wierzącym, a mimo to
uważam Wielką Mszę h-moll Bacha za jedno z niedoścignionych arcydzieł
w historii muzyki. Czasami trochę mi żal takich jak Ty.

Data: 2012-08-18 11:23:35
Autor: u2
oh yeah!
W dniu 2012-08-18 10:54, trolling tone pisze:
[...]

Nieumiejetnie trollujesz. Podciagnij sie :-)

Data: 2012-08-18 10:58:51
Autor: mkarwan
oh yeah!

mkarwan napisał:

Grzegorz Z.:
"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

To cytat z powieści Iwaszkiewicza, ciemniaku.

Brak źródła oznacza, że to jest twoje zdanie.
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny.

Data: 2012-08-18 14:22:53
Autor: Marek Woydak
oh yeah!

mkarwan napisał:

[...]

Dlaczego atakujesz ad personam zamiast użyć argumentów?

MW

Data: 2012-08-18 14:24:22
Autor: Marek Woydak
oh yeah!

mkarwan napisał:

[...]

Dlaczego atakujesz ad personam zamiast uzyć argumentów?

MW

Data: 2012-08-18 20:44:15
Autor: Grzegorz Z.
oh yeah!

mkarwan napisał:

[...]

Czekaj no! A jak było z rzekomym kotem Revelsteina?

Miałeś podane źródło/link pochodzenia kolażu, a mimo to upierałeś się że to
kot samego Revelsteina.

Czasem dobrze jest umieć przyznać się do popełnionego błędu, zamiast brnąć
i ośmieszać się publicznie.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-18 11:26:37
Autor: mkarwan
oh yeah!
[...]

Czy Grzegorz Z. Ma podobne skłonności?

(...)"Iwaszkiewicz - to zero o idealnej próżni" - pisał o nim Tadeusz
Peiper.
"Iwaszkiewicz to globtroter, pederasta, dyplomata, smakosz, poeta i
pionek" - scharakteryzował go Leopold Tyrmand w swym dzienniku.
Stefan Kisielewski poświęcił mu kilka zdań w swym "Abecadle Kisiela":
"Wybitny pisarz. Świniowaty moim zdaniem. Zawsze mi wnioski przeciwko
cenzurze skreślał i żadnego gadania nie było. A jak mu coś mówiłem,
odpowiadał: "Drogi panie, niech pan mi nie opowiada głupstw, pan wie, gdzie
żyjemy?". I nic nie zrobił nigdy. Nie lubiłem go".
źródło http://www.wprost.pl/ar/190763/Iwaszkiewicz-slawa-czy-chwala/?pg=2

Stefan Kisielewski w "Dzinnkach" pisze:
(...)Jubileusz (75 lat) starego błazna i wazeliniarza Iwaszkiewicza odbywa
się z wielką, ale okropnie prześmieszną pompą. Prześmieszną, bo takie to
grubymi nićmi szyte i takie fałszywe: na przyjęciu w Belwederze kolekcja
nowych "przyjaciół" prezesa: Putrament, Gisges, Centkiewicz, Jurandot,
Przyboś oraz oczywiście Krasko, Kliszko etc. Spychalski wysławia wkład
starego do socjalizmu (koń by się uśmiał) i stwierdza, że... "masy ludowe,
nasz nowy już naród z rozmachem twórczym kształtujący swój lepszy
socjalistyczny los, widzą w Jarosławie Iwaszkiewiczu pisarza naszych czasów,
czasów wielkiego przełomu w naszej tysiącletniej historii, pisarza, który
całym swoim zacnym życiem..." etc. Pisarz, wzruszonym oczywiście głosem,
przyświadcza, że póki sił służyć będzie Polsce Ludowej itd. Zupełna komedia,
przypomina się "Zielony frak" Flersa i Caillayeta. Podobno Talleyrand
jeszcze na łożu śmierci wazelinował się królowi.
A jednak gdzieś na dnie serca stary pedał żałować musi, że nie ma z nim
Jurka, Pawełka czy Julka.
A pisarz dobry (choć zgoła niesocjalistyczny), tyle że świnia z niego stara
i tak już ostanie.
(...)A w ogóle dziwnie jest z tymi pederastami: wydaje się, że coraz to ich
więcej, klan osobliwy.
A król to Iwaszkiewicz.
Właśnie obchodził jubileusz, masę o nim pisano, gwaru było co niemiara.
Pisarz dobry, wyzyskał swoją sytuację na przełomie epok, swoją pamięć,
obfite życie, swoją "ukraińskość" - nawet imię "Jarosław" sobie wymyślił, bo
prawdziwe jego imię to "Leon". Świni się, wazelinuje, dworakuje, a linię
pisarską trzyma konsekwentnie - twardo pisze o miłości, śmierci,
wiekuistości, smutku, przemijaniu i nie da się nikomu zbić z tropu. Jest to
linia wielkiego pesymizmu i cynizmu: że wszystko przeminie, o świniowatości
ludzie zapomną, a książki zostaną. Trzyma się tego - instynktem czy też
swoim posępnym rozumem. A może on nie wie, że jest świnią?
źródło źródło Stefan Kisielewski "Dzienniki" Wydawnictwo "Iskry"

Data: 2012-08-18 10:39:50
Autor:
oh yeah!
begin mkarwan
Brak źródła oznacza, że to jest twoje zdanie. Nie porównuj innych do
siebie nie kaĹźdy jest ci podobny.

Czy Grzegorz Z. Ma podobne skłonności?

"WeĹş spierdalaj"

źródło: mkarwan

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-18 21:30:13
Autor: mkarwan
oh yeah!

Kłamiesz http://www.youtube.com/watch?v=Qm30ADG3Jg8

Data: 2012-08-18 21:54:52
Autor:
oh yeah!
begin mkarwan

Data: 2012-08-18 20:35:01
Autor: Grzegorz Z.
oh yeah!
mkarwan napisał:

[...]

Po prostu nie wiedziałeś i tyle.

Jakby ktoś napisał "Litwo, ojczyzno moja" też powinien był podawać "źródło"
czy może jeszcze lepiej "link" ? --
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-18 01:01:09
Autor:
oh yeah!
begin mkarwan
Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

Jedynym tchórzem jesteś tutaj Ty, boisz się wyrażać własnych poglądów i chowasz się za antysemickimi cytatami, przygłupi trollu.

--
ignorance is bliss

oh yeah!